OurFashion

Flower power

2009.július.23. 11:24

**Anna**

3 komment

A feltűnő ékszerek jelentik szerintem a koronát egy egyszerű öltözéken, egy ilyen csokor pedig igazi királynői ék lehet. Viselője garantáltan nem vélik a szürke tömeg részévé, egy laza, de egy elegáns szett kiegészítőjeként is megállja a helyét. Vidám, extrém és egyedi, szerintem mindkét lány tökélelesen eltalálta, hogy milyen és mekkora virág illik hozzájuk. A másodikon nem is akárkit pillanthatunk meg, Erin O'Connor néz velünk farkasszemet.

Megosztás:
3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2009.07.23. 12:54:36

az első képen Michelle Jank ékszertervező van, nagy kedvencem. szuper dolgokat csinál

coco 2009.07.23. 14:24:10

az első kép már akkor nagyon tetszett, mikor megláttam a sartorialistnál, nagyon vagány nő :) viszont nem tudtam, hogy ékszertervező, mindig tanulok valamit :)

ARic 2009.07.23. 14:25:36

pont ilyen csicsa művirág-brosst készültem feltűzni a hétvégén (esküvőre megyek)
divatos-e vagyok? :D
mondjuk ékszernek nem nevezném
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása