OurFashion

Eljött a mi időnk a Furlánál

2009.július.02. 09:54

*Bianka*

4 komment

 Mivel sajnos nincs annyi pénzem, hogy egyedül kifosszam a párizsi utcai Furla boltot, ezért megosztom veletek, hogy tegnap óta 30-50 % kedvezménnyel lehet vásárolni náluk. 

Természetesen a táskák még így is sokaknak drágák, de a neszeszerek, pénztárcák és egyéb kiegészítők már nem olyan vészesek.

Az én kedvencem, amibe tegnap teljesen beleszerettem ez a pandás pénztárca, amit itthon pont fordított színekben lehet kapni, tehát fehér alapon fekete fülekkel. Ez most csak 35 euro. A cicamániásoknak üzenem, hogy olyanba is lehet kapni.

De van még itt más megfizethető érdekesség. Érdemes körülnézni a kulcstartók között is. Ez a kacsa 24,5 euro akciósan.

Aztán kereshetünk még ékszereket, öveket, sálakat. Ez a kettő a kedvencem. Az öv 59,5 euro, míg a sál 35.

 

Ha beszereztetek valami jót, azt mindenképp osszátok meg velünk!

Megosztás:
4 komment

Címkék: kiegészítő táska sale furla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.07.02. 10:28:36

kacsás kulcstartó nagyon aranyos :) :)

(de a betétes furla kulcstartókkal csak óvatosan - nekem túzzománcos van -, mert egyszerűen kiesnek belőle a tűzzománc betétek :( :( )

Sharwyn 2009.07.02. 11:50:00

Lehet, hogy én vagyok csóró, de valószínűleg sosem fogom megérteni, hogy egy 24,5 euróba kerülő kulcstartó mitől "megfizethető". Jó, persze, mihez képest, de szerintem ennyi pénzt akkor sem adnék ki érte, ha lenne miből. Amúgy cuki. ^^

gallianori 2009.07.02. 14:11:19

óh, pont ma voltam vásárolni.
ha tudom, h van cicás tárcájuk, benéztem volna :(

jotesz 2009.07.09. 10:56:17

én vettem egy nagyon szép táskát, igaz, még a téliek közül maradt. de csak 30%-kal volt leárazva, mert fekete - ezt sosem értettem, a furlában, ha mást le is áraznak 50%-kal, a fekete táskák árából akkor is csak 30% jön le. de tegnap az eladó lány azt mondta, hogy idén egy táska sem lesz ennél olcsóbb, szóval max -30%, amit meg lehet spórolni rajtuk. egyébként 30-40 ezerért is lehet kapni már ilyenkor egy-két kevésbé nagy és bonyolult darabot, és, ha belegondoltok, a bőrtáskák a zarában meg a mangoban sem szoktak sokkal kevesebbe kerülni...szóval szerintem megéri.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása