OurFashion

YourWish - Réka és Quika kívánságai

2009.december.17. 18:43

fashionista

11 komment

Réka kívánságai közül szerintem a lenyűgöző Alexander McQueen partitáska a legmenőbb darab, és a szezon egyik legdivatosabb párosításával (skinny jeans+boyfriend blézer) viselni igazán jó ötlet. A klasszikus vörös körömlakk (Chanel) és a sötétszínű szemfesték (Chanel) szintén elengedhetetlen kelléke az ünnepi időszaknak. A Malene Birger trikót és a Calvin Klein Euphoria parfümöt is elfogadnám - Réka, nagyon egyezik az ízlésünk, szóval ha esetleg valamelyikből kettőt kapnál, akkor nyugodtan továbbítsd nekem az egyiket!
my wish

Quika listáját látva egy kérdés is eszembe jutott: hol lehet a belvárosban Opi körömlakkot kapni?? Annyira szeretném kipróbálni, de nincs kedvem csak emiatt elkirándulni messzebbre...
Persze maga az összeállítás is gyönyörű, A Hervé Léger fűző és a ciklámenszín Marc Jacobs táska mellett hipertrendi de kevésbé ismert márkájú darabok is megtalálhatók benne, például Anthony Davis Swarovski kristályokkal kirakott New York táskája, egy retro mintás kézmelegítő és persze egy gyönyörű piros kabát (American Eagle) is.

for christmas
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2009.12.17. 19:42:03

egy olyan Chanel szemhéjfestéket én is elfogadnék... :)
itt is érvényes a szabály, hogy ha esetleg kettőt kapsz.....

panyizsuzsi · http://www.panyizsuzsi.hu 2009.12.17. 21:29:09

Én a Budagyöngye alsó szintjén vagy a Kacsoh Pongrác u.-i felüljárónál!

thebeat 2009.12.17. 23:33:10

Az az Alexander McQueen táska.... isteni!

luellla 2009.12.18. 00:35:16

imádom az art deco gyűrűt Quikanal

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.12.18. 07:45:31

@Nitulino: igen, ezt már néztem, de a minimális rendelési érték 10.000 ft, annyit meg nem szánnék csak körömlakkra :S

ddevil 2009.12.18. 15:31:20

.. és a személyes vásárlás nem játszik?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.12.18. 15:41:10

@ddevil: direkt az volt a kérdésem, hogy belváros :S lusta vagyok 1 órát kirándulni egy körömlakk miatt a Hungáriára...

izera 2009.12.18. 16:31:44

engem is érdekelne, hogy hol lehet opi lakkot venni a belvárosban...

ddevil 2009.12.18. 20:23:53

@fashionista: jah, bocs :)
Pedig sztem csak a forgalmazónál lehet kapni.
Én kb. 2x megyek oda évente, és akkor feltankolok több darabból.
Amúgy a Vidámpark környéke már annyira kiesik a belvárosból? :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása