OurFashion

Hétfői körkérdés -

2009.július.06. 10:46

fashionista

26 komment

Hangulat: Hétfős. Nagyon káoszosnak ígérkezik a hét, tele kérdőjeles programpontokkal, pl. Menjek ma PASO koncertre? És szerdán Suhancosra? Lesz olyan ember, aki a városban marad a hétvégén és nem Soundol?
Ruhák&Smink: (valójában a szoknya teljesen máshogy néz ki, és a parfüm sem egészen ez, de ennyi alkotói szabadságot megengedek magamnak) 

skirty
 

A múlt hét legviccesebb pillanata: Szerdán ücsörgök a kollégáimmal a Gödörben, amikor odaül mellénk egy srác, és megkérdezi: Te írod az 'árfesön' blogot? A válaszom persze igen volt, és eszembe jutott egy pár héttel ezelőtti beszélgetés arról, hogy milyen 'kimondhatatlan' nevet is választottunk a blognak. A következő kérdés viszont még jobban meglepett: 'Te vagy a Melinda, ugye?' Persze erre is igen volt a válaszom, de azért elcsodálkoztam, hogy noha egy másik néven írok, mégis tudják az emberek, hogy hogy is hívnak. Meg az arcomat is felismerik hozzá. Azért ez abszurd, nem?
Ma ezt a zenét hallgatom:

Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: A Sound kimarad - már az előző körkérdésben emlegettem, hogy miért, de egy-két nap Szigetet valahogy beleszorítok a nyárba, az biztos, és a SZIN sem hangzik rosszul.

Leárazások?: Én most kihagyom, köszi, pedig a Stradivariusban találnék jó cuccokat. Meg a Zarában is. És persze a Calzedoniában. Meg a ....

Hangulat:
Ruhák&Smink:
A múlt hét legviccesebb pillanata:
Ma ezt a zenét hallgatom:
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?:

Leárazások?:

Megosztás:
26 komment

Címkék: hétfő körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.07.06. 11:18:26

Hangulat: ÖTÖS :D ( bár sok szar ért mostanában) mosolyogni kell !
Ruhák&Smink:FEhér nap Th papucs ,CK vászon nadrág ,GA póló, juharfa kivonatos testápoló,vízmegkötő arcápoló, D&G parfüm
A múlt hét legviccesebb pillanata:sírva nevetve adtam elő a TRAVIATAból az irodában
Ma ezt a zenét hallgatom: ami éppen szól a rádióban
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: a SZIGETre kellene, de helyette inkább inkább a Genfi fesztiválra nézzek ki és pár nap Milánó van betervezve szeptemberben(mindig le kel mondani valamiről itt is kiderül mi lesz beáldozva)
Leárazások?: egy frankó TH zakó-t találtam,de várok még vele.


Szép napot!

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2009.07.06. 11:31:47

Hangulat: kiegyensúlyozott, kipihent és boldog :-)
Ruhák&Smink: fukszia és korall közötti, nemtudombeazonosítani színű szűkebb szoknya, szürke Intimissimis pamut felső és ezüst saru, barack színű nagy táska / csak szemceruza és egy kis barack pír
A múlt hét legviccesebb pillanata: a múlt hét sajnos inkább szomorú volt...
Ma ezt a zenét hallgatom: nem "hordok" zenét magammal, az irodában meg nem lehet
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: nem vagyok fesztiválozós, inkább kiülös és kisebb koncertre elmenős, viszont a 7végén megvettem a jegyeket a januári Depeche Mode koncertre :-)
Leárazások?: nem vásárolok, most nem igénylem, bár tegnap azért vettem 2000Ft-ért egy Calzedonia fürdőruhát ;-)

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2009.07.06. 11:34:01

Fashionista: azért ez egy fiútól még akár bóknak is felfogható.
A népszerűségnek meg ára van, na. ;-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.06. 11:57:58

@Lisanne: Bóknak vettem, mivel az egyik bejegyzés kommentjében azt írta, hogy egész csinos voltam ;)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.07.06. 12:16:11

Hangulat:napocskás
Ruhák&Smink:piros adidas bikini,fehér puma cipő-most jöttem be a kertből :o)
A múlt hét legviccesebb pillanata:csütörtökön egy hardcore aerobik óra után megkaptam az állat jelzőt!!!!
Ma ezt a zenét hallgatom:MR1 Kossuth Rádió
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?:nem tudom...a Szigetre biztos nem!
Leárazások?:új futócsuka és technikai cucc kéne!

LuPuS 2009.07.06. 12:42:20

@fashionista: Szia ! Ez egy pozítiv dolog!

Ilyenkor szoktam írni,amennyiben felismernek(igen népszerű vagyok ,a saját világomban) .hogy lehet csodálni,örülni nekem és meg is lehet érinteni!

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2009.07.06. 12:43:28

@fashionista: ebben a történetben már csak az lenne szép, ha ő meg egy tuti jó pasi. De tekintve, hogy olvassa a blogot, gondolom elfogultnak kell lenned. ;-)

Sharwyn 2009.07.06. 14:37:40

Hangulat: Jó! 250 Ft-ért turkáltam egy Miss Selfridge szoknyát, álomszép, és pont az a fazon, ami jól áll nekem. :) De láttam Sinéquanone topot is, csak az én ízlésemhez túl giccses volt. :/

Ruhák&Smink: Sötétkék farmer, fekete Converse ox, fekete, nyomott mintás Kenvelo rövidujjú, szolidan kihúzott szemek

A múlt hét legviccesebb pillanata: A tegnapi esőben egy srác az ereszről folyó víz alá állt be "zuhanyozni", és közben énekelt. Made my day. :)

Ma ezt a zenét hallgatom: A ventillátor zúgását, egyébként Lifehouse

Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: Egyikre sem, nem vagyok fesztiválozó.

Leárazások?: Passz.

andygibb 2009.07.06. 14:40:53

annyit azért hozzátennék, hogy nem ittas állapotban kitudom mondani a blog nevét....

oorsy 2009.07.06. 15:01:22

Hangulat: Egész jó, a tegnap elmaradt kerti sütögetés ellenére
Ruhák&Smink: Fehér alapon barna csíkos elöl fodros blúz (alkalmi vétel volt egy olasz butikban), stradivarius farmer rövidnadrág, vagabond barna saru.
Smink: most semmi, mert iszonyat meleg van, és készülök a délutáni csavargás után még szoliba
A múlt hét legviccesebb pillanata: Huhh, felújitás volt, és elég rendesen nekimentem mindennek a lakásban (amúgy is csetlek botlok) :))
Ma ezt a zenét hallgatom: Kaukázus-Tartós béke ( hetek óta megunhatatlan ) és az új Transformers zene (Linkin Park- New divide), na meg persze megszereztem a legújabb Pendulum live at Brixton Academy dvd zeneanyagát..elég vegyesen, szóval ezek mennek..
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: Campus, Hegyalja (max egy napra), Kotta fesztivál, de még bármi jöhet
Leárazások?: Múlt héten a Mangoban tartottam iszonyatos nagy bevásárlást, de tegnap a Stradivariusba épp hogy csak befutottam, és nagyon nagy ellenállás kellett hogy ne álljak le vásárolgatni...de lehet a héten már nem tudok ellenállni :-)

theba 2009.07.06. 15:50:55

Hangulat:nagyon jó,reggel sikerült a kresz-vizsgám,elsőre :)
Ruhák&Smink:egy sárga top-turis,fehér lenvászon terranova gatya,fehér gladiátor szandál,világoskék eastpack tatyó+minimál smink-alapozó,aranyfény a szememre,arcpír,szájfény
A múlt hét legviccesebb pillanata:kétszer is megkérdezték,hogy férjnél vagyok-e már
Ma ezt a zenét hallgatom:subb bass monster-4 ütem :)
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: HEGYALJAAAAAA
Leárazások?:nem érintett meg a fogyasztói társadalom szele-még :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.06. 16:35:22

@LuPuS: azért ha lehet, engem ne fogdossanak ;)
@Lisanne: nagyon fiatal volt :D
@andygibb: bíztam benne ;)

Hyden 2009.07.06. 19:39:59

@fashionista: Én is láttalak már, tényleg csini vagy :)

Hangulat: Unatkozom, és folyton koszosnak érzem magam ebben a melegben.

Ruhák&smink: fekete papucs, fekete élére vasalt ZARA sort, Matthew Williamson for H&M póló, Retrock táska, Dior Homme szemüveg, Marc Jacobs nyaklánc, amit drága barátnőimtől kaptam :)

A múlt hét legviccesebb pillanata: Sundance... nem emlékszem hogy kerültem oda, de ilyesztő volt, férfiak fehér nadrágban voltak a csajok pedig szinte semmiben....

Ma ezt a zenét hallgatom: Pixie Lott: Mama do remix...

www.youtube.com/watch?v=H1m2nj16x2I&feature=channel_page

Nem bírok betellni vele....

Melyik fesztiválra látogatsz el: Sziget és Sound...

Leárazások: Mutass nekem egy jó cuccot :S Ha egy normális cipőt találnék, boldog lennék...

V (V is for vanity) 2009.07.06. 20:23:26

Hangulat:Abszolút ötös (kizárólag Lupus után):) De, tényleg szuperül vagyok. Szombat óta diplomás nő vagyok Illetve próbálom megtanulni,hogy azt mondjam orvos vagyok.
Ruhák&Smink:Pillangós nyári ruha(Stradivarius), barna éktalpú peep-toe, barna táska (Guess)
A múlt hét legviccesebb pillanata:Szombat este a TV-toronyban és persze kedves viola ( bocs, ezt nem lehet elmesélni, aki ott volt érti):):):)
Ma ezt a zenét hallgatom:Kelly Clarkson új albuma
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?:Nincs ilyen betervezve(még), szuper nyaralásra gyűjtünk, de a hétvégén irány Siófok, lehet Sound is lesz azért
Leárazások?:Esetleg fürdőruha, az feltétlen szükséges a nyaraláshoz

macimez 2009.07.06. 20:47:23

Hangulat: 13 óra gondtalan alvás után ébredtem(: úgyhogy no comment
Ruhák&Smink: farmer short, fehér trikó, converse mert vezetni mentem, alapsmink
A múlt hét legviccesebb pillanata: azt hiszem a szakállszopás szó hallatán nevettem a legnagyobbat
Ma ezt a zenét hallgatom: limp bizkitet, a koncert óta folyamatosan(:
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: voltam egy napot VOLT-on és még egy-két nap sziget talán
Leárazások?:már vettem két felsőt a háendembe meg egy övet, de az nem volt leárazva(:

arwen 2009.07.06. 20:54:17

Annak örömére válaszolok, hogy végre egyszer nem csütörtökön olvasom a bejegyzést. :)
Hangulat: semmilyen. talán a depi zene teszi...
Ruhák&Smink: ezeréves fekete top + intimissimi melegítő - itthoni cucc természetesen.
A múlt hét legviccesebb pillanata:
Ma ezt a zenét hallgatom: semmit, mostanában csendre vágyom. A pasim hallgatott mr2-t, de már kikapcsolta.
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: Etyek kötelező, talán még 1-2 jól hangzó borfesztivál. A Szigetből 18 évesen, ottalvós hetijeggyel lett elég. Akkoriban még ez elég bátor tett volt. :)
Leárazások?: Tatuum, Mexx, Intimissimi, Women's Secret. Esetleg vmi jó cipő. Remélem, több nem fog eszembe jutni.

LuPuS 2009.07.06. 22:17:28

@V (V is for vanity): megtiszteltsz! :D

Doktornő, gratulálok!Remélhetőleg gyermekorvos lettél,mert akkor nálad kaphatok nyalókát vagy matricát ,ha nem sírok a szúri után!

V (V is for vanity) 2009.07.06. 23:37:24

@LuPuS: Köszönöm:)
Hát majdnem.... Szemész, de a gyerekekkel foglalkozó fajta:)De, azt hiszem szúri nem lesz. ( igaz ez még messze van, most még csak általános orvos vagyok, pár év a szakvizsgáig)

☺Lili☺ 2009.07.07. 11:57:36

Hangulat: ötös is lehetne de nem az! :) á nem. csak ideges vagyok egy csomó csomó minden miatt. tegnap meg el voltam havazva, ezért ma.
Ruhák&Smink: sietve öltözős, időjárás által átverős: fekete bő felső (madonna), ezüstös világosszürke szűk naci (xxbymexx), fekete lapos peeptoe.
pirosító, fekete spirál, ezüst szemcerka, ezüstösfehér MAC pigment
A múlt hét legviccesebb pillanata: a múlthéten vicces mert jóból és vicces mert nagyonrosszból is kijutott. de jókból kiemelném a hullámfürdőt és a keddi fröccsestét, de mivel ezek nem pillanatok, akkor legyen aaz, hogy fashionista legviccesebb pillanatának tanuja voltam! :)
Ma ezt a zenét hallgatom: semmit. munka van.
Melyik fesztiválra látogatsz el a nyáron?: BS, de vegyes érzelmekkel: nagyon idegesen és kiváncsian.
Leárazások?: most elkapott a gépszíj, mert mindent akarok. most. rögtön. de kb semmi nem lesz már belőle.

beryl 2009.07.07. 14:49:11

V, nagy gratula neked, már épp kérdezni akartam, hogy mizu a sok államvizsgással

már mindenki látta Fashionistát csak én nem, bübübü

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.07. 15:05:16

@V (V is for vanity): én is gratulálok :)
@Hyden: tééényleg? mikor?
@beryl: Ma este is a Gödörben leszek ;)

beryl 2009.07.07. 16:17:40

Fashionista, nem jössz inkább a máltai játszóra óbudára? az sanszosabb :)

mulass jól :)

andygibb 2009.07.07. 18:20:55

@fashionista: a kollégád szavaival élve:
"celeb lettél"

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.07. 18:32:57

@andygibb: te meg blogbejegyzés-téma ;) az állás: 1-1 :D

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.07. 18:33:41

Ja és aki személyesen irántam érdeklődik, az követhet a twitteren: OurFashionista

V (V is for vanity) 2009.07.07. 20:23:57

Kedveseim, köszönet a gratulációkért! Kiváncsi vagyok a többiekre, mert voltak sorstársak,akik az áprilisi meleg napokon szintén szakdogát írtak és utána meg államvizsgára tanultak. Osszátok meg velünk a sikereteket, mert ,mi is veletek örülünk. ( szerintem legalábbis, itt miondenki büszke a kommentelő pajtásokra:) )
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása