OurFashion

Rólunk írták - Nők Lapja Café

2009.augusztus.03. 10:40

fashionista

5 komment

Kedves Olvasóink,

Letörölhetetlen mosoly van az arcomon. Hogy miért? Íme egy Nők Lapja Café cikk, amely divatblogokat ajánl a nyárra, köztük az ourfashion.blog.hu oldalat is, azaz BENNÜNKET!

Kattintsatok IDE és olvassátok el a cikket!

 

Megosztás:
5 komment

Címkék: blog rolunk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v.rita 2009.08.03. 12:24:33

gratulálok, már én is láttam - szintén nagy mosollyal az arcomon, mert hisz: én sem tévedhetek : ))

beryl 2009.08.03. 20:32:32

gratula lányok, csak így tovább :)

bRI 2009.08.03. 23:18:08

én nlcafe.n láttam először az oldalról és ahogy elkeztem nézelődni,húú azta ez tetszik!!!
És amugy GRAT!

fashion victim 2009.09.02. 17:24:23

nem akarom kisebbiteni az erdemeiteket, szerintem baromi jol nyomjatok meg minden, de most oszinten: van alternativa? Amely oldalakat en ismerek, azok annyira szanalmasak, hogy a nyomotokba sem ernek. Komolyan.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása