OurFashion

Reggeli hírek a Louis Vuittontól

2009.október.06. 08:14

*Bianka*

1 komment

A Louis Vuitton 2009 májusában az első luxusmárka volt, aki egy hivatalos "Twitter" oldalt működtetett a digitális kommunikációs stratégiájának első lépéseként.

Kevesebb mint 24 óra alatt a @LouisVuitton_US Twitter több mint 5.000 követőt vonzott és azóta legalább 40.000-en látogatják.

2009. júliusában az Alapvető Értékek reklámkampányban 3 asztronauta: Buzz Aldrin, Sally Ride és Jim Lowell szerepelt. A kampány elemei digitálisan nyomon követhetőek voltak, mind a sajtó, mind az érdeklődők számára az erre elkészített website-on. 

Ezzel egyidőben a Louis Vuitton egy hivatalos Facebook rajongói oldalt nyitott "The Art of Travel by Louis Vuitton" (www.facebook.com/louisvuitton). Ez a rajongói oldal lett a Louis Vuitton hivatalos online oldala, mely 2 hónap alatt 600.000 nemzeközi rajongót szerzett magának. 

Ma a Louis Vuitton egy lépéssel tovább lép és bejelenti, hogy a luxusmárkák között elsőként fogja élőben közvetíteni a 2010-es női tavaszi-nyári Ready-to-Wear bemutatóját kizárólagosan a Facebook-on.

2009. október 7-én párizsi idő szerint 14.30-kor a jelenlegi és a jövőbeli Louis Vuitton Facebook oldal rajongók szemtanúi lehetnek a Párizsi Divathétről élőben közvetített Louis Vuitton bemutatónak, Marc Jacobs legutolsó tervezéseinek.

A nézőknek lehetősége nyílik kommentálni az élő adást. Az esemény után 24 órán keresztül a bemutató videója ismét megtekinthető a rajongói oldalon.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.10.07. 10:14:51

Ez a XXI. század. Informatikusként csak annyit tudok mondani: mért csak most jutott eszükbe? De ezt csak zárójelben. Az élő közvetítés fantasztikus lehetőség, amivel minden érdeklődőhöz közelebb kerülhet a divat. Biztos vagyok benne, hogy közeljövőben lesznek követői ennek az akciónak.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása