OurFashion

A Louis Vuitton öltöztet?

2010.január.02. 12:15

*Bianka*

5 komment

Az első 2010-es januári török Elle-ben jelent meg ez a lent látható divatanyag. Különleges kérdést feszeget: A Louis Vuitton már önmagában öltöztet?

Elég tehát egy nagy márka pár darabját rengeteg pénzért magamra aggatnom és már divatos és stílusos vagyok? Szerencsére azonban nem, ma már ennél sokkal több kell. Egyediség, fantázia, merészség, amihez még egy kis trendkövetés azért valóban szükséges. - állítja a főszerkesztő, amivel én abszolút egyetértek.

Ti mit gondoltok a török anyagról, amiben a két modell Missy Rayder és Beata Scotova?

Megosztás:
5 komment

Címkék: louis vuitton elle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SugarPoppy 2010.01.02. 12:36:44

a képek nem rosszak de a Louis Vuitton-t utálom

LuPuS 2010.01.03. 08:19:03

A természetes szépség volt hirdetve ,egy-két bemutatón már vagy Prêt-à-Porter(1994)film végén.

"Egyediség, fantázia, merészség, amihez még egy kis trendkövetés azért valóban szükséges..."
Ezzel azért, nem találták fel a spanyolviaszt.

LV-t meg nyugodtan hozzám lehet vágni.

bRI 2010.01.03. 14:38:08

Az utolsó kettőre én azt mondom,h a LV tényleg öltöztet (: nekem nagyon bejött az a két kép.
Hozzám is hozzám lehetne vágni,szerencsére legnagyobb kincsem egy öv,sztem mást nem fogok egyhamar kapni \:

pentekagnes 2010.01.03. 22:00:04

Szerintem öltöztet, igen...

holdraforgo 2011.07.02. 15:56:03

Én csak azon kuncogok, hogy ez a török Vogue-ban van!:) Ilyen nagy ellentétekben élő népséggel még nem találkoztam, mint a törökök....
És Igen LV öltöztet!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása