OurFashion

Képriport: A legdivatosabb bogarak, hernyók és pókok

2009.december.18. 12:18

fashionista

5 komment

Van olyan, akit nem ráz ki a hideg a képek láttán? Vagy csak én vagyok kényeskedő a pókoktól és bogaraktól kapott hidegrázásom miatt?

Alexander McQueen pillangó-tűsarkú

Chloé bokacsizma - sci-fi hangulatban

Jimmy Choo csillogó pitonszandál - méhecskével

Balerina-pókok

Rovarnapszemüvegek

Hernyó -pitonmintás fülbevalókban

Forrás: WickedHalo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.12.18. 15:01:23

balerina pók lávláv!!!

SugarPoppy 2009.12.18. 18:42:22

juuuj az első Alexander McQueen cipőőt azt ide nekem:D

szedlii 2009.12.19. 09:17:59

az az utolsó fülbevaló nagyin ijesztő hatást kelt számomra....:S
de a jimmy choo szandál sztem nagyon szép, a méhecskével együtt!

timka81 · http://illatoskert.com 2009.12.19. 17:37:42

Engem kirázott a hideg ezektől a cuccoktól!!!
De lehet, hogy csak túl bogaras természetem van:))

bRI 2009.12.20. 14:26:00

Tudom mi hiányzik az életemből: a pillangó-tűsarkú,de jöhet raf simons napszemüveg is meg a pitonmintás fülbevaló
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása