A Louis Vuitton 2009 májusában az első luxusmárka volt, aki egy hivatalos "Twitter" oldalt működtetett a digitális kommunikációs stratégiájának első lépéseként.
Kevesebb mint 24 óra alatt a @LouisVuitton_US Twitter több mint 5.000 követőt vonzott és azóta legalább 40.000-en látogatják.
2009. júliusában az Alapvető Értékek reklámkampányban 3 asztronauta: Buzz Aldrin, Sally Ride és Jim Lowell szerepelt. A kampány elemei
Ezzel egyidőben a Louis Vuitton egy hivatalos Facebook rajongói oldalt nyitott "The Art of Travel by Louis Vuitton" (www.facebook.com/
Ma a Louis Vuitton egy lépéssel tovább lép és bejelenti, hogy a luxusmárkák között elsőként fogja élőben közvetíteni a 2010-es női tavaszi-nyári Ready-to-Wear bemutatóját kizárólagosan a Facebook-on.
2009. október 7-én párizsi idő szerint 14.30-kor a jelenlegi és a jövőbeli Louis Vuitton Facebook oldal rajongók szemtanúi lehetnek a Párizsi Divathétről élőben közvetített Louis Vuitton bemutatónak, Marc Jacobs legutolsó tervezéseinek.
A nézőknek lehetősége nyílik kommentálni az élő adást. Az esemény után 24 órán keresztül a bemutató videója ismét megtekinthető a rajongói oldalon.
GodMother · http://www.veszta.hu 2009.10.07. 10:14:51