OurFashion

A Mulberry táskákollekciója az Applenek

2009.október.27. 07:32

*Bianka*

5 komment

Idén novemberben a Mulberry külön táskakollekciót ad ki Apple termékek részére. A táskák elsősorban a macbook-oknak készülnek, de találhatunk iphone és ipod tartókat is. Különböző fazonok, anyagok és minták közül választhatunk, de hivatalos árakat sajnos csak november első napjaiban kapunk.

Én nem használok külön laptoptáskát, egy óriástáska közepén hever a laptopom, de azért szívesen elfogadnám a fekete lakk táskát...

Ti milyen laptoptáskát használtok?

Megosztás:
5 komment

Címkék: apple táska mulberry

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.10.27. 08:41:18

Nekem macbookom van :) de csak egy tokot használok, külön táskát nem....

Itt ezek közül nekem igazán egyik sem tetszik

rekike · http://zoomzoom.blog.hu/ 2009.10.27. 08:51:35

Nekem Nanushka van. Imádom! :)

Fannyh 2009.10.31. 23:03:12

MACBook..:)
Nekem csak egy Dell Isnpiron 1525-ösöm van:

onbook.ru/images/1525_yellow_b.jpg

Megengedhetném magamnak a drágábbat,de minek..

Ja!A laptop táskám ilyen:

www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=10929837
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása