OurFashion

2009 utolsó hétfői körkérdése

2009.december.28. 16:41

fashionista

15 komment

Hangulat: Nagyon jó - nyugodt, békés, jóllakott, elégedett. Szaloncukrot majszolok, túl vagyok egy jó kis leárazási vásárolgatáson és este egy rég nem látott baráttal találkozom majd, így ennél jobban nem is kezdődhetne a hét.

A múlt hét fénypontja: a karácsony -  természetesen. Olyan idilli volt, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva. 

A karácsonyi menü: Kacsamell (rózsaszínre sütve, ahogy szeretem), ribizliszósszal. Isssssteni volt, a többi nem is számít.

Ajándékok: Armani White for her (RED) parfüm, egy fekete ceruzafarmer, fehérneműk a H&M Sonia Rykiel kollekciójából, egy tintakék kötött sál és egy kulcs alakú ezüstmedál ami divattal kapcsolatos ajándék volt. 

Leárazáson ezt vettem/akarok venni:

sale wishlist
 

Tervek a hétre: buli, buli, buli, karácsonyozás a barátnőkkel, ebéd a barátokkal és persze sok-sok pihenés.

Íme a lista, töltögessétek:

Hangulat:
A múlt hét fénypontja:
A karácsonyi menü:
Ajándékok: 
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:
Tervek a hétre:  

Megosztás:
15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2009.12.28. 17:18:31

Hangulat: most épp egészen nyugodt vagyok, egyébként az izgatott és a szuperizgatott közt mozog napok óta :D
A múlt hét fénypontja: az új Disney rajzfilm a legjobb barátnőmmel
A karácsonyi menü: hal, töltött káposzta, sütik
Ajándékok: főleg könyvek, kencék, édesség
Leárazáson ezt vettem/akarok venni: kabátot kéne leginkább..
Tervek a hétre: bulik orrba-szájba, cikkírás

LuPuS 2009.12.28. 18:07:14

Hangulat:ÖTÖS
A múlt hét fénypontja:Disney mese hétfőn és Avatar pénteken történő megtekintése TÜNDÉR-rel,
A karácsonyi menü:Halászlé csípősen
Ajándékok: amiket előtte is írtam
Leárazáson ezt akarom megvenni:Vagabond ELiott cipő,TH cipő
Tervek a hétre:olvasás,pihenés,séta szabadban,borozás,elmélyedés elmélkedéssel kombinálva,röviden NAGY BÜDÖS SEMMITTEVÉS

macimez 2009.12.28. 19:02:36

Hangulat: szomorkás, hiányzik Riga és minden ami Erasmus
A múlt hét fénypontja:Avatar és a Karácsony
A karácsonyi menü:káposzta, húsleves, kacsa, kitudja.. túl sok.
Ajándékok:fehérneműk, könyvek, hőn áhított lávalámpa, világítós sminktükör, ruha..és pénz(:
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:pulcsit, pólót, farmert, esetleg cipőt és táskát
Tervek a hétre: ma este szülinapozás, még egy kis karácsonyozás, szilveszter..alvás

Nutcracker 2009.12.28. 20:34:19

A kulcsmedál csak nem Tiffany? :-)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.12.28. 20:54:49

Hangulat:olyan két ünnep közötti,elmélázós,emlékezős
A múlt hét fénypontja:az urammal töltött szép beszélgetős,meghitt este!
A karácsonyi menü:töltöttkáposzta-pulykából,hal-hal-hal....és mégegyszer hal
Ajándékok: pénz-egy meghatározott célra,futócipő utalvány-mimás!!!!!!!!!!!
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:futócipő,corsette,fűzőselyem
Tervek a hétre:varrás,futás,nem publikus

katarocks 2009.12.28. 21:40:59

Hangulat: jó, bár kicsit csalódott vagyok a nem túl jól sikerült leárazásos vásárlásom miatt.
A múlt hét fénypontja: a hónapok óta elmaradt élő beszélgetés a legjobb bnőmmel, de így is csak skype-on :( :)
A karácsonyi menü: borleves, kacsa, túrótorta
Ajándékok: mindenféle apróság, rosenthal étkészlet - ki akarnak házasítani?? :)
Leárazáson ezt vettem/akarok venni: akarok még táskát, nadrágot (vki, tanács, hogy hol van nem elszabott nadrág??), szürke kardigánt.
Tervek a hétre: pihi, buli,mert jan-tól dolgozom úgy igazán életemben először :))

pentekagnes 2009.12.28. 21:42:13

Hangulat:kicsit náthás, de jókedű
A múlt hét fénypontja:Szenteste, Avatar, Lonodnból hazajött barátnő
A karácsonyi menü:hal, bejgli, káposzta
Ajándékok: Benetton ruha,blúz, kesztyű, kulstartó, és Marc Jacobs: Daisy
Leárazáson ezt vettem/akarok venni: Zara lovagló csizma, Mango táska, Jil Sander parfüm
Tervek a hétre: szilveszterre készülni

the.butterfly 2009.12.29. 00:09:57

Hangulat:Vilagmegvalto es remenykedo, hogy a novere lefoglalja a repulojegyet NEW YORK-ba vegre!
A múlt hét fénypontja:karacsonyi ajandekozas:a nagymama eves sloggi bugyi adagja haha
A karácsonyi menü:halaszle/husleves kinek mi, makos guba, krumplipure rantotthusi
Ajándékok:mini Mac smink szett(tus,tusecset,szemhejpuder,szempillaspiral)
nike melegito folso
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:szurke pamut magas dereku szoknya,ket ruha,rovidnaci,ov.ezeket vettem es bele vagyok szerelmesedbe egy h&m kabatba de nincs leertekelve..:(
Tervek a hétre:ellen alien, haveros estek, es kitalalni hol a fenebe is szilveszterzunk!!

melbalerina 2009.12.29. 01:49:03

Hangulat: álmos, MR2-s, legfőképpen pedig szerelmes MINDENBE - kivétel a pasikat.

A múlt hét fénypontja: Karácsony, koncert, családi balhék és pókerezések. =]

A karácsonyi menü: kacsakacsakacsa, mert imádja az egész család. <3

Ajándékok: Ricci Ricci és Black Star, Steiner Kristóf könyv, Nana, MKB Veszprém KC sál, egyéb apróságok.

Leárazáson ezt vettem/akarok venni: van olyan, hogy nincsen kedvem shoppingolni? =D de úgyis megyek, felsők és egyebek.

Tervek a hétre: ma volt egy Bereczki Zoltán koncert, holnaptól (mától?) tanulástanulástanulás. Utána szilveszter Móváron. =]

oorsy 2009.12.29. 06:41:08

Hangulat: Kipihent, nyugodt.
A múlt hét fénypontja: A hercegnő és a béka új Disney-s mese tényleg nagyon jó volt. És az első közös karácsonyunk...
A karácsonyi menü: Itthon a szokásos, most nem volt halászlé ( leszavazva), húsleves, rántott hal
Ajándékok: mp3 lejátszó ,szemfesték paletta,ruha, hasznos dolgok (200 denes harisnya - a fázósok kedvence !), és sok sok apróság...
Leárazáson ezt vettem/akarok venni: már vasárnap sikerült :) reebok easytone cipő, reebok táska, stradivarius csőfarmer
Tervek a hétre: munka, edzés, szilveszteri pihenés

theba 2009.12.29. 10:15:45

Hangulat:egész jó
A múlt hét fénypontja:krakkói utazás a barátnőimmel,nagyon jó volt !!!
A karácsonyi menü:apu-féle tejszínes leves,gombás pulykahús rizzsel+párolt zöldségekkel
Ajándékok: idén apróságokat vettünk csak egymásnak,de a legszebb ajándékom egy rózsaszín bőr táska
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:már vettem,tegnap egy kabátot,leárazáson kívül pedig új szemüveget,telefont
Tervek a hétre:BULIIII

☺Lili☺ 2009.12.29. 15:49:32

Hangulat:triplán izgatott, készülődős, jókedvű
A múlt hét fénypontja: a Karácsony, ami egyben anyukám 60. szülinapja volt, és az első Tudjukkivel
A karácsonyi menü: csak a kiemelkedő darabokat említeném mert rengeteg minden volt; pisztáciával és portóis aszaltszilvával töltött csirkemell krumplipürével, boros almatorta
Ajándékok: nanushka szoknya, fülbevalók, termoszbögre, exkluzív harisnya, MAC pirosító és szemhéjpaletta, isssteni édescsiliszósz
Leárazáson ezt vettem/akarok venni:casper es kapucnis kardigán, cicanacik, leopárducos szoknya, hópárducos zippzáros kardigán (sajnálom nem tudok leszokni)de még szeretnék valami szupcsi felsőt vagy pulcsit, de úgyis mindent kifosztanak mire hazajövök
Tervek a hétre: ma még karizás barátnőkkel, pakolás, holnap pedig megyek síelni/szilveszterezni Murauba rengeteg barátommal!!!

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.12.29. 18:37:26

Hangulat: most mit is mondjak...dolgozom! :-(
A múlt hét fénypontja: karácsony és az előtte majd két hetes pihi amiben az új Chloé táskám is megérkezett! :-)
A karácsonyi menü: halászlé (nekem húsleves), hal, töltöttkáposzta, sütemények...
Ajándékok: fényképezőgép, Midnight Rain parfüm, digitális rajztábla, könyvek (az egyik természetesen divattal kapcsolatos), egy gyönyörű fehérnemű, apróságok...
Leárazáson ezt vettem/akarok venni: ilyen sem volt még, de még nem voltam a leárazáson vásárolni! :-) karácsony előtt volt még meglepim ebay-ről (sikeres licitálás) és a H&M-ben már 21-én akcióztak. Akkor vettem 3 felsőt, jó áron. ;-)
Tervek a hétre: I donno, egyelőre. Van sok terv, de még mindig vágyok egy kis pihire is. :-) 4-én kezdődik a hajtás-pajtás. :-(

Jolimoli 2009.12.30. 23:40:12

Hangulat: Fáradt vagyok,kicsit szomorkás, mert a napokban búcsúzom mindenkitől, mert jövő héten már Belgiumban fogunk élni...

Múlt hét fénypontja: Karácsony, rengeteg családlátogatással, és vendégséggel.

Menü: Narancsos hal, gesztenyés pulyka, halászlé, narancsos csoki torta..stb

Ajándékok: Egy új síléc, IDOLE parfüm, anyukám kötött egy szuper sálat, tesóm meg bonbont készített, Benetton pöttyös kardigán (nagyon cuki), meg szakácskönyvek

Leárazás: Hát terveim szerint Pátizsba kéne majd átmenni a jövő héten (legalább az közel van Brüsszelhez), és ott akármi jöhet...

Tervek hétre: pakolás, búcsú, és egy nagypn jó bulizás!

beryl 2010.01.02. 10:27:09

Jolimoli, sok sikert az új élethez :)
Lilike, mi az a termoszbögre? jól hangzik
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása