OurFashion

Napi kedvenc: Kate Moss életbölcsessége

2009.november.17. 16:06

fashionista

18 komment

“Nothing tastes as good as skinny feels”

Nem is akarom lefordítani, kommentelni, agonozálni rajta - csak csendben tátom a szám.

QUOTABLE: Kate Moss Shares Her Life Motto fashion

Forrás: WWD

Megosztás:
18 komment

Címkék: kate moss napi kedvenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BabyEPER8 2009.11.17. 16:33:13

skinny feels? mit jelent?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.11.17. 16:44:53

@BabyEPER8: nsgyon rosszul fordítva: a 'vékonyság/karcsúság érzése'

T.L.< 3 · http://iminparis.blog.hu 2009.11.17. 17:24:58

Most őszintén....Aki már ennyi botrányt csinált,egyszer félbetörte ezek miatt a karrierjét,MIT VÁRHATTUNK VOLNA?!

toroanna 2009.11.17. 22:37:09

ezt csak addig lesz a mottoja amig nem szül két gyereket. utána mára az lesz hogy "Nothing taste as good as cellulite"

mucurka 2009.11.18. 10:08:35

KM egy közönséges kis nő, nem bírom felfogni mitől lenne szupermodell. Linda E., Christy T., na ők azok! Uff.

alkaloida 2009.11.18. 11:47:39

Már szült egy gyereket. Egyébként biztos vagyok benne, hogy neki is van narancsbőre, mert a soványság önmagában nem ment meg tőle, és amilyen mértékben viszi a szervezetébe a méreganyagokat (alkohol, drog, nikotin, kátrány stb.) a göröngyös bőr garantált. Nekem az a bajom vele, hogy a frissesség és hamvas ártatlanság, amivel berobbant már rég a múlté, és nem látok helyette mást mint egy kiélt, lehasznált arcot. Soványság... nagy ügy!

Vándorló 2009.11.18. 14:17:27

@fashionista: Én azt mondanám, hogy "szikárság vagy gebeség érzése" közelíti az eredeti jelentéséhez. És persze, a gebeség nem egyenlő a karcsúsággal és az egészséges testtömeggel. Sőt azért ez az idézetét jegyezték fel, mert vitát előidézett: www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/2735440/Kate-Moss-reveals-her-life-motto-Nothing-tastes-as-good-as-skinny-feels.html

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.11.18. 14:29:26

@Vándorló: igen, igazad van... pont ezért nem is akartam belemenni a fordításba, biztos, hogy másnak jobban megy ez.

beryl 2009.11.18. 21:35:23

Vándorló, szerintem a szikárság és a gebeség mind pejoratívak magyarul. senki nem szeretné, ha annak tartanák. plusz a szikárhoz szinte kötelezően jön az öreg jelző is. nem hiszem, hogy ezekre gondoltak volna. fashionistáé jobban kifejezi a lényeget.

beryl 2009.11.18. 21:39:37

szegényke, amúgy, nem is tudja mit beszél. biztos soha nem evett 1 jó palóclevest vagy ilyesmit.
amúgy meg tuti hülye marketingesek találták ki, és a szájába adták. nagykanállal.

Vándorló 2009.11.18. 22:47:14

@beryl: Egyetértek, azért mondtam hogy 'én mondanám'. Az a nehézség, hogy a 'skinny' jelentése sokra emlékeztető, nekem egy fiatal, de csontos lány. A 'skinny' ember fiatal, de negatív jelentése van általában. Legalább túlzóttan sovány, de nem lesoványított.

macimez 2009.11.19. 16:58:33

én nem érzek negatívat a skinnyben és igaziból én is kb így érzem a dolgot(: bár én marha finnyás vagyok úgyhogy könnyű dolgom van a nemsok evéssel kapcsolatban..nem kell küzdenem magammal(:
de tényleg..lehet néha jó nagyokat és zsírosakat enni, de minden nap az nem csak a testalkatodnak, hanem a szívednek és stbnek sem tesz jót..és valljuk már be h a salátának NINCS íze. nincs és kész. fű.

Red hat 2009.11.20. 15:40:56

soványnak lenni tényleg jó. én tudom, mert már meghíztam és visszafogytam. persze nem vagyok olyan csontos, mint ő, de jó érzés, ha kicsit karcsú vagy.

wok 2009.11.20. 17:22:20

@alkaloida: örökbe fogadott.

ez a nő egy hülye pi**a

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.11.20. 23:57:11

Huha! Ezt a kemeny kritikat!
Nagyon felreertheto ez a kijelentes, az igazi forditas igy hangzik:

~semmi nem olyan finom mint a karcsusag erzese~

Szerintem abszolut helyen van ez a mondat es aki hacsak egyszer is elegedett volt a boreben az tudja mirol beszelek.

Vándorló 2009.11.21. 10:50:53

@InventivePoint: Angol az anyanyelvem és azért mondom hogy 'az igazi forditas' nem olyan egyszerű. Az azonban biztos, hogy az idézet jelentése nem a (pozitív) karcsusagról szó. Sőt emiatt sokan panaszt tettek és sokat vitakoznak erről:
www.youtube.com/watch?v=V1sGf21072U

fashion victim 2009.12.26. 12:55:23

Teljesen igaza van. Amugy birom a csajt. Igazi stilusikon.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása