OurFashion

Meglepő - szerda esti körkérdés

2009.november.25. 17:44

fashionista

34 komment

Mostanában zsúfoltak a hétfőim, viszont már nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mi újság veletek, így rendhagyó módon szerdán érkezik a körkérdés:

Hangulat: az, hogy sok a meló, nem kifejezés. Hihetetlen pörgés van, ami persze szuper, de ez megspékelve egy irodaköltözéssel, hétvégi melóval, bloggal, tumblrrel, twitterrel, street art projekttel és családi/baráti programokkal még nekem is sok a jóból.

Elkapott már a karácsonyi láz? Tegnap reggel rénszarvast applikáltam a bejárati ajtóra, a tükörre és a nappali ajtajára, ultramodern adventi gyertyanégyes várja, hogy meggyújtsam és 8 tekercs csomagolópapír áll a sarokban.

Ruhák&Smink:

wednesday
 

Mit láttál utoljára moziban: District 9, de a 'To Watch' listám óriási, főleg A prófétára vagyok kíváncsi.

Nélkülönözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd: most épp egy katonai stílusú télikabát lakkövvel. Tavaly egy szürke óriáskardigán volt a favorit.

Forralt bor a Vörösmartyn? Igen, jövő héten a barátnőkkel, ugyanis ez (és a szokásos decemberi kiruccanás) nélkülözhetetlen a karácsonyi hangulathoz - legalábbis nekem. 

Íme a lista, töltögessetek:

Hangulat:
Elkapott már a karácsonyi láz?
Ruhák&Smink:
Mit láttál utoljára moziban?
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?
Forralt bor a Vörösmartyn?

Megosztás:
34 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.11.25. 18:21:22

Hangulat: jó lenne ha nem üvöltöznének folyton a háttérben artikulálatlanul
Elkapott már a karácsonyi láz? nem, bár iszonyatfrappáns kariaji ötleteim már vannak
Ruhák&Smink:vagabong bokacsízma diszkószínekkel, feka tapinaci, ciklámen felső, rata egy fekete ingruha, ciklámen cipellős kitűző.
M.A.C. magentára hajazó pigment szemre, pirosító, feka szemcerka, szempillaspirál
Mit láttál utoljára moziban? Panic au village/ Pánikfalva :)
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? a leopárduc bundám amíg még nem fagy
Forralt bor a Vörösmartyn? persze! kedden! ki nem hagynám!

macimez 2009.11.25. 18:29:54

Hangulat: ismét beteg és aggódom, hogy kimaradok valami jóból emiatt):
Elkapott már a karácsonyi láz?: nem, mert karácsonyra haza kell már mennem és nem akarok):
Ruhák&Smink: adidas naci és tezenis póló(: takaró és párna(:
Mit láttál utoljára moziban? Fűrész 6..de bárcsak ne láttam volna..
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?Most az új csizmáim..
Forralt bor a Vörösmartyn? Nincs értelme a forralt bornak, és remélem még egy ideig nem járok a Vörösmartyn): mer az Budapesten van és nem Rigában):

gallianori 2009.11.25. 19:17:22

régen írtam...

Hangulat: álmos. aludnék akkor is, mikor nem is kell.
Elkapott már a karácsonyi láz? minden este.
Ruhák&Smink: zéró, melegítő.
Mit láttál utoljára moziban? hú, Forteresse-t itt, Fel!-t otthon.
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? szürke kötött kardigán, micisapka. ezek nélkül nem telelek.
Forralt bor a Vörösmartyn? neem :D

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.11.25. 19:21:46

Hangulat:nagyon klafa!!!Nagyon-nagyon szép ajándékot kaptam ma!!!!!
Elkapott már a karácsonyi láz?nálam olyan nincs,mivel a karácsony szép csendben ,meghitten üljük...nem vásárolgatok össze-vissza.De a megválogatott alapanyagokból főzés,és a mértékletes falatozás az meglesz!!
Ruhák&Smink:C&A farmer,S.oliver lila pulcsi,lila V.nyakú póló,fekete 8 lyukú Martens,fekete 3/4-es télikabát,skótkockás vékony sál,bozont frizura!
Mit láttál utoljára moziban?Harry Pottert.....
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?fekete télikabát,valamikor Darth Vader -nek öltözöm,valamikor csípőig ér,valamikor térd fölé,de mindíg fekete;sál-minél nagyobb,hosszabb,harsányabb annál jobb!!!!
Forralt bor a Vörösmartyn?nem iszom alkoholt,de a Vörösmarty teret ki nem hagynám egyik évben sem!!!!

LuPuS 2009.11.25. 20:02:43

Hangulat:ismét visszatér a megszokott ötös
Elkapott már a karácsonyi láz?már írtam lassan be is fejezzem:D
Anello Borsalino kalap megvettem
YSL 2117/S napszemüveg megvettem
Jimmy Choo cipő H&M kollekció megvettem
Egy bőrkötés könyv decemberben
Dolce & Gabbana 6 L Amoureux decemberben
Ruhák&Smink:Jimmy Choo cipő Kék TH öltöny mellényel, Szürke Zegna ing lazán kigombolva
Emporio parfüm
Mit láttál utoljára moziban?Régen de épp ma este nézem meg Valentino-The last Emperor-t
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? az új kalapom
Forralt bor a Vörösmartyn? jövőhéten talán...

Kinga, (törölt) 2009.11.25. 20:31:02

Hangulat: leginkább semmilyen, kedvtelen.
Elkapott a karácsonyi láz? egyértelműen nem.
Ruhák és smink: fekete csipkés harisnya, szürke, gyöngyös gyapjú szoknya, türkiz V -nyakú felső, türkiz kardigán, fekete magassarkú, smink nincs rajtam
Mit láttál utoljára a moziban? Hm... arra sem emlékszem, mikor voltam utoljára moziban...
Nélkülözhetetlen téli ruhadarab/kiegészítő: az ami nyáron, csak "téli" anyagból. Öltözékemhez illő stóla(+kesztyű)
Forralt bor a Vörösmartyn? Talán...

katarocks 2009.11.25. 20:33:04

Hangulat: nem jó, rák óta próbálom rávenni magam az analízis és/vagy mikro/számvitel tanulásra
Elkapott már a karácsonyi láz? nem, nem is nagyon fog, ajándékok 1 kivételével megvannak
Ruhák&Smink: a 7 éves puma melegítőm, ami még mindig olyan mintha új lenne :) napközben bőrkabát, fekete farmer, szürke-fekete leopárdmintás sál, tengerészcsíkos póló (nem tudom hogy tudtam elviselni magamon ezt az ellentétet), kék szemfestés (meglepően jó)
Mit láttál utoljára moziban? Becstelen brigantyk (nagyon ritkán járok moziba)
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? a szürke svájci sapkám, kesztyű, sál
Forralt bor a Vörösmartyn? holnap, mondjuk forralt bort lehet nem iszom, nem szeretem a bort.

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2009.11.25. 21:04:19

Hangulat: shoppingolás utáni eufória... pedig nem is vettem annyi mindent.

Elkapott már a karácsonyi láz? - én gyűlölöm a karácsonyt, szóval ha elkap, ott már baj van :) (De tegnap hajnali három táján arra riadtam fel, hogy valami részeg idióta az utcán gajdolja a Jingle Bells-t XD)

Ruhák&Smink: most épp otthonka és zéró smink, napközben shortban és acélosban mászkáltam neccharisnyával, és a bőrkabát alá se vettem pulcsit. Gyönyörű idő volt! :)

Mit láttál utoljára moziban? - A csúf igazság (eredeti nyelven) Nagyon tetszett ^^

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? - ujjatlan kesztyű (nem bírom, ha nem érzem amit megfogok)

Forralt bor a Vörösmartyn? - számomra is nélkülözhetetlen, remélem a jövőben sort tudok keríteni rá ^^

s.g. · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2009.11.25. 21:15:52

Hangulat - kevesebb munka és több alvás jó lenne

Elkapott már a karácsonyi láz? - nem.

Ruhák&Smink - munka közben csak Estée Lauder szempillaspirál és EL színezett hidratáló

Mit láttál utoljára moziban? - Pippa Lee négy élete, mindenkinek ajánlom!

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? - Coconuts Bentley boots, de csak míg nem esik a hó, és nem sóznak

Forralt bor a Vörösmartyn? - többéves tapasztalat, hogy rettenetes minőségű borokból pancsolják, úgyhogy inkább nem :(

queenR 2009.11.25. 21:25:27

Hangulat: egész jó! ma van a szülinapom, és olyanok is felköszöntöttek akikről aztán tényleg nagyon régen hallottam. remélem ebből a hangulatból marad a következő hetekre is :)
Elkapott már a karácsonyi láz?neeem még, de a szülinapi eléggé, barátaim készülnek vmire...
Ruhák&Smink: h&m fekete csőnadrág, fekete hosszított felső arany díszítéssel, zara bokacsizma, arany nagy fülbevaló, karkötők
tus, szempillaspirál, kis pirosító
Mit láttál utoljára moziban?New Moon-t. fantasztikus
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?sálsálsál, magassarkú csizma :)
Forralt bor a Vörösmartyn?neeem, talán a piac utcán esetleg :)

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2009.11.25. 21:30:55

Hangulat:melankólikus
Elkapott már a karácsonyi láz?ha leszámítjuk az adventi koszorú készítést, akkor NEM
Ruhák&Smink:Labello+Turis csőnadrág, a barátom fekete Zara ingje 2 szegecses H&M övvel, fekete bokacsizma
Mit láttál utoljára moziban?New Moon
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?az új sapim,bélelt 200ft-os csizma
Forralt bor a Vörösmartyn?nem, valahogy ez kimaradt

Jolimoli 2009.11.25. 22:46:49

hangulat: Jan.1-től kiküldetésen leszünk, szóval rohanós intészkedős időszak...de szerencsére a jókedv van túlsúlyban.
karácsony:Pont ma kapott el, megvettem a matt fekete üvegömböket, és a fekete-ezüst pillangókat a fára, elég giccses:-D
ruhák, smink: lovaglócsizma, szűk retro farmer, rózsaszín blúz, selyem-gyapjú kardigán
smink:ugyanaz a Mac paletta, amit a képen láttam:-)
mozi: Szélhámosfivérek
téli ruha, ami nélkülözhetetlen: barna bőr lovaglócsizmám, évek óta nem tudom letenni
forralt bor a Vörösmartyn: nem volt az elmúlt években, talán most

Amine 2009.11.25. 23:10:46

Hangulat: nyügös, mindig fáradt
Elkapott már a karácsonyi láz? még nem
Ruhák&Smink:ma ez volt: térd fölé érö mokkaszínü
csizma,T.H. skinny farmer, lilás hosszú, szük felsö, kávészínü kasmír kardigán, LV damier neverfull.Pasztell-rosé szemek (Shiseido), spirál (YSL everlong), rosé pirosító (E.L.), platinium szemceruza (Lancome), rosé szájfény
(E.L.), alapozó (Chanel innocence), parfüm (Jil Sander soft style)

Mit láttál utoljára moziban? This is it

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?immár harmadik éve a kedvenc Moncler kabátom
Forralt bor a Vörösmartyn?nem szeretem, inkább török almateát iszom.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.11.26. 08:44:37

Hangulat: a koránkelés megvisel, de más okokból viszont a fellegekben járok. :-)

Elkapott már a karácsonyi láz: természetesen.

1. megőrülök a rénszarvasos dolgokért. Már tegnap is olyan bross víritott a kabátomért
2. már a cég jóvoltából megvettem a fél adag szaloncukrot.
3. van akiknek már megvettem az ajándékát

Ruhák - sötétszürke szövet A vonalú Zara kabát, Chanel nyaklánc, fekete vászon tunika, (lila&fekete Luella kasmír kardigán, de annyira jó idő volt reggel, hogy nem volt rá szükség a kabát alá), fekete Zara selyem kevertszálas alul húzott nadrág, fekete vintage Chanel táska, az ÚJ Chanel "baby animals" balerinám (szintén a jóidőre tekintettel, pedig amikor megvettem azt hittem csak jövőre hasznosíthatom)
Egyéb kiegészítők - Kenneth Cole óra és Chanel gyűrű
Smink - pirosító és szempillaspirál, O.P.I. piros körömlakk

Mit láttál utoljára a moziban - Coco Avant Chanel (szintén ritkán járok moziba)

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod: bőrkesztyűk minden mennyiségben és a kedvenc vintage trench szövetkabátom.

Forralt bor a Vörösmarty-n - nem szeretem a bort, bár a forralt bort még megiszom, de a Vörösmarty-n lévőktől nem vagyok elájulva. A vásár viszont alap, minden évben. Szeretem a kézműves dolgokat és ott szerzem be a természetes szappanjaim nagy részét is. ;-)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.11.26. 10:21:46

Hangulat: szuper, mint általában
Elkapott már a karácsonyi láz? már rég fel van díszítve a lakás :)
Ruhák&Smink: fekete kezes-lábas a zarából, basa nadrágrésszel, kicsi alapozó, lancome szempillaspirál és givenchy vörös szájfény
Mit láttál utoljára moziban? 2012, és azóta is félek, hogy éjjel megreped alattam a föld
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? az új Konsánszky Dóra bőrkesztyűm ami a könyököm fölé ér, és nincs nála gyönyörűbb
Forralt bor a Vörösmartyn? Minden nap ott megyek el az egyetemhez, így sokszor útbaejtem

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.11.26. 10:22:24

amugy nálunk tegnap volt borkostolás a lakában és jobb volt mint a forraltbor :)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.11.26. 10:27:15

jav: már tegnap is olyan bross virított a kabátomon.

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2009.11.26. 10:45:54

Fashionista: csak nem költöztök arról a szuper helyről? :-(

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.11.26. 11:04:02

@Lisanne: most költözünk vissza, ugyanis pár hónapig szerelték a fűtést/légkondit, de már újra jóóóó ;)
@*Bianka*: óóó, nagyon bíztam benned karácsonyi dekor ügyben :)
@janettaylor: A 3rd giveawayedre én is jelentkeztem, annyira szuperédes az a lánc :)
@Amine: a török almatea tényleg hihetetlenül finom!
@queenR: BOLDOG SZÜLINAPOT!!
@LuPuS: és milyen volt a film? tetszett??
@katarocks: ilyen előrelátó szeretnék én is lenni. még senkinek nem vettem semmit, és ötletből is csak 1-2 van :S

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.11.26. 11:41:33

@fashionista: Legalább tudom hol érhetlek el rögtön, ha esetleg neked kedvez fortuna, ha meg nem akkor se "keseregj" lesz még majd giveaway. Terveim szerint egész decemberben. (hetente). ;-)

LuPuS 2009.11.26. 12:42:33

@fashionista: Szia!
Leszámítva amikor olaszul vagy franciául beszéltek tetszett.Szeretem a munkáit,pár (4-5-6-7)hónapos éhezéssel,lehetségessé válik a vásárlás gondolata is :D

Egy hiba van,a filmben,pedig 17-szer dobták vissza Valentino-ék újravágás céljából:amikor a készítik a párizsi bemutatóra a ruhákat ,akkor Valentino ÚR elfejtette begombolni.....:D

mimooza 2009.11.26. 13:08:39

Hangulat: tegnap boroztam, ma meg dolgoznom kell. hát ilyen :(
Elkapott már a karácsonyi láz? attól félek, h idén sem fog.
Ruhák&Smink: dolgozós mango.
Mit láttál utoljára moziban? megtört ölelések. nem vok mozizós, de ezt látnom kellett.
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? amint rátalálok az idei télikabátomra, gondolom az lesz.
Forralt bor a Vörösmartyn? ott nem, de egy másik térem mképp.

☺Lili☺ 2009.11.26. 13:32:43

@LuPuS: éljen éljen, hogy visszatér az ötös!!! és miccsa szerelés!:)

LuPuS 2009.11.26. 14:45:06

@☺Lili☺:
Szia!

Köszönöm!Szeretek öltözködni,pedig elég sokat kell éhezni ezekért a ruhákért,de én ezt választottam drognak.Még mielőtt valami úri kis köcsögnek gondolnátok,aki apu kitaposott zsebéből él.A NÉP egyszerű gyermeke vagyok,aki inkább éhezik, de öltözködik :D

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.11.26. 14:59:08

@LuPuS: Én amúgy sem gondoltalak olyannak, mert ismerem az érzést, amikor azt hiszik, de közben mégsem. :-)))) és mi magyarok amúgy is hamarabb ítélkezünk.

LuPuS 2009.11.26. 15:32:22

@☺Lili☺: @janettaylor:
köszönöm a hölgyeknek, a bizalmat!

Majd ha Blog vezérkarának hölgy tagjai, megszervezik ,a blog találkozót,akkor ezt a köszönöm-öt személyesen is átadom.:D

szedlii 2009.11.26. 16:11:51

hm, hát sziasztok:D én még sose írtam kommentet, (gondolom feltűnt;)...) pedig már elég régóta látogatom napi rendszerességgel az oldalt:) gratulálok csajok, és köszi:D

hangulat: most egész jó, mondjuk a holnapi nem lesz..matek doga egész éves anyagból xS

elkapott már a karácsonyi láz? hát, nem igazán, és fogalmam sincs, hogy kinek mit adjak...ilyen az én formám:D de azt már tudom hogy mit kérek karácsonyra xD (igen, még javában koptatom az iskolapadokat....) valamint szüleimnek a nesprerros kávéfőzőhöz kapszulákat és falrarakható-tartót veszek:D

ruha&smink: csak egy laza cucc..zara-s farmer, szürke színű pamut mell alatt meghúzott, nagyon mélyen kivágott hosszabb szabású 3/4es ujjú pulcsi (fogalmam sincs hogy hol vettem, annyi biztos hogy vörösmarty/váci u.:D), alatta türkiz színű nyakbakötős felső, (csak a mély kivágás miatt, de ez egy ien nyári kis topszerű) a húzásnál fehér vastag öv, jólbevált lacoste cipő, converses táska. csak hogy beleférjenek a cuccaim. smink: eleve kék a szemem (elképesztően világos), türkiz szemfesték, spirál, szájfény.

utoljára a NEW MOONt láttam éjféli premieren:) fanatikus vagyok, de nem sikítozós hülyeliba.

nélkülözhetetlen téli ruhadarabod: sál, de csak mert a buszon hagyok minden évben minimum 6ot.vagy többet.2 már megvolt ebből:D és a kedvenc barna német csizmám:)

forraltbor a vörösmartyn: sztem lesz, mikor elmegyek egy kis karácsonyi vásárolgatűsra a nővérkémmel:)

szedlii 2009.11.26. 16:12:26

hm, hát sziasztok:D én még sose írtam kommentet, (gondolom feltűnt;)...) pedig már elég régóta látogatom napi rendszerességgel az oldalt:) gratulálok csajok, és köszi:D

hangulat: most egész jó, mondjuk a holnapi nem lesz..matek doga egész éves anyagból xS

elkapott már a karácsonyi láz? hát, nem igazán, és fogalmam sincs, hogy kinek mit adjak...ilyen az én formám:D de azt már tudom hogy mit kérek karácsonyra xD (igen, még javában koptatom az iskolapadokat....) valamint szüleimnek a nesprerros kávéfőzőhöz kapszulákat és falrarakható-tartót veszek:D

ruha&smink: csak egy laza cucc..zara-s farmer, szürke színű pamut mell alatt meghúzott, nagyon mélyen kivágott hosszabb szabású 3/4es ujjú pulcsi (fogalmam sincs hogy hol vettem, annyi biztos hogy vörösmarty/váci u.:D), alatta türkiz színű nyakbakötős felső, (csak a mély kivágás miatt, de ez egy ien nyári kis topszerű) a húzásnál fehér vastag öv, jólbevált lacoste cipő, converses táska. csak hogy beleférjenek a cuccaim. smink: eleve kék a szemem (elképesztően világos), türkiz szemfesték, spirál, szájfény.

utoljára a NEW MOONt láttam éjféli premieren:) fanatikus vagyok, de nem sikítozós hülyeliba.

nélkülözhetetlen téli ruhadarabod: sál, de csak mert a buszon hagyok minden évben minimum 6ot.vagy többet.2 már megvolt ebből:D és a kedvenc barna német csizmám:)

forraltbor a vörösmartyn: sztem lesz, mikor elmegyek egy kis karácsonyi vásárolgatűsra a nővérkémmel:)

pendulum 2009.11.26. 19:27:30

hangulat: tanulós. mindjárt vizsgaidőszak :S emellett állandó mozgáshiány, legszivesebben folyton a konditeremben lennék.

karácsonyi láz: folyton az ajándékokon gondolkodom (csak a szűk családnak veszek, 4 embernek), és leginkább csak a vásárlási kényszerben merül ki a hangulat. meg a folytonos mécses égetésben :)

ruha&smink: itthon vagyok éppen, futni voltam, ugyhogy smink semmi, ruha a szokásos itthoni, melegítő naci, pulcsi, meg az új kedvenc papucsom, lila és az elején strasszokból egy korona van kirakva :) imádom.

ruha/kiegészítő: az új fekete bokacsizmám, majd küldök róla képet mert szerintem nagyon jó vétel volt.

forraltbor a vörösmartyn: még nem tudom, nem rajongok a tömegért, esetleg hétköznap, mikor kevesebben vannak.

nora_kocsis 2009.11.27. 13:20:56

Hangulat:Leszámítva életem eddigi legbrutálisabb megfázást (3 hete tart kisebb nagyobb hullámvölgyekkel) nagyon jó

Elkapott már a karácsonyi láz? Még nem annyira, a szikrái megvannak, de majd jövő szombaton :)

Ruhák&Smink: Egy fehér ujjatlan felső, rajta egy szürke hosszú pulcsi, farmer betürve egy szegecses bokacsizmába

Mit láttál utoljára moziban? Hasonmást

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? A barátnőmtől kapott kockás szürkéskékes sálam

Forralt bor a Vörösmartyn? Nem nem, forratl borozás Bécsben lesz jövő szombaton. De a Vörösmatys vásár sem marad ki :)

paragrafusesgabbana 2009.11.27. 14:11:26

Hangulat: fejfájós, nyűgös
Elkapott már a karácsonyi láz? Még nem nevezném láznak, de egy-két Vörösmarty téri látogatás és alakul...
Ruhák&Smink: Farmer, fehér zsabós blúz, barna lovaglócsizma, fehér gyöngy fülbevaló és visszafogott smink (alapozó+szempillaspirál)
Mit láttál utoljára moziban? Two lovers
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd? Barna csizmám és a bézs kabátom.
Forralt bor a Vörösmartyn: Mindenképp. Karácsonyig még többször is.

tündérbogyó 2009.11.27. 19:42:07

Hangulat:bizonytalan, elgondolkodó, lázas.

Elkapott már a karácsonyi láz? naná! javában szervezgetjük a csajszikkal a karácsonyi partit - forralt bor, mézeskalács, karácsonyfadíszítés, ajándékozgatás!

Ruhák&Smink: fekete-fehér csíkos kivágott pulcsi, alatta zöld póló, fekete fodros szoknya, fekete cicanadrág, fekete kötött lábszármelegítő. alatta járógipsz. :D

Mit láttál utoljára moziban? öö.... asszem a Coco avant Chanelt.

Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod /kiegészítőd? különleges, csipkeszerű anyagú fekete sál, fekete lábszármelegítő.

Forralt bor a Vörösmartyn? egyértelmű. amint leszedik a gipszemet, irány a karácsonyi vásár a csajszikkal!

V (V is for vanity) 2009.11.28. 13:36:59

Bár most szombat van, talán még nem késtem el, nagyon. Igaz ezen a héten minden napo elkéstem,bárhová is mentem...(pedig a késést utálom a legjobban).
Hangulat:Alapvetően jó. Nem könnyű doktornak lenni, sok a munka...
Elkapott már a karácsonyi láz?NEEM!!bocsi, de dec. 1-jén kezdődik az adventi készülődés és nem értem miért kezdtek már most dekorálni és ajándékot gyűjteni??Nem akarok senki megbbántani, de szerintem pont az a szép,hogy ez egy meghatározott időszak, ami a készülődésről szól. Lehangoló,hogy az üzletek már novemberben kirakják a télapókat stb. Igy oda az izgalom... Ennyi erővel akkor most kiragaszthatnám a nyuszikat, mert várom a húsvétot. Szigorú vagyok ebben a kérdésben, dec. 1-től viszont gyertyák, adventi naptár,karácsonyi fahéjas-szegfűszeges illat és ajándék vadászat, aztán jan. 6-án leszedjük a diszeket, így megmarad az ünnep lényege,hogy egy évben 1x van.
Ruhák&Smink:Vagabon magassarkú bokacsizma, mintás harisnya, farmer szoknya és kötött rövidujjú kardigán, retro hangulatú irhabundával Szempillák kifestve, kevés szájfény és arcpir. The Beat-persze
Mit láttál utoljára moziban?New Moon
Nélkülözhetetlen téli ruhadarabod/kiegészítőd?Hát, mivel mostanában nem volt igazán télies az idő nincs meg az idei favorit,eddig. De, télen általában szeretem a retros,hippis cuccokat, valami ilyen lesz idén a kedvenc.
Forralt bor a Vörösmartyn?aVörösmarty nekem messze van... Itthon és a barátnőkkel viszont forraltbor naná!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása