OurFashion

Égig érő csizmaszár

2009.augusztus.19. 13:42

**Anna**

16 komment

A bokacsizmák ideje (végre) lejárt, helyét pedig elfoglalta a térd fölé érő, nadrágot is helyettesítő hosszú csizma. A bokáig érő változat nagy sikerét nem értettem, hiszen a lábat egy nagyon fontos ponton vágja ketté, így szinte nem akad ember, akinek igazán jól állna. Ennek ellentéteként az idei szezon királynője lesz ez a szexi magasított válozat, ami a legjobban egy rövid szoknyával vagy nadrággal mutat. A teljesen lábra simuló Stella McCartney csodától a Prada őrült horgászcsizmájáig lehet majd válogatni, kérdés, hogy nálunk mikor jelennek meg a nagyobb és olcsóbb árfekvésű üzletek polcain. Várom már az egész lábat körbeölelő bőrdarab szélesebb körű megjelenését, hiszen ez a lányokat alapvetően a nőiesebb öltözködés felé tereli. Viselése mindenképpen több merészséget követel az átlagosnál, hiszen így a láb kapja a legnagyobb hangsúlyt a testen. A Gucci hosszú szépségét gondolkodás nélkül felhúznám, hiszen gyönyörű, ráadásul a fagyos téli szelek ellen is megvéd. Pradáék remélem csak viccnek szánták ezt a "dolgot", a Giles arany csizmájára pedig kíváncsi lennék oldalról. Biztos vagyok benne, hogy a trend nem kerüli el majd kis országunkat sem, kérdés hogy hány évvel később fog mindenki ilyenben szaladgálni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2009.08.19. 15:57:01

kicsit vitatkoznék azért, szerintem ez legalább ugyanannyi embernek nem fog jól állni, mint a bokacsizma.

LuPuS 2009.08.19. 15:57:03

A férfiszemnek lenyűgöző látvány és mellette még szép is.


ANNA
A lemaradva lásd példa keffije vagy shemag 2004/05ben volt divat világszerte.hihetetlen de ,nekem is van/volt egy ilyen kendőm.
Az érdekesség ,hogy én akkor hordtam és mindenki, megvetéssel és mit hordasz te szerencsétlen tekintettel méregetett.

Nos mi van ma Magyarországon ,mindenki nyakában ez van mindenféle gusztustalan színben.

Le vagyunk maradva,mint a borravaló.

misslissy 2009.08.19. 19:55:36

Én bokacsizma párti vagyok...a hosszúszárúban olyan érzésem van, mintha megfojtaná a lábszáram a csizma...!!!
Így ezek nekem szörnyűek...

Aishwaya 2009.08.19. 20:01:31

mindegyik fekete bejövős

egyébként ha figyelsz találhatsz hasonlót, én most tavasszal vettem egy csak kicsit a térd fölé érő csizmát, nem olyan hosszú mint z utolsó 2 de a térdem azért takarja

beryl 2009.08.19. 20:41:24

láttam már ilyenből sokkal szebbeket, ez kicsit 'hiányzik a bőrnadrág felső része'-feeling

panyizsuzsi · http://www.panyizsuzsi.hu 2009.08.19. 20:53:13

Nekem a bokacsizma nagyon nm jött be. Ez egy fokkal jobb, de nem az igazi álmom!

InventivePoint · http://inventivepoint.blogspot.com/ 2009.08.19. 23:26:21

Szerintem a bokacsizma nem fog még kimenni divatból... kell egy kis idő amíg az emberek átveszik ezt a trendet.

zteny 2009.08.20. 11:48:27

Tudni kell viselni egy ilyet, de akinek szép és hosszabb lábai vannak mint az átlagnak nagyon jól állhat.Kár h nem raktál be képet a szezon 'it' csizmájáról, a Rodarte tér feletti ciszmáról: www.katyauk.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/rodarte-fall.jpg /ráadásul ezen a képen kinga van/

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.08.20. 22:15:03

Gyönyörű, imádom!
Bokacsizmám sosem volt, rajtam röhejes, kiemelí a csípőmet, és ez nem igazán előnyös, de nem mondom hogy nem láttam olyan darabot olyan lányon olyan cuccokkal együtt felvéve ami jól mutatott, ezzel együtt sosem tartottam egy szerencsés holminak.

De a hosszú (nagyon nagyon hosszú) szárú csizmák a gyengéim, bár ilyenem sem volt még, egyelőre csak gyöngyörködöm bennük.

A fentiek közül az első tetszene talán a legjobban, csak zavar, hogy nem látjuk a végét, rövidebb szoknya kellene hozzá. Az utolsó sem rossz.

zteny 2009.08.21. 18:22:03

@*Bianka*: én olvastam vhol h marad a bokacsizma is amúgy :)

Meirababy 2009.08.24. 18:53:59

tök jó, nagyon tetszik, kár h fogalmam sincs hova vehetném fel...egyetemre kicsit erős lenne:/ buliba meg amennyit én járok:/

viviAna (törölt) 2009.08.25. 21:03:19

Madonna is ebben nyomja a S&S Tour-on! persze kis bugyival:-))))
Nekem bejövős és abszolút hordható fekete sorttal!

su lin 2009.08.30. 09:51:58

a bokacsizma nálam sem aratott sikert... ha már vennem kell a két meglévő mellé még egyet, akkor a magasítottat előnyben részesítem, de tény, hogy nagyon nem mindegy milyen alakja van a gazdájának ... elgondolkodtató :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása