OurFashion

Napi Kedvenc - Mihalik Enikő Street Style

2009.november.10. 10:51

*Bianka*

7 komment

Általában a modellek street style fotói nem olyan érdekesek, ugyanis nem öltözködnek valami extravagánsan az utcán. De Enikő párizsi street style képe esetében ez viszont most nem igaz. Az idei legutolsó trendnek megfelelően over-the-knee csizmában látható és a szettjét egy klasszikus Chanel táska dobja fel. A karakteres napszemüveg láttán már csak arra várnék, hogy felpattanjon az egyik mögötte lévő robogóra, de mint ahogy azt a 10. Room magazinból megtudtuk inkább a rollert preferálja a magyar szupermodell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Fotó: Fashionising

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fannyh 2009.11.10. 14:29:54

Jól látom,hogy az Enikőn található csizma Louboutin?

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.11.10. 17:35:07

Nagyon jól néz ki így egyben. És mellesleg én is elfogadnék egy ilyen táskát. :)

Ms Groutesque 2009.11.10. 20:13:30

épp ellenkezőleg, sztem a modelleknek a legjobb az utcai stílusuk, messze lekörözik a sztárokat.
Enikő ezen összeállításánál általában különlegesebbek is szoktak lenni.
jól néz ki, mint mindig, szuper a táska, a csizma, a szemüveg, minden oké.

zteny 2009.11.11. 13:58:25

@Fannyh: én is úgy látom mintha prioslana a sarka :D
sztem is baromi jól néznek ki a modellek off runway...rengeteg jó összeállítást láttam már tőlük...
enikő meg <3

pentekagnes 2009.11.23. 22:16:51

Nagyon csinos, szeretem Enikőt, profi, különleges szépség.
A Victorias Showján imádnivaló, drukkolok neki egy Vogue címlapért.

ratman_ (törölt) 2009.11.26. 22:46:20

Ennek a nőnek nagyon csúnya az arca. Az alakja kifogástalan tényleg, de a feje nem mutogatásra termett. Igaz, az enyém se, de én legalább nem is fotóztatom.

A mihalik ezzel a szemüveggel és a hatalmas kiálló pofacsontjaival 50 körüli dámának néz ki.

barbiecsek 2010.02.24. 17:21:27

Látom, hogy ez egy jó régi bejegyzés, de nem tudom szó nélkül hagyni, hogy Enikőn egy Gucci csizma van. Ebben azért vagyok biztos, mert betegesen imádom ezt a lábbelit :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása