OurFashion

Love or Hate? - Fergie Louis Vuittonban

2009.augusztus.06. 12:35

*Bianka*

6 komment

 Alapvetően nem szeretem, ha valaki tetőtöl talpig egy márkából öltözik fel. Nagyon ötlettelennek és egyhangúnak találom, hogy egyesek csupán felveszik a katalógus összeállításokat. Pontosan ezért nem is tetszik Fergie top to toe louis vuitton szerelése. Már csak a híres nyuszi fülek hiányoznak és mehetne is fotózásra. Vagy lehet hogy Fergie pont erre hajt és titokban LV arc szeretne lenni?

Love or Hate?

Megosztás:
6 komment

Címkék: louis vuitton love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gioia 2009.08.06. 13:09:58

én sem szeretem, ha vki tetötöl talpig ugyanazt a márkát húzza magára, de Fergienél most nem zavar, mert nincs tele logókkal. szerintem nagyon csinos, én felvenném!

Hyden 2009.08.06. 15:07:11

kudARCa lehetne...

zsofily · http://twitter.com/zsofilicious 2009.08.06. 17:47:29

szerintem nem zavaró, hogy csak LV van rajta, nincs minden tele monogrammokkal..
ez a ruha nagyon tetszik:) főleg a színe.

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.08.06. 18:08:01

Fergie nem szokott ilyen csini lenni, vagy lehet hogy én nem láttam még róla ilyen jó képet. Én imádom LV-t. Nekem a ruha és az öv tetszik a legjobban.

SugarPoppy 2009.08.07. 18:14:50

áá de szörnyű amúgyse szeretm Fergie-t

2009.08.10. 13:27:27

a lába ezen a képen szörnyű... a ruha nem,de a táska tetszik;)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása