OurFashion

Vörösben az idei téli ünnepeken

2009.november.30. 08:13

*Bianka*

9 komment

Tavaly már volt egy szavazás a blogon, amikor arra voltunk kiváncsaik, hogy Ti kiöltöztök-e karácsonykor és szilveszterkor. Mivel a kommentelők és szavazók legnagyobb része igennel válaszolt ezért most megosztom veletek, hogy az idei ünnepi szín a vörös.

Amíg tavaly még mindenki azt szajkózta, hogy az ezüst és a fekete a tökéletes szín a szentestére, idén már úgy gondolják a nagy dizájnerek, hogy vörös ruhában és kiegészítőkben kell pompáznunk december 24-én és az év utolsó napján is.

Nektek, van valamilyen vörös ruhátok?

Megosztás:
9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.11.30. 08:58:30

Roppant ráérek éppen :D
A hölgyeknél biztos sok jelentkező lesz,aki megvadultan fogja írni,hogy milyen kollekciója van.

Egy gyönyörű pirosba öltözött hölgy kombinációhoz a férfi választás egy sötétkék konzervatív öltöny vagy Military stílus(az új Đ&G :D ) képviselve képzelném el.

Idén, ha lehetne én a teveszínt választanám, mindenképpen.

☺Lili☺ 2009.11.30. 11:12:09

én kifejezetten nem szeretem a piros színt, de ez az összeállítás meglehetősen teccetős. tutifix, hogy a Karácsonyt az issteni új fekete rakott ujjú ruhámban,a Szilvesztert pedig sízokniban, szerpentinnel a nyakamban fogom tölteni!:)

katarocks 2009.11.30. 12:43:33

én nem szeretem a pirosat, csak kiegészítőkben meg mondjuk 1 piros kabátot bármikor bevállalnék. a kedvencem itt a bőrkesztyű, régóta fáj a fogam egy ilyenre, bár inkább pinkben (nálam az a piros alternatívája:).

Red hat 2009.11.30. 14:23:12

szeretem a pirosat, de szerintem karácsonyra abszolút nem illik.

toroanna 2009.11.30. 20:10:09

hahaha honnan van a bal also ruha! engem megihletett. tutti pirosban leszek:) legalább karácsonykor. pedig egyáltalán nem szeretem és nincs is. btw honnan van a hordoszabású és a jobb alsó ruha?

Dorki 2009.11.30. 22:49:20

Már épp akartam írni, hogy a középső fenti ruha úgy emlékeztet valamire... :)

Hyden 2009.11.30. 23:43:12

Kicsit túl sok nekem. Ha már túlzás, akkor én feketével teszem, nekem ez a karcsonyi vágyam:

www.polyvore.com/cgi/profile?id=842150

Squirrel007 2009.12.01. 19:25:37

Nekem a piros a kedvenc színem, szóval biztos, hogy karácsonykor és szilveszterkor is valami pirosat fogok viselni.:) Nagyon tetszik mindhárom egészruha!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása