OurFashion

Körkérdés - Black Friday őrület vagy Ne Vásárolj Semmit Nap??

2009.november.27. 14:26

fashionista

7 komment

Amerikában a Hálaadás utáni péntek (azaz idén a mai nap) az úgynevezett Black Friday, amikor elkezdődik a karácsonyi vásárlási őrület, az emberek pedig egymás sarkát taposva özönlenek az üzletekbe, hogy kihasználják az elképesztő (akár 25-75%-os) kedvezményeket kínáló szezonindító napot.

Ennek az ellensúlyozására született a 'Buy Nothing Day' azaz a Ne Vásárolj Semmit Nap, amikor is a fent említett hihetetlen káosz helyett aznap az emberek semmit sem vásárolnak, így 'bojkottálva' a fogyasztói társadalom eme túlkapását.

Magyarországon talán még nem érezni ezt a hihetetlen kettősséget, nincsenek ekkora mértékű akciók, de nagyon kíváncsi lennék külföldi olvasóink véleményére -abban az országban, ahonnan ti kattintotok ránk, mi a helyzet? Vásárlási láz, vagy nyugodt vásárlásmentesség?

Ti melyik verziót követitek/követnétek ma? Én eddig nem vettem semmit, de lehet, hogy ha lenne egy Bloomindale's a sarkon, nem tudnék ellenállni a 40%-os kedvezménynek...

Megosztás:
7 komment

Címkék: körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.11.27. 14:48:04

Rendben van én betartom,de akkor karácsony után, még több kedvezményt kérek...

kisficok 2009.11.27. 14:59:38

Én asszem könnyen betartom hogy nem veszek semmit, mert itthon görcsölök, egy beadandón XD

Misskaktusz 2009.11.27. 17:02:02

Nálunk (szombathely) pont holnap lesz ilyen nagy kedvezményes éjszakai vásárlás... ÉN tuti megyek, de nem azért, hogy minden áron vegyek valami felesleges dolgot... csak ha meglátok valamit, ami eddig is nagyon tetszett, de túl drága volt.. azt most meg tudom venni... akár 40-70%-kal olcsóbban...

beryl 2009.11.27. 18:12:47

én nem tudtam, hogy nevásárolj nap van és balga módon vette 1 arckrémet két parfümmintával. mea culpa :)

☺Lili☺ 2009.11.28. 00:10:48

én betartottam!!! a tegnap félretetetett bokacsízma közelébe sem mentem. egy tejeskávét ugyan ittam reggel a sarki bódéban, de az nem ér, mert nem én adtam a pénzt az eladó kezébe! ;)

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.11.28. 07:06:48

Hát...elmentem a Tescoba. Ez számít?

beryl 2009.11.28. 09:14:08

amúgy asszem nem létezik az a bármi sem az a leárazás amiért én beállnék egy ilyen sorba
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása