OurFashion

Napi Kedvenc - pelerin

2009.szeptember.18. 09:40

*Bianka*

6 komment

A mai napi kedvenc Natalie Portman pelerinje, amit a torontoi filmfesztiválon viselt a napokban. És hogy miért napi kedvenc? Azért mert az idei ősszel újabb fénykorát éli a pelerin, és én is pont egy ilyesmit keresek most. Natalie pelerinje azért tetszik, mert a gombos megoldásnak köszönhetően viszonylag jól használható. A kék szín remekül áll neki, de a zöld sál már kevésbé tetszik nekem.

Megosztás:
6 komment

Címkék: natalie portman napi kedvenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.09.18. 10:20:16

na ezzel midig zavarban vagyok, de úgy látom, nem csak én! pelerin vagy perelin?

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.09.18. 12:16:49

tisztázni kéne a pelerin fogalmát, mert nekem a kép alapján úgy tűnik, rendes ujja van a kiskabátnak, csak extra bő...
nekem a pelerin azt jelenti, nincs elvarrva az ujjrész...vagy rosszul tudom?:)

beryl 2009.09.19. 09:08:13

hehehehe
de lényeg, hogy itt van velünk Amidala királynő, és szép mint mindig

vkorsi 2009.09.20. 16:39:55

de ez egy kabát, nem???

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.09.21. 13:48:26

pelerint találtam egy csinosat az etsy-n

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21357842&ref=sr_gallery_7&&ga_search_query=women+s+coat&ga_search_type=handmade&ga_page=16&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása