OurFashion

A nyár utolsó hétfői körkérdése

2009.augusztus.31. 11:29

fashionista

37 komment

Ma van augusztus utolsó napja, így egy kicsit számvetős körkérdéssel állok elő, ti pedig válaszoljatok, töltögessétek a kérdéslistát.

A nyár fénypontja: Szigetszigetsziget. Annyira jó volt, hogy vigyor kúszik az arcomra, amikor csak rá gondolok.

1164282188_9299177f11.jpg image by cspeti

A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: Nappal a fehér Havaianasom, este pedig a Mango fekete, bőr, szegecses-láncos táskám szinte mindig velem/rajtam volt. 

A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Estée Lauder Azurée Soleil: fás-gyümölcsös, de mégis friss, meghatásozó kókuszjegyekkel.

 

A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:  oké, ezt persze nem szószerint értettem, de a sminkelést minden alkalommal a MAC Mineralize Skinfinish-sel kezdtem - szerintem ez a legszuperebb, picit csillogó púder. 

Tervek az őszre: Elhatároztam, hogy leküzdöm a félelmeimet, pl. nem félek majd kimondani amit gondolok és érzek, nem túludvariaskodva fogom élni a mindennapjaimat és utazni fogok. De hogy valami konkrétat is mondjak: szeptemberben egyhetes ukrán kalandozásra indulunk, vonaton hátizsákkal fogjuk felfedezni Lviv-et és Kijevet.  

A nyár fénypontja:
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:
Tervek az őszre:

 

Megosztás:
37 komment

Címkék: hétfő körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eper006 2009.08.31. 11:49:02

Nyár fénypontja. a huszadik szülinapom:)
Legtöbbet hordott nyári ruhadarabom: a matrózcsíkos Topshop pólóm,egyszerűen imádom!!!(persze hogy turkálóban leltem rá....)
Kedvenc nyári illat:Marc Jacobs Daisy
Sminkcucc:fura,de pont ebben az évszakban szerettem bele a fekete tusba,pedig előtte ki nem álhattam
Tervek őszre:véletlen!!!Énis vonatozom:) De csak Bécsig egy hosszú hétvégére,mert visszaülök a főiskola padjába tanulni.

LuPuS 2009.08.31. 12:02:40

A nyár fénypontja:Genf,Milánó, a Sziget meg nagyon-nagyon-nagyon lapos volt,pedig ez volt a 12.alkalom, van összehasonlítási alapom
A legtöbbet hordott nyári ruhadarabom:talán ami mai is rajtam van egy Cavalli Beachwear fekete póló :D
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:J.P.G. de nem csak nyáron
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:egy ránc kisimító SÖR!
Tervek az őszre:Vissza Milánó-ba,egy Burberry ballon kabát amit már múltkor is írtam,csak rohadtul nem akar összejönni

lee-a 2009.08.31. 12:06:29

A nyár fénypontja:
balatonsound
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:
talán az egyik sarum
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:
CK euphoria
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:
szempillaspirálom
Tervek az őszre:
egyetem,munka,vásárlás

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.08.31. 12:46:25

A nyár fénypontja:
hazalátogatás
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:
ugyanaz :) Havaianas barna papucs- le nem esik a lábamról!
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:
Dolce Light Blue -még mindig
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:
Sephora Sugar Coat lip gloss
Tervek az őszre:
New York Divathét

☺Lili☺ 2009.08.31. 12:51:01

A nyár fénypontja:hogy idén sikerült lebarnulnom :) vagy Aliga
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: királykék szandi, neonsárga táska
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Ed Hardy Eau de Parfume lett a nyári illatom
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: MAC Peachykeen pirosító
Tervek az őszre: egy lazasági tanfolyam!!!, munkahelyváltás megalapozása egy portfólióval, újra megrendezésre kerülő gimis eredetű nyárutózás szeptemberben Délegyházán

oorsy 2009.08.31. 13:06:35

A nyár fénypontja: Tisza -túra túlélése, majd Kalandtúraparkban a tériszony leküzdése :-)
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: Vagabond saru
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:igaz nyár végére érkezett meg, de Avril Lavigne- Black star
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: kék szemceruza
Tervek az őszre: főiskola, munka, hosszabb hétvégi csavargások :-)

V (V is for vanity) 2009.08.31. 13:14:37

A nyár fénypontja:Szuper nyár volt és nekem szerencsére szeptember is szabad:) Június fénypontja az államvizsga utáni időszak volt-volt örömködés rendesen. Július fénypontja a diploma kézhez vétele volt. Augusztus fénypontja pedig a pecsétemmegkaparintása.( orvos vagyok és nagyon fura ezt kimondani és leírva látni a nevem). Remélem szeptembernek 1-je vagy 2-a lesz a fénypontja,mert akkor felvételizek rezidensnek.
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:Nyáriruhák!! Pántnélküli fehér volt a legkirályabb
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Iceberg Twice
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:Carmex és Manhattan bronzosító púder
Tervek az őszre: Felvételit sikeresen letudni és Mr. Brave szülinapjára készülök(londoni kirándulásra vinném a szerelmem) és a Nővérem 30 lesz, őt is meg kell lepni. Ja és munkába állok, vagyis fel kell kötni a gatyám!:)

V (V is for vanity) 2009.08.31. 13:18:01

Ja és szeptember 14-ét is várom!! Kiváncsi vagyok, mi fog történni.... GG rajongók tudják miről beszélek.

nastasya 2009.08.31. 13:29:28

A nyár fénypontja: szigeeeet, meg utcazene fesztivál :)
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: fehér pull&bear ruha
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: ysl baby doll
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: nyáron csak szempillaspirált használtam, utálom ha folyik rajtam a festék
Tervek az őszre: anglia

alkaloida 2009.08.31. 13:40:48

A nyár fénypontja: Horvátországi nyaralás a szerelmemmel
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: CK fekete rojtos szandál
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Flora by Gucci
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: Laneche bronzosító
Tervek az őszre: egyetem, az első önálló kutatás előkészítése

theba 2009.08.31. 13:47:01

A nyár fénypontja:Olaszországban andalogni a kedvesemmel,a második helyezett a bécsi látogatás a barátnőimmel
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:egy fehér gladiátorszandál és egy Sisley tatyó
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:Elizabeth Arden Green Tea Summer
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:LR alapozó,Clinique szempillaspirál
Tervek az őszre:utolsó államvizsgát kipipálni=>diploma+jogsi

Hyden 2009.08.31. 14:55:38

Nyár fénypontja: Balatonsound. Sziget balul sült el (senki nem szólt, hogy pisilés után a mobilvécében jobban járok,ha nem mosok kezet :S
Legtöbbet hordott nyári ruhadarabom: Az összes vitorlás cipőm (és ez lesz az őszi is, mert gyarapítom a kollekcióm)
Kedvenc nyári illatom: LANVIN Oxygene (ezt csak idén használom, és a maradék az "emlékkeltő" lesz...
Sminkcucc: Továbbra sem tartom előnyösnek, ha egy férfi sminkeli magát, de Carmex az tényleg jó, és a MAC-es rózsvizes arckrémem.
Tervek őszre: Munka, munka, munka, új telefon, Macbook, sok pénz, és egy őszi utazás Prágába. (Lupus tervét csak támogatni tudom, a ballonkabát isteni :)

coco 2009.08.31. 15:49:43

ööö... ajjaj... elnézést, de próbálom összeszedni magam; épp most láttam tornóczky anita esküvői szerelését, és épp azon merengtem, hogy az ilyenek miatt öltözködik az átlag magyar úgy ahogy... borzalom, el kéne ásni.
nos, elnézést az intermezzóért, de nem bírtam ki, hogy ne említsem, annyira sokkolt a látvány.
szóval:
A nyár fénypontja: titok :)
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: egy mango nyáriruha és a fűzős zara szandálom, természetesen égig érő sarkakkal :)
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: mindig egyfajta parfümöt használok, Miss Dior Chérie-t
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: MAC prep+prime áttetsző porpúder és Sugar Baby itatós lapocskák
Tervek az őszre: sok munka + kicsi nyaralás, és egyebek...

Jolimoli 2009.08.31. 16:48:04

Nyár fénypontja: 3 hetes francia körút, de a Balatonsound is nagyon jó volt...
Legtöbbet hordott ruhadarab: fehér starsszköves Havaianas papucs,farmersort, meg egy TH lila saru
illat: Chanel Christalle Vert
sminkcucc: Lancome mattosító alapozó, meg Clinique bronzpúder
Tervek őszre: utolsó államvizsgám letétele...diploma

paragrafusesgabbana 2009.08.31. 17:04:05

A nyár fénypontja: Kos szigetén töltött egy hét párommal
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: aranyszínű saru és a bézs táskám (Valentino)
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: még mindig Lancome: Miracle
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: nem igazán szoktam magam nyáron sminkelni, de a Carmex és Bourjoux szempillaspirál igénybe volt véve
Tervek az őszre: a sok munka mellett Krakkó bebarangolása.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.08.31. 17:04:47

@Jolimoli: a clinique bronzosítómat most törtem össze, pedig nagy kedvencem volt :S
@coco : az a szerkó az én retinámat is kiégette - betonpanda minden szavával egyetértek, csak annyit tennék hozzás, hogy a harisnyájánál fogva fojtogatnám :)
Ill. hol veszed a sugar baby-t? milyen árfekvés? nekem a clinique jött be, csak kicsit drágának találom, az olcsóbb kategóriából meg csak az essence-t próbáltam, de az sz*r, szóval még keresem az igazit :)
@V (V is for vanity): akkor lesz a season premiere??
@☺Lili☺: lájkolom a lazasági tanfolyam ötletét - majd továbbítsd a handoutokat :)

coco 2009.08.31. 17:24:42

@fashionista: no more clinique, Douglasban vedd meg a Sugar Baby-t, kb. 600 forint egy dobozzal és kiváló minőségű, sminkes barátnőm is ezt használja :)

betonpanda 2009.08.31. 17:34:08

A nyár fénypontja: gondolom, hogy lediplomáztam, amúgy nem volt annyira vidám nyár
A legtöbbet hordott nyári ruhadarabom: nyári ruhák és farmersort
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Versace Versense, de maradni fog
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: pirosító
Tervek az őszre: utazom 1 hétre Örményországba, aztán be kell izzítani a karrierem végre. Ja és meg kell majd tanulnom az őszi szmötyiben biciklizni anélkül, hogy összekenném a nadrágom

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.31. 18:04:47

sziasztok
fashionista, szerintem a legfontosabb a bejegyzésből, hogy mindig mondd meg a véleményed és ne félj tőle, hogy mit fognak reagálni az emberek.
több lesz így a konfliktus, de ezt is lehet kezelni.
én már egy ideje így nyomom, és sokkal-sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok.
sok sikert hozzá ;)

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2009.08.31. 18:58:57

A nyár fénypontja:Sziget
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:Bershka szegecse short
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:Kate Moss
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:szempillaspirál
Tervek az őszre: TDK, angol felsőfok szakmai

katarocks 2009.08.31. 20:24:05

A nyár fénypontja: elég szegényes volt, tényleg semmit nem tudok kiemelni, elég gáz..
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: fekete saru, napszemüvegek
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: a zara, amit már nem lehet kapni, ezért nem merem használni :D
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: szájfény, az mindig kell
Tervek az őszre: milánó (a divathét idején, úgyhogy tippeket kérek, hogy jussak be :)), új suli, pest.

katarocks 2009.08.31. 20:27:53

@coco : tornóczky anita.. egyszerűen borzadály! a ruhától kezdve (náraytól persze) a harisnyáig (könyörgöm, kilóg a combfix csipkéje. a minta a hab a tortán!), nem beszélve a fátyláról, ami a feje tetején olyan, mint az apácák főkötője. a lánybúcsújáról nem láttatok képeket? :D természetesen a sajtó azon is ott volt..

beryl 2009.08.31. 20:45:47

A nyár fénypontja: kiesett a lányom foga, olyan édes ahogy mosolyog
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:nyakbakötős csomóminden
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Sublime Balkiss
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: Bobbi Brown szemkarikátlanító :)
Tervek az őszre: hosszú meleg aranyló őszt tervezek

V (V is for vanity) 2009.08.31. 21:00:52

@fashionista: oh, yes.
Season premier on CW.....
A beharangozó 10mp-es rövidfilmeket (WTF cimmel) nézzétek meg-youtube és gossipgirlinsider.com, lesznek meglepetések......
( Chuck és egy fiú, Dan és Georgina???????Meghasonlók, de Chuck+Blair elég sok részben lesz egy pár az évadban az alkotók igérete szerint)

queenR 2009.08.31. 21:04:29

A nyár fénypontja: az a két hét amit az Egyesült Királyságban tölthettem velem egykorú európaiakkal : ) jah és Balaton : )
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: hmmm...fehér kis H&M ruha... :D
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Moschino - Funny
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: csak vízálló szempillaspirál ...
Tervek az őszre: elhatároztam, hogy mostantól összeszedem magam és tanulni fogok többet mint eddig :/, nagy és közös szülinapi buli a barátnőimmel ... : )

gioia 2009.08.31. 21:05:34

A nyár fénypontja:30. szülinapom és az egyházi esküvöm. (A polgári és a lagzi most jön.)
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:hmmm...leggings, K. Jaques saru, Juicy Couture vajszínü tunika, LV neverfull damier
A kedvenc nyári illatom 2009-ben:Chanel Chance
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat:YSL szempillaspirál, Dessange szájfény és természetesen Carmex.
Tervek az őszre: lagzi, új lakásba költözés, nászút.

V (V is for vanity) 2009.08.31. 21:15:24

Valaki dobjon már egy linket a Tornóczky esküvői ruhájáról,mert nem találom és marha kiváncsi vagyok....(Nárayt nem kedvelem...)
Viszont ajánlom mindenki figyelmébe Karsai Zita esküvői szerelését: converse,mini szoknya....nézzétek meg a képeket. Hát, én nem ilyen esküvőről álmodom és szerintem pár év múlva ő is bánja,hogy ilyen lazára(túúúl) vette.

misslissy 2009.08.31. 22:01:07

A nyár fénypontja: hülyén hangzik, de nekem az egy hónapos munka (trénerkedés) abban a városban, ahol egyetemre jártam:)!
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom:John Rocha nyári ruhám
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: U by Ungaro
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: nyáron nem sminkelek, max színezett, napfényvédős könnyű nappali krémet rakok fel
Tervek az őszre: Anglia, német nyelvvizsga, csoportvezetői állás megszerzése

Squirrel007 2009.08.31. 22:42:34

A nyár fénypontja: toszkánai nyaralás
a legtöbbet hordott nyári ruhadarabom: egy hatalmas karimájú, fehér kalap
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Escada Ocean Lounge
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: szájfény
Tervek az őszre: hatalmas 18. szülinapi buli

V (V is for vanity) 2009.08.31. 22:50:10

Megtaláltam az ominózus ruhát. Hát ez elég izléstelen. Mondjuk,ha beleolvastok a szövegbe, ott szerepel,hogy az anyuka sem dijazta a testfestést vagy mit.( azt az izét a lábán)www.blikk.hu/sztarblikk/igy-ment-ferjhez-tornocky-anita-161226.html
Ebben az a legnagyobb baj,hogy az önálló gondoltaokkal nem rendelkező, sztárokat figyelő, sablon emberek az utcáról ezt látják és mivel há a Tornóczky Anitának is ilyen volt, ők is valami hasonló borzalmat kérnek.....

gioia 2009.08.31. 22:56:04

Ó, Vanity, annyit keresgéltem, hogy megelöztél :)

mimooza 2009.09.01. 12:18:01

A nyár fénypontja: zrce beach, papaya, zombie, délutáni dudaszó és medencés parti egy egész héten át
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: a mango bikinim. mindig rajtam volt, soha nem lehet tudni, hol kötök ki alapon :)
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: Q
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: szájfény?
Tervek az őszre: festeni. és nem dolgozni többet másnak.

*Évi* · http://londonfever.freeblog.hu 2009.09.02. 10:38:43

A nyár fénypontja: hát ha sept 1 számít, akkor megvettem életem első saját lakását! ha nem, akkor sziget első napja
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: talán a csillogós flipflop
A kedvenc nyári illatom 2009-ben: victoria secret - very sexy body mist
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: sephora csillogós barna eyeliner
Tervek az őszre: költözés, Párizs, készülés Brazíliába :)

lille 2009.09.02. 14:41:32

A nyár fénypontja: szigetszigetsziget :)
A legtöbbett hordott nyári ruhadarabom: egy levágott, sötétkék, pimkie farmersort
A kedvenc nyár esti illatom 2009-ben: escada moon sparkle
A sminkcucc, ami nélkül nem éltem volna túl a nyarat: violet mac pigment és a fekete szempillaspirálom
Tervek az őszre: sokminden

lille 2009.09.02. 14:48:43

hoppá, a szájfény kimaradt, nem is értem hogyan :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása