OurFashion

Love or Hate - Bőrmini

2009.október.15. 21:20

**Anna**

4 komment

Az idei tél egyik tuti befutója a bőr rövidnaci, vagy miniszoknya, felelevenítve a 80'as éveket. Anno anyáink ropták hasonló darabokban a discoban menő dauerolt hajjal és műanyag fülbevalóval, most pedig a következő generáció divatfüggői huzzák újra alsófertájukra. Néhány éve még csak furcsább 50-es nőkön tűnt fel egy-egy fiatal korukból megmaradt szoknya, most viszont ismét teret hódít magának a bőrmini. Csak akkor áll jól, ha feszül, így igazán férfiszem vonzó ruhadarabbal van dolgunk. Én még nem döntöttem hogy felvenném-e, de szerintem ezt meghagyom másoknak.  Nektek love or hate?

Megosztás:
4 komment

Címkék: love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziporka 2009.10.15. 23:00:01

a legjobb baratnom glamrockos, es amikor csak tud, bor rovidnaciban jar bulizni, fustos szemekkel, veszko csizmaban es irtooo dogos. de ha felveszik a stilustalan divatpicsak is, csak azert mert "meno" az eleg gaz lesz szerintem.

Mme du Tancin 2009.10.16. 12:33:07

nekem már van. meg volt ovis koromban is, a 80as években, azt anyukám varrta. szerintem menő!

Serena.. 2009.10.17. 09:28:37

Nekem nem volt soha és nem valószínűsítem, hogy felvennék egy ilyet :/

Ms Groutesque 2009.10.17. 14:04:41

termeszetesen love, mar nyar ota hordok borminiszoknyat, nekem bejon, es tobb fele kontextusban is lehet viselni.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása