OurFashion

A Marchesa betör a táskapiacra

2009.szeptember.01. 18:11

*Bianka*

6 komment

 Nem mindig sül el jól, amikor tervezők profilt szélesítenek, véleményem szerint így történt ez a Marchesánál is. Amikor először olvastam a leadben, hogy a tervezőpáros idén szeptembertől már táskákat és kiegészítőket is tervez, az volt az első gondolatom, hogy "na lássuk, lássuk!!". Aztán átkattintottam a cikkre, bejöttek a képek és ezzel párhuzamosan már öntött is el a csalódás érzése. A szeptember 16-án a Chelsea Art Múzeumban, New Yorkban debütáló kiegészítő kollekció, nagyon extravagáns szeretett volna lenni, eközben abszólút sótlanra és egyhangúra sikeredett. Vártam valami nagyszabásúra és valami újra és ehelyett valami olyat kaptam a képek láttán, amit már rengetegszer láthattunk. Selymek és kövek, box clutchok és semmi újdonság. 

De mindenesetre drukkolok, hogy a kollekció tényleges debütálása még tartogasson valami izgalmasat a számunkra. 


 

Megosztás:
6 komment

Címkék: táska marchesa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lee-a 2009.09.01. 18:32:16

a rózsásat ide :)

dottie 2009.09.01. 20:33:09

nem olyan rosszak szerintem ...semmi új...de jók :)

Squirrel007 2009.09.01. 21:57:37

nekem a rózsás a kedvencem!!!

bRI 2009.09.01. 23:05:55

Én is elfogadnám őket,h ha hozzám vágnák és nekem is az egyik kedvenc a rózsás meg a 2.képen a fekete *.*

Sharwyn 2009.09.02. 08:24:04

Lehet, hogy én sótlan vagyok, de nekem nagyon tetszenek. :) Főleg az első képen a fekete.

☺Lili☺ 2009.09.02. 11:13:31

nem tetszenek. nem szeretem az ilyeneket.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása