OurFashion

Love or Hate? Heidi Klum Barbie baba

2009.június.28. 09:18

fashionista

20 komment

Heidi Klum sosem tartozott a kedvenc modelljeim közé. Ahogy pedig 'celebként' viselkedik, az főleg ellenszenvessé teszi nekem - nélkülöz minden méltóságot, ahogy kiteregeti a magánéletét boldog-boldogtalannak. Most pedig Barbie-t mintáztak róla - a stílusteremtő babák idén ünneplik 50. születésnapjukat, és ennek köszönhető ez a babaátalakítás-dömping.

A Heidibaba csillogó, flitteres miniruhát és arany gladiátorszandált visel, de a hasa meglepően lapos, pedig már útban van a következő Klum-Samuels baba.

A kérdés a szokásos: love or hate a baba - love or hate Heidi?

Forrás: Fabsugar

Megosztás:
20 komment

Címkék: heidi klum love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivárványbaba 2009.06.28. 09:30:46

heidi-t szeretem, de a baba egyáltalán nem hasonlít rá... :S de a ruhája jó

beryl 2009.06.28. 09:50:11

Fashionista, pont annyit tereget ki mint a többiek, és nem biztos, hogy van választása. a baba szép, de azért örülök h a lányom nem 1 barbiemán, ne ez legyen az etalon.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.06.28. 10:12:41

@beryl: bocsánat, de nem értek egyet. mikor fordulna elő az, hogy pl. Gisele Bündchen a férje intim részeinek méretéről nyilatkozna, vagy rágerjedne a férjére Oprahnál? Szerintem ezek a dolgok két emberre tartoznak és nem a nagy nyilvánosság elé.

francescaa (törölt) 2009.06.28. 12:23:46

én nagyon utálom heidi-t, főleg mióta nézem a project runwayt... és azt sem értem miért lett olyan híres,amikor semmi különleges nincs az arcában.

Hyden 2009.06.28. 13:31:09

@fashionista: Heidi, Seal intim részeinek méreteit ecsetelte??? :O :O Ez nagy csalódás.. :( És mit mondott mekkora??? :D:D:D

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.06.28. 13:53:42

@Hyden: bizony :D
állítólag amikor először találkoztak, Sealen biciklisnaci volt, ami kirajzolta az adottságokat:
www.people.com/people/article/0,,20153804,00.html
És Heidi többször is nyilatkozta, hogy Seal milyen jól el van eresztve ezen a téren.

honeycutt (törölt) 2009.06.28. 14:07:56

@fashionista: hadd legyen rá büszke:)
én bírom Heidit és a baba is szép. amúgy meg szerintem semmi baj nincs a barbieval, én is azzal játszottam gyerekkoromban mégse lett semmilyen személyiségtorzulásom vagy anorexiám...

jane002 2009.06.28. 14:22:37

Én sem értem miért kapták így fel.Rengeteg ilyen arcú nő szaladgál az utcán.Nincs benne semmi különleges...

Hyden 2009.06.28. 15:24:27

@fashionista: Én ezt még nem láttam. Hát gratulálok neki. :D Briatorénak legfeljebb a bukszája dagadhatott a nadrágjában. :P Heidivel nekem egy bajom van.. olyan hangja van, hogy azzal rabokat lehetne vallatni. :S

beryl 2009.06.28. 21:25:02

fashionista, no problem, nem kell egyetértenünk : ) bennem semmi érzelmet nem mozgat meg Heidi, de arra emlékszem, hogy milyen szépen beszélt a kapcsolatukról Seal-el, miután elmesélte a biciklinadrágos sztorit. én nem éreztem erősnek, vagy nagyképűnek, őszinte volt. de valójában az egész tökmind1

beryl 2009.06.28. 21:29:12

and I was, like, wow - mondta Heidi
télleg ordenáré :))))

gioia 2009.06.29. 11:52:15

Szép a baba, de nem hasonlít Heidire. Míg nem éltem No-ban nekem inkább ellenszenves volt Klum, mint szimpatikus. Most már lassan öt éve, hogy itt élek, volt alkalmam a müsorok által (Germany´s next topmodell ) úgy-ahogy "megismerni" és egyböl "beleszerettem". Egyszerü, közvetlen, barátságos, sztárallüröktöl mentes.

Sharwyn 2009.06.29. 20:19:19

Tekintve, hogy nem terhes Barbie-ként reklámozzák, azért annyira nem meglepő az a lapos has.

Én amúgy sosem bírtam Heidit, de amióta olvastam az első magyar InStyle-számban a róla írt cikket, kicsit megkedveltem. Ha olyanom van, továbbra is ütni tudnám néha, amikor meglátom a százwattos mosolyát, de egyébként megbékéltem vele. És aki nem akar olyanokat hallani, hogy hú, hát látszott mindene a pasinak abban a nadrágban, az ne nézzen Oprah-t.

Merty 2009.06.29. 20:57:01

@gioia: Én is néztem a GNTM-t, szerintem az első évadokban még igaz is volt amit mondtál...de az utolsóban????? Annyira undorító volt, ahogy viselkedett a lányokkal.

LJS 2009.06.30. 09:25:08

HATE sztem olcsóribancos...

☺Lili☺ 2009.06.30. 15:18:58

akkora hate mint egy ház!!! hejdit alapból!!! azt meg, hogy nem küldhetem át ezt a képet annak aki nagyon röhögne rajta, mert megígértem magamnak, azt mégjobban utálom!!!

*anette* 2009.06.30. 18:51:52

Nekem szimpatikus és közvetlen Heidi. Dehát izlések és pofonok... A baba meg tényleg nem hasonlít rá egy kicsit sem.

Ms Groutesque 2009.06.30. 22:21:33

hate, utálom Heidit. amúgy a baba ruhája eléggé jellegzetes lett.

beryl 2009.07.01. 08:19:25

azé elég mázli, hogy már nincs boszorkányégetés...

annyira érdekelne, hogy lehet valakit úgy utálni, hogy nem is ismerjük. mert az, hogy szimpi-nem szimpi, az egy dolog. de utálni?

Ms Groutesque 2009.07.01. 22:26:48

@beryl: szőrszálhasogatás.
nem mindegy? Heidi úgysem olvassa :]
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása