OurFashion

Alexander McQueen inspirációja

2009.október.27. 10:19

fashionista

11 komment

A divathetek legemlegetettebb és legimádottabb bemutatója Alexander McQueené volt (persze a Chanel mellett).

Mindenki arról írt, hogy a víz alatti világ, és Atlantisz inspirálta a tervezőt a lenyűgöző minták és elképesztő formák megalkotására - nos a következő képek ezzel szemben egy másfajta ihlető témát próbálnak alátámasztani: a pillangókat. Mit gondoltok, melyik lehetett az igazi inspiráció? Talán mindkettő?

The Inspiration Behind Alexander McQueen Spring 2010 fashion

Picture 1

The Inspiration Behind Alexander McQueen Spring 2010 fashionThe Inspiration Behind Alexander McQueen Spring 2010 fashionForrás: FashionIndie

Megosztás:
11 komment

Címkék: alexander mcqueen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.10.27. 13:16:17

egy voks a pillangókra! de bláá azért egy kicsit undi. a ruhák szépek, a cipőtől felfordul a gyomrom.

Ginevra1986 2009.10.27. 16:29:52

Ez szerintem olyan hülyeség, hogy "igazi inspiráció"...kb. olyan, mintha azt akarnád kitalálni, hogy a "költő mire gondolt". Nem mindegy. Szép oszt'jóvan. :) Persze ezt sarkítva értettem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.10.27. 17:23:21

@Amagánhir: a költő mire gondolt helyett a 'költőt mi inspirálta' gyakran felvetődő kérdés volt az egyetemen (magyar szakot végeztem pont). Sokszor nem lehet 100%-ra megmondani (például most) de sok alkalommal maga az alkotó nyilatkozik az ihlető dologról, és akkor szerintem nyugodtan kijelenthetjük,, hogy konkrétan mi adta az inspirációt.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2009.10.27. 19:35:00

nekem az a film ugrott be először, a ruhásszekrény meg oroszlán, meg boszorkány... a pontos cím most nem rémlik :)

Ginevra1986 2009.10.27. 20:47:44

@fashionista: Véletlenül én is pont magyar szakot (is) végeztem..(talán éppene bből kifolyólag) nekem inkább a kérdés megfogalmazása nem tetszett, "igazi inspiráció"...az "igazit" csak maga az alkotó tudhatja, de sokszor még ő sem pontosan...csak jön neki valahogy..De nem akarok okoskodni, csak leírtam a véleményemet.Nyilván, ha az alkotó jelent ki valamit, az más dolog. De itt nem ez volt a központi kérdés.

bRI 2009.10.27. 23:49:38

Nekem a minták tetszenek,de a 2. és az utolsó előtti fazon hmm... nem rossz.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.10.28. 09:50:24

@Amagánhir: itt a központi kérdés, hogy mi az olvasók véleménye (ez nyilván szubjektív): azaz SZERINTÜK melyik lehetett a valódi inspiráló erő. Nem akartam semelyik mellett pálcát törni, véleményt kértem.
És szuper,hogy te is magyart végeztél :) esetleg te is az ELTÉn?(vicces lenne, ha kiderülne, hogy pl. évfolyamtársak voltunk :)

LJS 2009.10.28. 09:51:12

Szerintem mind2 Mindenesetre gyönyörűek!

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2009.10.28. 14:41:00

Mindkettönk van alapja, de a fö inspirácio egy gyorsan végbemenü fejlődéstörténet. Kezdödik a természet, a föld szineivel (szinte az összes lepkés kép a bemutato elejéröl származik, nyilván az anyagokhoz a természet adta az ihletet - kivéve a 4. kép, az késöbbi, de szerintem az nem is hasonlit annyira, a ruha alapszineiben nincs ott az a barnás, ami a lepke szárnyán) aztán dominánsabbak lesznek a kö, a föld, majd a fém szinei, aztán egy sötét átmenet után mármár földönkivüli lesz a szinhasználat.
Szoval lényegében mindkettö.

*zsb* 2009.11.08. 14:49:10

Ezek molylepkék :)

2009.12.08. 16:05:58

lady gaga bad romance klipjében,mintha feltűnne ez a cipellő...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása