OurFashion

Vár rám Velence

2009.július.17. 10:02

*Bianka*

14 komment

 Órákon belül indul a vonatunk Velencébe, ahol Mr. Biankával bejárjuk a várost és a körülötte lévő kis szigeteket. Megosztom veletek bőröndöm pár kihagyhatatlan alapkellékét. Itt van például a városi Moleskine, amiből már több áll a polcomon, aztán a fehér fürdőruha, ami szinte minden évben új formában található meg a ruhatáramban. Éppen tegnap vágattam magamnak frufrut, és ennek örömére elhatároztam, hogy a tervezett lidoi tandembiciklizésre tengerészcuccban megyek. A kis lenge fehér ruha és a kis fekete soha nem maradhat otthon...

De igazából nem is ezért írok nektek, hanem azért, hogy segítsetek megoldani egy problémát. Nagyon félek a galamboktól és általában a madaraktól, egy gyerekkori rossz élmény miatt. Azonban, ha a fejemre nem tudnak rászállni, akkor nincs gond. Több tervet eszeltem ki ennek kiküszöbölésére de nem tudok dönteni.

1. Valami kalapot viselek, ami jó a napszúrás ellen is és megvéd a szemtelen madaraktól, azonban nem nagyon van olyan fazon, ami illik a stílsomhoz.

2. Kendőt használok kalap helyett, és mint Audrey Hepburn úgy sétálgatok a Szent Márk téren. 

3. Beteljesítem régi vágyamat, kint veszek egy csipke napernyőt és azzal sétálok Velence utcáin.

Ti melyiket választanátok? Még van pár óránk a döntésre. Aztán  egy hét múlva vásárlási útibeszámolóval és street fashion fotókkal térek vissza!

Megosztás:
14 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2009.07.17. 10:18:00

hmm talán valami kis karimájú kalap, mert amilyen szemtelenek azok a madarak, az ernyőre is rászállnának.. melegben nem tudom mennyire jó ötlet kendővel bekötni a fejed

SugarPoppy 2009.07.17. 10:52:00

szerintem a napernyő a nyerő:D...

LuPuS 2009.07.17. 11:06:11

nem kell izgulni ,a galambok nem lesznek veletek elfoglalva.

Bár a karneválon voltam kint most utoljára,akkor nagyon dolgoztak a sóhajok hídján,

Mivel a ST Lucia állomásra érkeztek ne felejtsétek el ,hogy a homlokzaton lévő festmény egy magyar festő műve,nem emlékszem majd ottani masiniszta segít,

Jó szórakozást!

Gemini 2009.07.17. 11:49:55

Nagy kalap vagy ernyő.

chackie 2009.07.17. 12:32:35

sztem kalap - biztosan találsz vmi jót!!:)

Eper006 2009.07.17. 17:37:10

kalap!!!! esetleg kendő,mert az ernyő nagyon szép és idilli lenne,de valljuk be,ez manapság csak Carrie Bradshawnak menne....

Hyden 2009.07.17. 17:54:16

Na látod, ilyenkor megvan az előnye ha valaki olyan ronda mint egy madárijesztő :P Szerintem vigyél csúzlit, de jobb ötlet ha szórsz nekik valami eleséget, attól megnyugszanak...

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.18. 15:13:13

szerintem is kalap.. :-) jó nyaralást nektek, én is olaszországba megyek majd, csak én rómába.. :-))

Patko123 2009.07.20. 07:54:15

A kendő a legszebb... viszont ha arra száll a galamb, azt ugyanúgy éreznéd, mintha semmi sem lenne a fejeden :)

beryl 2009.07.20. 20:17:42

két macska a válladon? akkor aránylag biztonságban érezheted magad....

akkor voltunk velencében mikor a kisded még csak botorkált ezért vittünk babakocsit. apuka eléggé anyázott a 12. híd után...

arwen 2009.07.22. 21:15:37

bár már valószínűleg nem aktuális, de kalap. mindenkinek van olyan kalap ami jól áll, és ha megtalálod, több szezonra is hű társad lehet.
én is régóta szeretnék egy jó kalapot, igencsak boldog lennék ha végre lenne alibim megvenni. :)

beryl 2009.07.26. 11:14:53

alibi? az minek? azt hittem csak pénz meg kalap kell hozzá :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása