OurFashion

Love or Hate? A Gizmo szoknya

2010.január.11. 13:42

fashionista

7 komment

Megláttam, és máris elképzeltem egy barátnőmön. Az ő extravagáns stílusához  tökéletesen illik Brian Lichtenberg kristályszemű, fülecskezsebes Gizmo szoknyája, viszont tudom, hogy benneteket, kedves olvasók, meg fog osztani ez a vicces ruhadarab. Első ránézésre biztosan furcsának találjátok, másodikra nem is értitek, hogy 'eztígymostmiért' de harmadik vagy negyedik pillantásra szerintem számotokra is lehengerlően bájos lesz ez a 2100 dolláros szoknya.

Szóval, mi az ítélet? Love or Hate?

Forrás: Fashionpolice

Megosztás:
7 komment

Címkék: szoknya love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziisz 2010.01.11. 14:28:49

abszolút Love :) imádom az ilyen bolondos extravagáns cuccokat

rekike · http://zoomzoom.blog.hu/ 2010.01.11. 15:32:03

Nem is tudom. Engem zavarna, hogy egy kutya van az egyik legféltettebb helyem előtt! :D

timka81 · http://illatoskert.com 2010.01.11. 19:09:07

I hate it! Engem a Szörnyecskék című filmre emlékeztet!!

SugarPoppy 2010.01.15. 17:32:06

én ezt a szoknyát Lady Gagán tudnám elképzelni de amúgy LOve..mert nagyon aranyos:D

eszbandi 2010.01.17. 15:54:49

Magamon nem, viszont egy barátnőmön abszolút el tudnám képzelni, ezért:-)))) mindenképpen: LOVE!!!:-DDDd
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása