OurFashion

Óriási LOVE OR HATE?

2009.október.09. 09:17

*Bianka*

4 komment

- avagy mi történt a Louis Vuittonnal??

Attól zeng a nemzetközi sajtó, hogy Marc Jacobs fura pirulákat vehetett be, amikor a 2010-es tavaszi kollekciót megtervezte. Nagy rajongóként jelenthetem ki, hogy egyetlen részlet sem tetszett az idei nyári ruhadarabokból és összeállítókból. A célt a kreatív igazgató ismét elérte, az egész divatszakma róla és az LV-ről beszél, de talán most más olvasatban, mint azt szerették volna az óriás márkánál.

Nektek mi a véleményetek?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FashionistaPista 2009.10.09. 14:32:35

Én is nagyon kedvelem Jacobs munkáit de ez 1 kicsit túl eklektikusra sikeredett, próbáltam a részletekre koncentrálni, de ugy sem találtam semmi igazán értékelhetőt...majd feldobják a kampányt madonnával és szépen eladják az egészet!

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.10.09. 18:37:07

A lenyeg, hogy beszelnek rola, :) es szerintem nem annyira szornyu a kollekcio mint elso latasra tunhet...

☺Lili☺ 2009.10.09. 18:38:31

na az a makkoscipő űberciki szerintem...

_Duci_ · http://ducivagyok.blog.hu 2009.10.12. 12:45:34

Várom már hogy egy divatbemutatón meztelenül, cipő hajköltemények és smink nélkül kijönnek a modellek, és mindenki felállva tapsol.:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása