OurFashion

Körkérdés - Szandál és peep-toe zoknival?

2009.november.29. 13:37

*Bianka*

16 komment

Manapság már egyre többször fordul meg a fejemben reggelente, hogy vegyek-e fel zoknit és egy peep-toe-t? Annyira nem vagyok merész, hogy a szandálon is agyaljak, de mégis a kifutói örület hozzám is elért.

Több gondom van: egyrészt az, hogy a mostani enyhe idő ellenére bármikor beüthet a hó vagy a fagy és akkor hogy jutok haza? A másik pedig az, hogy vajon milyen zoknival vegyem fel? Rendes pamutzokni, vastag nylon zokni vagy valami a kettő között??

Még mindig tanácstalan vagyok, úgyhogy várom a véleményeteket.

Nyitott cipő vagy szandál zoknival? Ti mit gondoltok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenjade 2009.11.29. 14:02:30

Nekem van egy majdnem térdig érő zöld, elől nyitott csizmám, ahhoz 2 vastag harisnyát szoktam húzni, alulra egy fekete pamutot, felülre egy fekete vastag nylon-szerűt, így nem látszik át, és elég jól néz ki. Hozzá pedig rakott kockás miniszoknya, ilyen gossip girl sztájl :D
Szerintem nyugodtan vegyél fel ilyen cipőkhöz vastag zoknit vagy harisnyát, jól néz ki :)

szedlii 2009.11.29. 14:36:54

oh, nekem ezt suliba sajnos mellőznöm kell:(... de am mikor múltkor mentünk bnőimmel váciba majdnem teljesen nyitott barna cipőbe (ezt így leírni nem lehet:D) voltam, alá fehér zoknit húztam, barna farmer miniszoknya, meg vmi felső...:D
de sztem nyugodtan vehetsz fel, biztos jól nézne ki:)

Misskaktusz 2009.11.29. 17:46:35

szerintem is tiszta gossip girl.. és igaz még nálunk nem olyan nagy divat... de külföldön már tök természetes és jól is néz ki!!
nyugodtan vedd fel!

Claribel 2009.11.29. 18:01:30

Szerintem a szandál zoknival rettenetes ötlet.

Zsuuli (törölt) 2009.11.29. 21:12:32

Ne haragudjon senki, ha most megbántom, de eddig úgy vettem észre, értelmes hozzászólások voltak ezen a blogon, de valahogy megjelentek a "lájkolós" tündibündi 16 éves, magukat 29-nek képzelő lánykák, akik valami rettenetes stílusban fejezik ki magukat, és beszélnek a divatos "külföldről", ahol minden arany gumicukorból van...:)

Amúgy nagyon ritka esetben, egy-két emberen, és viszonylag kevés helyen ez a párosítás akár jó is lehet...de én akkor is inkább ellenzem. :) ...mmint a szandál/peep-toe - zokni párosítást.

Zsuuli (törölt) 2009.11.29. 21:13:13

Ne haragudjon senki, ha most megbántom, de eddig úgy vettem észre, értelmes hozzászólások voltak ezen a blogon, de valahogy megjelentek a "lájkolós" tündibündi 16 éves, magukat 29-nek képzelő lánykák, akik valami rettenetes stílusban fejezik ki magukat, és beszélnek a divatos "külföldről", ahol minden arany gumicukorból van...:)

Amúgy nagyon ritka esetben, egy-két emberen, és viszonylag kevés helyen ez a párosítás akár jó is lehet...de én akkor is inkább ellenzem. :) ...mmint a szandál/peep-toe - zokni párosítást.

Dr. Jula Watson 2009.11.29. 21:35:21

Lehet, hogy én maradi vagyok, de nekem nagyon nem tetszik a párosítás.

gallianori 2009.11.29. 22:58:10

szép zoknival szép szandál rendben.

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2009.11.30. 02:46:29

Lehet jó, de csak ha tökéletes lábakkal rendelkezik az ember lánya. Szerintem. (Én pl. biztos nem merném. XD)

LuPuS 2009.11.30. 08:51:02

Anno a crocs papucsban virított Jack Nicholson az Oscar gálán, s utána a fél világ meghülyült,hogy milyen jól néz ki az öltönnyel.
Aztán Bruce Willis mutatta meg a fehér zokni , szandál kombinációt, s ismét meghülyült a félvilág.

A fehér/szürke zokni szandál kombinációt,gyermek-védelmis tanárokhoz kötném, maximum.

SEMMI ESETRE SEM !

alkaloida 2009.11.30. 11:34:20

Ez egy nagyon jó kérdésfelvetés, ami már engem is régóta foglalkoztat. Nekem kifejezetten tetszik, és nagyon szívesen hordanám, de egy olyan kisvárosban élek, ahol a trendet nem diktálni, hanem követni szokták, azt is jó nagy késéssel. Azt mindenesetre eldöntöttem, hogy a nagy ünnepi kavarodásban azért bevállalom az ocelot mintás peep-toe cipellőmet szigorúan 50ezer denes fekete harisnyával:)

Red hat 2009.11.30. 14:25:00

neeeee, szandált zoknival ne.

Misskaktusz 2009.11.30. 19:01:10

szerintem csak ízlés kérdése...
olyannak kell felvennie, akinek van ízlése, szép lába, cipője, zoknija és tudja is viselni...
szerintem például egy ilyen összeállítással semmi gond sincs:
media.photobucket.com/image/Gossip%20Girl%20sandal%20and%20socks/gerbear727/img_4095as_533.jpg

szőlőgally 2009.11.30. 23:29:31

kedves zsuli. nem vagyok már lányka. csak igyekszem lényegretörő lenni. kérdés volt- válasz lett. mi a bajod azzal, ha valaki mésképp fejezi ki magát, mint te?

FashionDotii 2012.06.21. 18:13:03

A zokni maradjon csak a dorkónkban, meg a bakancsunkban ha nincs elég melege a lábunknak a nyitott cipőben/szandálban nélküle! :)
fashiondotii.blogspot.hu/
D.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása