OurFashion

Napi kedvenc - ceruzaékszerek

2009.december.01. 12:06

fashionista

4 komment

Néha (illetve gyakran) kibújik belőlem a gyerekkori énem, és ilyenkor hihetetlenül tudok lelkesedni mindenféle gyerekes, színes és cuki dologért. Maria Christina Bellucci ceruzaékszereit látva is pont ilyen, gyerekes lelkesedés tört kibelőlem, hiszen ezek a simára csiszolt darabok nem csak menő kiegészítők, hanem minden pillanatban gyerekkori nosztalgiát csempésznek viselőjük ujjaira.

Forrás: Highsnobette

Megosztás:
4 komment

Címkék: ékszer napi kedvenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.12.01. 13:25:16

jajjj de szééépek! kaphatnám karira? lécci lécci!:)

Misskaktusz 2009.12.01. 17:34:12

nekem is nagyon tetszenek, főleg hogy régen rajzoltam és művészetis suliba jártam... nekem főleg a karkötő tetszik..
a második kiegészítő egyébként mi? bross? mert nem jöttem még rá

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.12.02. 11:13:36

@Misskaktusz: medál, de nekem is csak a forrás szövegéből derült ki :)

2011.08.03. 21:56:39

Hát ez nagyon jó:), az elsőt én is bevállalnám
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása