OurFashion

LOVE táskák

2009.július.16. 08:11

*Bianka*

5 komment

Igen, ez most nem eldöntendő kérdés, ez egy eldöntött tény. Ez a Christian Louboutin kézitáska annyira belopta magát a szívembe már első ránézésre, hogy szavazásra sem bocsájtom a kérdést. A szokásos gyönyörű kiscipős csatok mellett egy "karácsonyi masni" dobja fel a táskát. Ha nem Louboutin tervezte volna ezt a darabot, akkor a masni már kicsit sok lenne, de így egyszerűen tökéletes. 

Ha már táskákról van szó, akkor következzen még egy love jelölt. Ez a táska az ára miatt került bele az összeállításba. A TopShop kínálja ezt a "Chanel táskát" mindössze 28 fontért. Na jó, itt felteszem a kérdést: Love or Hate?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuuli (törölt) 2009.07.16. 09:54:57

Az első gyönyörű, a második borzalmas. Attól még, hogy valami egyszerre olcsó, és chanel, én még nem venném meg...:)

Dionne 2009.07.16. 12:25:59

én is beleestem a Christian Louboutin tervezte táskába... :)

Squirrel007 2009.07.16. 14:16:41

Love Christian Louboutin táska:)

Eper006 2009.07.17. 17:40:38

már láttam ezt a Louboutin szütyőt...........egyszerűen ennivaló!!!!:)))

*anette* 2009.07.17. 18:34:17

Christian Louboutin táska valóban egyértelműen LOVE! =) A Chanel serintem borzalmas, bát én eleve nem vagyok oda az ilyen típusú táskákért...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása