OurFashion

Segítség! Lefagy a fülem....

2009.november.09. 08:19

*Bianka*

17 komment

Beköszöntött az igazán hideg, csipős reggelek, szeles nappalok és tarthatatlanul hideg esték. Ilyenkor még a hosszú hajam sem ment meg attól, hogy le ne faggyon a fülem. Talán még a kabátválasztás mizériáján is túltesz a sapka, fülvédő választás, vagyis inkább a "lefagy a fülem probléma".

Soha nem tudom eldönteni mit vegyek fel? Válasszak sapkát? De milyet? Aranyosat, bojtosat, kislányosat?  Nőieset, masnisat, flittereset? Vagányt, trendit, rocksztárosat?

Vagy vegyek fülvédőt? De milyet? Szőröset, sportosat, cukit vagy abszolút hülyegyerekeset?

Általában az marad, hogy óriási sálakat veszek, amit körbetekerek a fejemen is, és így ép marad a fülem a következő évszakig.

Most segítsetek rajtam és lássatok el Ti tanáccsal engem! Milyen sapkát, vagy fülvédőt vagy egyéb alkalmatosságot hordotok a hideg ellen?

Megosztás:
17 komment

Címkék: sapka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heiidii 2009.11.09. 09:09:50

Nekem a Je Suis Belle tavalyi tüllös csodája tetszett nagyon, nem is volt drága (de sajna lemaradtam róla). Nem tudjátok, hogy idén van-e hasonló sapkájuk?

Öhm...milyen az a rocksztáros sapi???

Trichterwinde 2009.11.09. 09:20:59

Jó reggelt :)
Nekem is hosszú hajam van, és a copfom miatt én is mindig küzdök, mert ha sapkát húzok rá, úgy nézek ki, mint egy csúcsfej. :)) Talán tavalyelőtt vettem fülvédőt,aminek műanyag a teteje, ami a két "fület" összeköti, de nekem nem vált be, hülyén nézett ki a fejem tetején, túl merev volt. Tavaly vettem szép flitteres, kötött, virággal díszített fülvédőt, belül polár anyagból, az jó is lenne, de hülyén áll szintén. meg elcsúszik a nyakamon ahogy felteszem... SZÓVAL, idén a HM-ben vettem egy fekete, kötött, "buggyos" satyit, ami ráér a fülemre, szupi meleg, belefér a kontyom, bár csúcsfej vagyok kicsit, de idén már NEM ÉRDEKEL. A célnak megfelel és épp az a vicces sztem benne, hogy egyedi :)))))))

Ha valaki lát szép lila kötött sapkát lila kesztyűvel és sállal, akkor szóljon, mert arra vadászom már egy ideje.

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.11.09. 09:44:20

Ha nagyon hideg van, akkor már nem szokott érdekelni, mennyire mutatós vagy lányos darab van rajtam, úgyhogy tavaly alpakaszőr fülesben nyomtam. Hosszú fekete szövetkabáttal nagyon meghökkentő darab :)
A buggyossapi idén még menő? Mert az eléggé tetszik.

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.11.09. 10:42:45

Én az első sorban a harmadikra szavazok, bojt nélkül:)

Eper006 2009.11.09. 12:03:38

Nekem is legalább ekkora problémát okoz a sapóválasztás,de azért,mert nekem hihetetlenül hamar áthűlik a fejem!!!
Úgyhogy én ezzel évek óta küszködöm....
éppen ezért tudom mondani,hogy az első sorból a második és harmadik sapi nagyon jó választás,mert egész aranyos,nem túl csicsás,szinte mindenhez passzol,és jó sűrű,kötött az anyag,ezért sem fúj át rajta a szél csak úgy....benntartja a meleget:)
Ezek az usankák hááát....izé...szerintem egy csepp szépség sincs benne,abszolút praktikus darab,ahogy szovjet barátaink kitalálták anno:)
Viszont mivel énis igénylem,hogy legalább az Operába(Dec 26 Diótörő:) vagy a bulikba egy kicsit sikkesebben nézzek ki,beruháznék egy olyan utolsó szép rózsaszínű (vagy fekete) flitteres sapkába,mert véd is és csinos is!!!

Eper006 2009.11.09. 12:04:50

@Trichterwinde: Tegnap jártam a New Yorkerban:)

Trichterwinde 2009.11.09. 12:48:20

@Eper006: Úgy érted láttál ott lilát? De jó minőségűt? Hm mert a New Yorkertől azért nem vagyok nagyon oda...

mesefigura 2009.11.09. 15:26:43

Esprit-ben lehet kapni édes, francia diáklányos sapkát, fekete és lila színben, kis (mű)bőr pánttal, csattal az elején, bájos darab, bár sapkához képest aranyára van szvsz. Nem tudom, hogy hosszú hajhoz milyen, az én rövid hajamhoz szuper, és a fülemre is tudom húzni.Ja, és több méretben is van!

☺Lili☺ 2009.11.09. 16:24:07

örök probléma!!! nem szeretem a sapkákat. van egy kék kalapom de azt se. a kapucnit szeretem, de az nincs minden kabin. a fülvédőben nem zavar titeket hogy tompítja a hallást? vagy csak én hiszem azt? zovízó kéne egy sapi de ez keményebb dió mint a kabát és a csízma egybevéve!

bRI 2009.11.09. 17:32:40

Úgy fáj a szívem,mindig látok nagyon szép sapkákat csak a fejemen már nem ugyanúgy néznek ki-.- :( és így még nincs meg álmaim sapija

beryl 2009.11.09. 19:30:35

kapucni rulez. süvítő szélben sállal kétszer körbetekerni...

Eper006 2009.11.09. 21:22:36

@Trichterwinde: Hmmmmm.........hát nagyon tetszetős, meg sűrű,kötött, de nem tudom meddig jó...:(

katarocks 2009.11.09. 22:37:37

nekem svájci sapkáim vannak, gyapjú is, kötöttek is, én azokat imádom :) meg van nagyon vastag kötött sapim, az a klasszikus fazon, mint it a 3., csak bojt nélkül. de szeretnék olyan hátul buggyosat most. én azt az egyet nem szeretem a sapkákban, hogy befülled a fejem, és gyorsan zsírosodik a hajam tőlük. de mindig hordok, mert a nagy hidegben nekem annyira megfújja a fejem a szél, h fáj.

copykate (törölt) · http://copykate.blog.hu/ 2009.11.10. 17:26:55

én egy közepes karimájú sima fekete kalapot hordok,és ha nagyon hideg van akkor alá veszek egy vékony anyagú kis fekete sapit amit rátudok húzni a fülemre...igazából egyátalán nem látszik ki a sapka a nyakamba tekert sálamtól.Úgy tapasztaltam fontos hogy a sapi anyag könnyű legyen, különben belefő a fejem.
Egyébként a képről nekem a flitteres sapi jön be,azt ilyen fészek göndör hajjal is lehet hordani:))

pentekagnes 2009.11.23. 22:18:47

a masnis, kockás, elefántos jöhet
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása