OurFashion

Elkésett hétfői körkérdés

2009.szeptember.29. 18:44

fashionista

17 komment

Tudom, hogy már kedd este van, de vasárnap este értem haza az 1 hetes ukrán kalandozásomról, tegnap pedig elhavazott a munka, így csak most tudom feltenni kedvenc kérdéseimet.

Hangulat: Elégedett. Izgatott. Posztkatartikus. Legszívesebben egész nap futkároznék, hogy felszabaduljon az a belső energia, ami szétfeszít. 
A múlt hét fénypontja: a kalandtúránk Kijevbe. Leírhatatlanul izgalmas, elképesztően élménydús, pörgős és szuper volt. Benne van a top 5 nyaralásomban EVÖR. Minden prekoncepcióm megdőlt az ukránokkal kapcsolatban. Kijevben pedig egyszerűen gyönyörűek a lányok, nagyon csinosan öltöznek, igényesek, barátságosak. Bár ne egy szállodai bárban kezdjék a pasik az ismerkedést...
Ruhák&Smink:

work
 

Ezzel leptem meg magam utoljára: Ahogy fentebb is látható: Bvlgari Omnia Green Jade. De most a legjobban egy Thomas Sabo Kermit charm-ra vágyom. Annyira kúl, hogy belesajdul a szívem!

Thomas Sabo Kermit the Frog pendant,Charm
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: "7 gödör?" -kihasználom az utolsó pillanatokat, amikor ki lehet még ülni a szabadba, mielőtt a fröccskeddet felváltja a forraltbor szezon.
Terveim az utolsó negyedévre: Remélem, megkapok egy 2 hetes gyakorlati lehetőséget valamelyik északi országban - szurkoljatok értem ezerrel!

Tudjátok, itt a lista, töltögessetek:

Hangulat:
A múlt hét fénypontja:
Ruhák&Smink:
Ezzel leptem meg magam utoljára:
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:
Terveim az utolsó negyedévre:

Megosztás:
17 komment

Címkék: hétfő körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macimez 2009.09.29. 18:51:20

Hangulat: Nicholas Houltba szerelmes hangulat
A múlt hét fénypontja: hatalmasbuli, új spanyol és német ismerősök(:
Ruhák&Smink: már csak pizsama
Ezzel leptem meg magam utoljára: két leárazott reserved sál és egy karkötő, egy körömlakk
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: you can still entertainm me on facebook, otherwise good night(:
Terveim az utolsó negyedévre:kihasználom amit riga kínál(:

misslissy 2009.09.29. 19:19:56

Hangulat:fáradt, sok volt a munka ma
A múlt hét fénypontja: színház(I love Nagy Ervin) és a szombati bográcsozás
Ruhák&Smink:most sárga itthoni pamutnaci és sárga top, sminket már letöröltem
Ezzel leptem meg magam utoljára: halvány rózsaszín borítéktáska
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: "Basszus, sajnálom, lécci öld meg helyettem is a főnököd" - mentünk volna barátnőmmel moziba, de reggel közölte a főnöke, hogy vidékre kell mennie a főnök helyett barátnőmnek:(
Terveim az utolsó negyedévre: német szóbeli nyelvvizsga, lefogyni pár kilót

fulopr 2009.09.29. 19:41:01

misslissy milyen darabot láttál Nagy Ervinnel? (bocsi, tudom hogy nem ide kapcsolódik, de muszáj informálódnom :)

V (V is for vanity) 2009.09.29. 20:32:35

Hangulat:Most épp:( De, eddig jó volt. Csak fáj a torkom, nem jól vagyok, lehet H1N1???(bocs, doki vagyok)
A múlt hét fénypontja:Mr.Brave megkért, nagyon romantikusan, így lassan Mrs.Brave leszek:)
Ruhák&Smink:boyfriend jeans(Pepe), csini csipkés felső,kockás kiskabát, éktalpú cipő,Carmex-szempillafesték(még nyaralás szinem van,igy bőven elég)
Ezzel leptem meg magam utoljára:Ma vettem egy szuper táskát!!!(ez a mániám)
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:Akkor 3?.Nézünk táskákat aztán dvd este nálunk?meg fényképek??
Terveim az utolsó negyedévre:Munkába állok és tervezgetem az esküvőt,mikor legyen,ha ez meg van,akkor pedig a tökéletes ruhát,helyet,csokrot,ékszert,koszorúslányruhát keresem.

beryl 2009.09.29. 20:34:44

Hangulat: negyedév vége, szal hullafáradt
A múlt hét fénypontja: hétvégén Piran, Szlovénia, hát az 1 kis gyöngyszem, ajánlom szívből mindenkinek
Ruhák&Smink: kapucnis elbújós
Ezzel leptem meg magam utoljára: préselt virágos medál
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: mostanában mindenkinek szülinapja van, úgyhogy felköszöntősek
Terveim az utolsó negyedévre:megszeretem a telet :)

beryl 2009.09.29. 20:36:50

nagyon brave-ek vagytok V :)
gratulálooook :)

V (V is for vanity) 2009.09.29. 20:46:29

@beryl: Köszi:) De, komolyan igy hivják:)

theba 2009.09.29. 20:47:38

Hangulat:rettenetesen fáradt a reggeli vezetés és az egész napos tanulás után...
A múlt hét fénypontja:a barátom látogatása és egy esti koktélozgatás a barátnémmal+turi kincsekkel
Ruhák&Smink:mango narancs rövidujjú póló,terranovás szürke vicces mintás pulcsi és egy gap farmer,lacoste balerina
Ezzel leptem meg magam utoljára:fekete ballonkabát,mellény és a póló a turiból
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:barátnőmnek,hogy miújság van vele
Terveim az utolsó negyedévre:utolsó államvizsga,jogsi

misslissy 2009.09.29. 20:59:41

fulopr: Csókol anyád! a darab címe és jaj de jó volt! Nagy Ervin nemcsak jópasi, nagyon jó pasi, hanem kitűnő színész is:)!

Jolimoli 2009.09.29. 20:59:42

hangulat: sajnos szomorú egy veszekedés miatt, meg fáradt az egész napos tanulás után....
múlt hét fénypontja: végre eljutottam moziba
ruhák, smink: most már csak egy women secret-es pizsama, de sajnos az egész napi tanuláshoz nem öltözöm ki amúgy sem:-(
ezzel leptem meg magam: Levi's slim fit farmer
utolsó üzenet: tanulás megbeszélése
tervek: utolsó államvizsga!! Angol nyelv fejlesztése

Sziporka 2009.09.29. 22:49:53

Hangulat: beteg mert elkapott a gyomor-vírus jáj
A múlt hét fénypontja: múlt héten meg megfázásos-vírus volt..a fénypont akkor volt amikor a két betegség között 1 napig jól voltam vasárnap :D
Ruhák&Smink: alvós fekete kisnaci, piros trikó, lefolyt reggeli smink. reggel világos farmer, piros lakk magassarkú peeptoe, piros öv, piros trikó, fekete pulcsi, naagy pasi napszemüveg (amit imádok)
Ezzel leptem meg magam utoljára: koncertjegy csütörtökre, a38: Parov Stelar
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:"im having lunch with Réka, i hope you dont mind!see you in the evening!xxxxx" - barátomnak, mivel leráztam és helyette a barátomnőmmel mentem el ebédelni:)
Terveim az utolsó negyedévre: próbálom összemenedzselni az egyetem-munka-párkapcsolat-barátok négyesfogatot úgy, hogy egyik se csorbuljon, én pedig ne essek össze a kimerültségtől :D azt hiszem ez elég nagy kihívás, nem kell más terv:P
illetve terv novemberben London és Norwich, lehetőleg úgy hogy pont akkor legyen a havi buli a Torture Garden klubban, amikor ott leszek, jessz!

betonpanda 2009.09.29. 23:43:05

Hangulat: kicsit zaklatott, hozzá kell még szoknom, hogy történnek dolgok
A múlt hét fénypontja: megjelent egy cikkem, ami miatt izgultam / kaptam ajándékba egy rajongói pólót
Ruhák&Smink: farmer, csíkos póló, szegecses balerina, 0 smink
Ezzel leptem meg magam utoljára: fagyi?
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: "Damien Hirst, miért?" a pasim nem emlékezett, kinek a kiállítását láttuk Kijevben
Terveim az utolsó negyedévre: munkába állok végre, mint egy felelősségteljes felnőtt és építem a kárrierem; 2 koncert Bécsben

laló 2009.09.30. 08:36:16

Hangulat:
mosolygós,
szerdai Házdokis

A múlt hét fénypontja:
megtudtam, hogy nem kell résztvennem egy vidéki konferencia sorozaton

Ruhák&Smink:
hajam kontyban, sminket nem vittem túlzásba, egyszerű tussal húztam ki a szemem.
Fekete csipkeharisnyát viselek, fekete szövetszoknyával, arany lurex szálas felsővel.
Ehhez Fekete bokacsizmát és bőrkabátot húztam reggel.

Ezzel leptem meg magam utoljára:
Prada kulcstartó, fekete fehér, nagyon szép!

Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:
"...elaldutam, sietek!"

Terveim az utolsó negyedévre:
Befejezni a ház felújítását, elkezdeni a ház bővítéséhez szükséges szakemberek felkutatását. Korszerűsíteni a kazánt, megrendelni a tüzifát.
Majd, elégedetten hátradőlni :)

☺Lili☺ 2009.09.30. 17:43:31

Hangulat:nagyon vicces hangulatban vagyok ma, ez a síkideggel kombinált. lolcsi és agyf@sz váltakozik 5percenként
A múlt hét fénypontja: hogy vasárnap akkor keltem amikor jól esett
Ruhák&Smink: kék tapifarmer, szürke felső, neonsárga kardigán, pink szivecskés karkötő, fekete lakkorrú tornacsuka
Ezzel leptem meg magam utoljára: leopárduc mintás szürke sál
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: oké oké nem csalok :D: "Szia Vikker! Tudnál nekem segíteni egy két bolgár kifejezésben? Hogy mondják/írják hogy: jó napot, köszönöm, otthon (mint haza) előre is köszi! puszi!" mindig csak a munka...
Terveim az utolsó negyedévre: boldog leszek, új munkát keresek januárra, spórolok, elutazok valahova de nagyon mááár

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2009.10.01. 21:06:10

Hangulat:fejfájós, álmos, fáradt
A múlt hét fénypontja:ingyenes vacsora egy négycsillagos szállóban
Ruhák&Smink:tus, spirál, alapozó
Ezzel leptem meg magam utoljára:bokacsizma
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:barátnőmnek egy találkozólemondó üzenet
Terveim az utolsó negyedévre:nyelvvizsgafelkészülés,vizsgák, gyakorlati hely keresése

oorsy 2009.10.02. 11:37:14

Hangulat: Kissé fáradt, tegnap 9 óra hostesskedés után. Na de ma softball edzés :)
A múlt hét fénypontja: Volt ilyen egyáltalán? Talán az , hogy végre beindul a jóga :)
Ruhák&Smink: Laza itthoni szerkó, semmi smink.
Ezzel leptem meg magam utoljára:Egy őszi Nike cipővel, és egy halványlila Adidas edzőtáskával. Na de jön a jövő heti shopping hétvége!
Az utolsó elküldött üzenet a telefonomban: Sajnos kitörlöm őket használat után, de ha jól emlékszem a munkatársamnak volt egy üzenet hogy órán csücsülök, és most nem tudunk beszélni.
Terveim az utolsó negyedévre: Visszalendülni a régi formámba, jobb melót találni, aztán sikeresen levizsgázgatni. És minél kevesebb hideget szeretnék...

lolli~ 2009.10.08. 19:37:52

Hangulat:pörgős, mégis punnyadós[=
a múlt hét fénypontja:óriási parti kidőlésig
ruhák&smink:retro csőgatya,fehér concerse,fekete tunika-garbó, füstöt szem.
ezzel leptem meg magam utoljárah:burberry táska
az utolsó elküldött üzenet a telefonomban:igen.várom(L)[az egyik oszttársam írta, h nem megyünk e el este valahova]
terveim az utolsó negyedévre:leadni 2 kilót, összeszedni vlm értelmes pasit.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása