OurFashion

Chanel Couture 2009 tél

2009.július.09. 09:39

*Bianka*

5 komment

 Természetesen, mint minden valamire való divatrajongó, már én is alig vártam a Chanel 2009-es couture kollekcióját. Aztán végre felkerültek az internetre a képek és videók, én meg csak néztem és akarva-akaratlanul is annyit mondtam a végén: "csak ennyi?" 

Karl Lagerfeld valahogy most nem tudott lenyűgözni, nem röpített el az általa teremtett világba, mint ahogy szokott és attól függetlenül, hogy a cicaszemű modelleken pompás ruhák vannak, valahogy mégsem az igazi... A kollekció számomra nem egységes, hiányzik belőle valami egyedi lagerfeld íz. Lehet, hogy most fröcsögni fogtok a kommentekben, hogy de a ruhák igenis gyönyörűek. Ez így is van, mégsem igazi Chanel kollekció, amitől libabőrös leszek. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.07.09. 10:06:16

A vezér hozta ,amit kell ,én szerintem.A fekete-fehér szín kombinációk mellett ,most elővette a 64 színű filttoll készletét :D,azokból nem raktatok ki.

A fehér férfi öltöny, k____ jó.A modellek, már nem annyira.

Hyden 2009.07.09. 10:34:27

Biankával értek egyet, nekem konkrétan nem tetszik.

noirpapillon 2009.07.09. 14:21:22

Monsieur Lagerfeld, természetesen most is hozza a tőle megszokott színvonalat, az elegáns Grand Palaisben. A kollekció és a díszletek tekintetében is.Dobálózni nagy szavakkal és nagy nevekkel, miközben a gyakorlatban kizárólag Stradivárius és társainál vásároltok, egy picit megmosolyogtató...

Hyden 2009.07.09. 19:36:08

A szemrehányásod is... :D

Eki 2009.07.09. 20:37:47

Nekem iszonyúan tetszenek!!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása