OurFashion

Sziget Style

2009.augusztus.16. 14:43

fashionista

15 komment

Hááááát, tudom, hogy még a mai napon rengetegen buliznak ott, de számomra már véget ért az idei Sziget

Aki a személyes élményekre kíváncsi, az megnézheti a Twitteremen, viszont most jöjjön egy kis divatösszefoglaló - be kell vallanom, ebben a tekintetben csalódás volt a fesztivál. A viccesen öltözött emberekre nem térek ki, mindenki tudja, hogy a Sziget ilyen tekintetben a kimeríthetetlen témák tárháza.  

Trendin ötözött embereket kerestem, de egyértelmű, hogy a Sziget nem Glastonbury. A lányok 99%-a a leggigngs/hosszú póló vagy farmer/trikó kombinációban volt, a fiúk pedig az oldalzsebes nadrág flip-flop összeállítást favorizálták.

Mindössze 1-2 dolog tetszett igazán:

1. Puszedli övcsat

A Pindúr Pandúrok, azaz a Powerpuff Girls jelmondata ('Save the world before bedtime') már égen nagy kedvencem, így ez az övcsat természetesen tuti befutó volt nálam.

 

2. Tavasztündérek 

Volt egy pár, akik csodaszép, vadvirágokból font koszorút viseltek - olyanok voltak mint a tavasztündérek, vagy a Szentivánéji álom szereplői. Boldog arcuk volt, amelyet a virágok csodás keretbe foglaltak - mintha nem is evilágiak lettek volna, hanem meseországból csöppentek volna a Szigetre. 

3. Frakk, a Sziget réme 

Sajnálom, hogy ilyen homályos lett a kép, de a srác folyamatosan mozgott, így nehéz volt lefotózni. Nos ő frakkot viselt. Bizony. Egy túlméretezett, vintage frakkot, ami nekem hihetetlenül tetszett. A viselője is nagyon érdekes fiú volt: mintha a kisherceget látnám megrontva, cigivel és sörrel a kezében. 

Ha nektek is vannak divattal, trendekkel kapcsolatos élményeitek, eseleg képeitek a Szigetről, ne habozzatok, küldjétek el az e-mail címünkre! 

Megosztás:
15 komment

Címkék: sziget2009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.16. 19:53:04

Eszméletlen, főleg a Powerpuff girls-ös övcsat, amiről először azt hittem, hogy Dee Dee van rajta. Az sem lett volna semmi. :)

RaszP. 2009.08.16. 20:18:12

@keeroy: mennyire gáz lenne, ha 20 éves fiú létemre tudnám, hogy Dee Dee az idegesítő nővér a Dexter laboratóriumából. izéé...

szóval hol lehet ilyesmi övcsatot kapni?:D

Allegretto 2009.08.16. 20:25:22

Alul az egy zsakett, de mindegy.

tucka 2009.08.16. 20:48:31

ugyan ki szerint nem mind1

Almaspite 2009.08.16. 21:06:24

@Kyhla: Ki kéne téged toloncolni a blog.hu-ról, hajnalban, a vár fokán, egy balegyenessel!

Hogy a rák talicskázza ki a beledet azokon a küzdelmes hétköznapokon, amiért belerondítasz minden post hozzászólásai közé!

tordav · http://szimulacio.blog.hu 2009.08.16. 21:42:17

ezt a frakkos csókát én is láttam:D folyamatosan abban van, még a legnagyobb melegben is:S

Trackback: 2009.08.16. 22:34:46

1. Idétlen 14 éves.
2. Hüje hippi.
3. Idétlen 14 éves hüje hippi. Egy fodros vámpíringgel még elment volna. Így szimplán csak csöves.

☺Lili☺ 2009.08.17. 01:51:28

nos igen. a sziget nem glastonbury. de nem is lesz az sosem divatszempontból, mert él a "nem fogom a szigeten összedzsuvázni" mentalitás...(megjegyzem nem alaptalanul)

Sziporka 2009.08.18. 09:55:31

de szerintem ez jogos..szigeten az a lényeg hogy marha kényelmesen legyél felöltözve hogy semmi ne zavarjon, aztán csókolom...én régebben még figyeltem a kiegészítőkre, meg ilyesmi, majd miután nagyszínpados ugrálás közben beleakadt a fülbevalóm valakibe, letettem erről..most Prodigy alatt még a karórám is majdnem leesett rólam, azt is eltettem..
nézem a szoknyás, szandálkás lányokat, és nem értem, hogy bírják ki a bulikat?
én a hétköznapokban vagy egyéb bulikban nagyon figyelek az összhangra, meg hogy csinos legyek, szigeten pedig:
kisnaci, sportcipő, valami sima basic trikó...övtáska...és az első koncert után felfogott haj :D

lilllaa 2009.08.18. 13:49:06

Puszedlis övet én az Asia Centerben láttam, kb. 990ért. Imádom a Powerpuff Girlst, de nekem az ekkora övcsatok nem igazán jönnek be..

kardigán · http://kardigan.freeblog.hu/ 2009.08.18. 14:05:39

a koszorús lányoknál ez nem saját lelemény, a hungarikumfaluban lehetett kapni, péntek délelőttre már tele volt velük a sziget.

vividfluxury 2009.08.19. 00:21:47

Hát hogy pont nem szigetre vagy akármilyen fesztiválra megyek "teljes harci díszben" (bár állítólag még így is túl voltam öltözve, de legalább kényelmes volt, ez a lényeg), az is biztos.

Gumicsizmát meg pláne nem húzok, pedig az is naggggyon Glastonbury.

Stílus · http://stilus.blog.hu 2009.08.22. 12:48:20

Őket én is láttam!!! A puszedlis csattos fiú egész anzugja tuti volt!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása