OurFashion

Elrettentő példa: téliesített Crocs

2009.október.23. 09:49

fashionista

19 komment

Mostanában divat lett szidni a Crocs papucsokat, és bevallom nekem sem tetszenek. Maximum kisgyereken tartom őket cukinak és kertészkedéshez is hordhatja bárki, de utcai viseletnek én nem erőltetném.

Persze az én véleményem mit sem számít a milliónyi Crocs rajongónak, akiről le sem lehet robbantani ezt a borzalmat márciustól októberig. Nos, a cég felfedezte, hogy bezzeg novembertől februárig nem viselik a lyukacsos gumipapucsukat a vásárlók, és a piaci rés kitöltésére gyorsan előrukkoltak ezzel a..hm...borzalommal. A Crocs Gretelt 50 dollárért vesztegetik és a cég marketingesei az ikonikus jelzővel illetik a weblapjukon. Azt sem tudom, hogy ezen most sírjak vagy nevessek.

Nektek vannak Crocs rajongó ismerőseitek??

Forrás: FashionPolice

Megosztás:
19 komment

Címkék: cipő crocs elrettentő példa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trú 2009.10.23. 10:28:56

annyira ocsmányak ezek a cipők, hogy el nem tudom mondani. persze lesz, aki hordja, ebben is biztos vagyok. ikonikus... aha...

bRI 2009.10.23. 10:55:31

Nekem vagy egy ismerősöm, a 2,5 éves hugom (: rajta telleg nagyon aranyos. De egyetértek,h ocsmány,nagyon csúúúnya és nem kellene nagyon ez a téliesitett változat már.Bőven elég lenne,h ha megmaradna a kisgyerekeknek a lyukacsos változat,m azt könnyű rájukadni,meg kényelmes is lehet nekik,de csak kicsiben jó,nagyban neeeeeem!

vali 2009.10.23. 13:17:58

Egyetlen embert ismerek, akin cool a Crocs: a 3 éves unokaöcsém. Egyébként csomó rajongó ismerősöm van, és hihetetlen öntudattal kérik ki maguknak, ha fikázom őket ezért. Szerintük ennél egészségesebb és kényelmesebb viselet nem létezik.

Bocskov Jordán 2009.10.23. 13:58:41

barkácsáruházban tizedáron veszel műanyag klumpát...amire végtére rá is lehet hegeszteni egy birkaszőrt is...

manner 2009.10.23. 15:48:10

szerintem a Prima fantázianevű ballerinafazon cuki, nekem is van. Jha a klumpák tényleg ocsmányak :P

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.10.23. 19:10:22

A balerina elmegy, de ezek a béleltek nagyon rondák.

Peter Blau 2009.10.23. 19:21:46

Ez nem téliesített Crocs, hanem egy ezer éves találmány. Úgy hívják, hogy kalucsni. Csak valaki anyagában megszínezte és kis prémgallért rakott rá. Szerintem nevetséges. De aki képes nyáron gumicsimmában járni Budapest belvárosában az ezt is fel fogja venni. Sok sznob.

tik-tak 2009.10.23. 19:23:41

De nagyon praktikusak, ha valaki naponta felmos a négykézlábazó babája miatt és pillanatok alatt le tudja venni, ha a baba szobába megy. Nekem bélelt van a kínai fajtából. Igaz, csak itthon hordom, utcai viseletnek kicsit "műanyag".

balazsman 2009.10.23. 19:40:19

na azt a lábat sem szagolnám meg, ami ilyet hord... műszőrme és műanyag, jajj

cso zsi 2009.10.23. 19:57:31

@balazsman: Bezzeg a színes gumicsizmák azok jók mi?
Az első esős napon vagy 40 darabbal találkoztam, ebből hat ugyanabban a metrókocsiban tíz perc alatt.
A Crocs jó arra, amire kitalálták.
Strandcipőnek, vízben, kagylók, tengeri csillagok ellen.
Úszócipő.

balazsman 2009.10.23. 20:21:27

@cso zsi: a nyári divatgumicsizmák se jobbak... ilyesmi csak pecázáshoz, istállótakarításhoz vagy kerti munkához való.

a strandi viselésben nem vagyok jártas, nem voltam vízközelben tizenpár éve

betya\'r 2009.10.23. 20:30:28

a sok fikázó bármelyike próbálta már hosszabb távon? én ebben melózok, és sokkal kényelmesebb mintha cipőben lennék. a lyukacsosban... a fentit én sem eröltetném..:)
strand-, úszó-, kiránduló-, és nekem munkacipő.

tik-tak 2009.10.23. 20:43:00

Nem büdös a lábom. Megszagoltam.

Rá Dios 2009.10.23. 20:49:28

@balazsman: Na ez az istállótakarítással elfoglalt réteg, ez eddig aligha szerepelt a célközönségben :-)

suo tempore 2009.10.23. 21:19:56

ez olyan gumicsizmaszerű, de ahogy láttam csomagküldőknél árulják a hagyományos fazont is, bundabéléssel

az eredetije max strandpapucsnak jó, nekem még a lyukak ellenére is izzad benne a lábam, hosszan nagyon nem szeretném viselni

sajnálom mert tényleg kényelmes

egyébként baromi gyorsan kopik, egy nagyobb utcai túra szeritem el is tűntetné teljesen

betya\'r 2009.10.23. 21:42:47

@suo tempore: ....egyébként baromi gyorsan kopik, egy nagyobb utcai túra szeritem el is tűntetné teljesen

az eredeti, vagy az osános/kínaipiacos?

Puncskocka 2009.10.24. 10:55:28

nem értem a lelkesedést ezekért a papucsokért... igen ormótlanok...

LJS 2009.10.26. 21:40:16

Utálom!!!! Ahogy meglátok egy ilyen """cipőt/papucsot""" egy emberen olyan csúnyán nézek rá, hogy azt nehéz nem észrevenni és talán még az út túloldalára is átmegyek...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása