OurFashion

Szeretjük a telet?!

2009.augusztus.27. 16:32

**Anna**

3 komment

Nem vagyok nagy rajongója a hideg évszakoknak, ha én választhatnék, akkor lenne két hét hó, és ezzel be is fejeződne a tél. Ám mivel sajnos nincs szavam az időjárást illetően, jobbára csak próbálom túlélni a mínuszokat. Már előre fázom, rossz elképzelni a buszmegállóban didergős perceket. Viszont amikor megláttam ezeket a Hermés kampányfotókat, egyből feléledt a belsőm azon fele, aki igenis szereti a téllel járó kellemes dolgokat. A havat, a forró teát, azt hogy látszik a lehelletem, az ereszekről lelógó jégcsapokat, a forralt borról már nem is beszélve. Na és már el is jutottam pár percre abba a fázisba, hogy nyáron a télről álmodozom. De csak néhány pillanatra.

Ám hogy mégis használható információhoz jussatok: a prémes lányt Raquel Zimmermann játsza, a hófödte birodalom királya pedig Patrick Petit Jean.

Megosztás:
3 komment

Címkék: tél hermés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.08.27. 19:57:05

Ilyeszto a kesztyus szezonra gondolni, de a premek es bundak mindig felizgatnak! :)

Hyden 2009.08.28. 00:16:13

Mennyire állat már a kendőkből kirakott iglu? Eddig még nem láttam olyan Hermes kampányt, ami ne tetszett volna!

☺Lili☺ 2009.08.28. 11:01:47

Nagyon szertnék egy ilyen kendőt! Meg azt a kutyulit az uccsó képről!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása