OurFashion

Love or Hate? Giuseppe Zanotti 'vérfoltos' táska

2009.október.31. 06:13

fashionista

8 komment

Az érzékeny lelkivilágúak innentől ne olvassanak tovább, mert a nyugalom megzavarására alkalmas mondatokat fogok leírni.

Szerintem ez a táska olyan, mintha a meggyilkolt Marilyn Monroé lett volna és véres kézzel még megmarkolta életének utolsó pillanatában. Vagy talán megártott nekem a Halloween láz, és valójában ez egy teljesen hordható, cuki, flitteres Giuseppe Zanotti partitáska?

Ítélkezzetek ti: Love or Hate?

Giuseppe Zanotti Red Sequin Clutch

Forrás: Purseblog

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laylaaa 2009.10.31. 10:17:59

Első ránézésre nekem a korallok jutottak eszembe, de így, hogy elolvastam a címet, van benne valami, sőt tényleg olyan...
De ettől még nagyon tetszenek a színei, a flitterek, az alakja, meg úgy minden. :)
Love!

Ms Groutesque 2009.10.31. 15:32:17

tetszik ez a Marilyn Monroe-s teória :DD
lehet,h. nekem először nem a vér ugrott vna be róla, de tényleg olyan pedig :]

Merty 2009.10.31. 19:16:26

Engem valamilyen hal pikkelymintázatára emlékeztet. Love!

V (V is for vanity) 2009.11.01. 10:28:38

Nekem nem jön be...
Marylin altató tuladagolás miatt halt meg, szépen leállt a légzése és meghalt,nem volt vér.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.11.01. 18:54:30

@V (V is for vanity): Tudom, tudom, csak a drámaiság miatt írtam így ;)

suo tempore 2009.11.01. 20:43:14

ez inkább sötét volt, mint drámai

régen nem jártam erre, de most már tudom,h jól tettem

V (V is for vanity) 2009.11.02. 15:36:50

@fashionista: Gondoltam,hogy tudod,nem oltásnak szántam. Csak úgy érzem a Marylin mitoszhoz a tisztázatlan halála is hozzá tartozik.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása