OurFashion

50 ok amiért imádjuk a londoni divatot

2009.augusztus.25. 08:54

*Bianka*

15 komment

Közeleg a 25. londoni divathét és erre már mindenki lázasan készül. A Vogue is, és most éppen azt próbálja bebizonyítani, hogy London igenis a divat egyetlen fővárosa. Itt van 50 ok, miért imádjuk (vagy ők imádják) a londoni divatot:

1.       a tervezők kicsit végre hazatérnek (Burberry, Pringle, Matthew Willamson, stb.)

2.       Louise Wilson

3.       Tim Walker divatfotói

4.       Rellik (nekem is ez az egyik kedvenc vintage shop-om)

5.       Burberry

6.       Divattervező családok  (Christopher és Tammy Kane, Clements Ribeiro, Vivienne Westwood és Andreas Kronthaler stb.)

7.       Joan Burstein (a divatnagyi)

8.       az igazi londoni piacok

9.       John Galliano

10.   Alexander McQueen

11.   Jourdan Dunn

12.   A Victoria és Albert Múzeum

13.   A Selfridges wonder room-ja

14.   A Browns Boutique (Browns - 24-27 South Molton Street, London, W1K 5RD-9

15.   A divat és a zene mesés találkozása (minden rocksztár egy modellt szeret jelszóval)

16.   Jean Shrimpton

17.   Akik feldobják a H&M-t:  Matthew Williamson, Stella McCartney, Jimmy Choo

18.   Giles Deacon

19.   Central Saint Martins Collage

20.   Carnaby Street

21.   Philip Green

22.   TOPSHOP

23.   Stephen Jones

24.   Viviene Westwood

25.   Matthew Willamson éppen aktuális női

26.   Erin Mulleavey (Browns eladója)

27.   Stella McCartney karácsonyi díszkivilágításai

28.   Bistrotheque étterem

29.   Paul Smith

30.   Lulu Kennedy

31.   Liberty

32.   Suzy Menkes

33.   Royal Collage of Art

34.   AliceTemperley

35.   Nick Knight fotói

36.   Matches bouitque

37.   Yasmin Sewell

38.   Mario Schwab

39.   Manolo Blahnik

40.   Mandi Lennard

41.   Punkok

42.   Biba

43.   Mary Quant

44.   Zandra Rhodes

45.   Jean Muir

46.   Harold Tillman

47.   Virginia Store

48.   Rupert Sanderson

49.   Twiggy

50.   Kate Moss

Szavazhattok a kommentekben, hogy a sok név közül kiről akartok bővebben hallani a blogon. És arra is várom a válaszotokat, hogy szerintetek London divatfőváros-e?

Megosztás:
15 komment

Címkék: london fashion week

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2009.08.25. 10:31:13

Számomra abszolút London a divatfőváros, mert állandóan megújul, és nem kötünk hozzá túlzottan sztereotípiákat mint Párizshoz, vagy Milánóhoz.
Én szívesen olvasnék többet bármelyikről kivéve: Kate Moss, Alexander McQueen, és John Galliano. Szerintem ezekről épp eleget tud már mindenki. :D

betonpanda 2009.08.25. 10:44:26

collEge. a collage az valami egészen más.
egyébként meg nem nevezném az abszolút divatfővárosnak, de vitathatatlanul fontos hely ebből a szempontból

Eki 2009.08.25. 11:33:23

Pedig én tartom Bianka álláspontját, h Milanoooo!

Gemini 2009.08.25. 12:18:42

Ha már London....2 hét múlva megyek ki egy hétre....Tudnátok ajánlani olyan üzleteket(címmel együtt), amit érdemes felkeresni??

paragrafusesgabbana 2009.08.25. 13:06:00

Szerintem is Milánó és London joggal vetélkedhet a divatfővárosi címért. 51.-ként említeném a stílusos londoni nőket, akik a 5 fokban is halált megvető bátorsággal, harisnya nélkül, tűsarkúban tipegnek...

Dionne 2009.08.25. 13:23:14

én a divathét első napján (reggel) jövök haza Londonból.. ááááá o_o

belize 2009.08.25. 13:24:15

@paragrafusesgabbana: az vérükben van, a híres angol hidegvér ;-)
Viszont életemben annyi muffin topot nem láttam sehol, mint Londonban, és az átlag lányok is kövérebbek, mint pl. Milánóban vagy NYC-ben...

V (V is for vanity) 2009.08.25. 13:34:01

Londonban otthon éreztem magam már az első alkalommal, nem tévedtem el, pedig hiresen béna vagyok ilyen téren. Imádom a hangulatát szóval nálam number one, akár divat fővárosnak tartjátok, akár nem. Viszont ami még hiányzik a listáról, szerintem: 1.az a csipetnyi arisztokratikus légkör, amit talán annak kösznhet,hogy van Queen és ez hat a divatra 2. a brit akcentus, ami bár nem látszik, de bizonyos férfi viseletekhez hihetetlen sokat ad:) és persze hol máshol lehetne gyönyörű angolsággal beszélő vonzó pasikba botlani,ha nem Londonban ( brit akcentus téren nálam most Ed Westwick a nyerőőő) 3. szerintem nincs a Földön még egy olyan 80-hoz közeli hölgy,aki ilyen elegánsan tudja viselni a pasztel szineket, mint a királynő, elég jellegzetes stilusa van, ezért érdemelne helyet a listán

paragrafusesgabbana 2009.08.25. 15:20:03

belize: :) valóban, erre születni kell...

LuPuS 2009.08.25. 21:21:57

Milánó,Párizs,London a sorrend :D

beryl 2009.08.26. 15:49:32

Mr. Bean-t kihagytátok

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.08.26. 17:42:59

Én imádom Londont, az én listámon előrébb szerepel, mint Párizs.. Milánóban sajnos még nem jártam.
De London akkor is abszolút favorit. Hiányolom a listáról a Topman-t. :)

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.08.26. 22:06:01

London mindekepp az egyik legnagyobb divatfovaros, de szerintem Milano meg mindig Nr. 1.
Londont altalaban New Yorkkal egy lapon emlegetik. (Persze nem az izles miatt hanem az uzleti oldalaert)

justniki 2009.08.27. 15:42:38

azt hittem kate moss nincs is a listán, de azért mégis csak:)
és igggen V (V is for vanity) totál egyet értek, akcentus forever, és ed westwick is egyébként:)

NYC és London""

beryl 2009.08.28. 08:22:46

egyszer mondtam egy britnek, hogy mennyire fántásztikus az akcentusa, hipermegsértődött, mert aszongya akcentusa csak külföldinek lehet
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása