OurFashion

Hétfői körkérdés - esős júniusi délutánon

2009.június.22. 13:26

fashionista

22 komment

Hangulat: hááát, szélsőséges. Egyrészt követelem, hogy legyen jó idő és süssön a nap, mert az esőt nem szeretem annyira, másrészt pedig egyre boldogabb vagyok, mert lépésről lépésre közelebb kerülök álmaim utazásához. Még csak 45% az esély, de nagyon izgatott vagyok! Ígérem, amikor 90% közelébe kerülök, akkor megosztom veletek a részleteket. 

Ruhák&Smink: nagyon minimalista, irodai stílus

monday minimalism
 

Tervek a hétre: az utazás szervezése és tervezése, Transformers premier a tesómmal, barátnőkkel buli a hétvégén, apukámnak névnapja, hétközben pedig a szokásos mindenestebeülünkvalahová lesz.  

Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján?: Nemzeti Galériában Oláh Dezső Septet (szuper volt!), Szépművészetiben a Krea Divatbemutatót, az Iparon pedig az állandó kiállítást és a divatperformanszot.

Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: politológus (azaz konkrétabban a gimiben szerettem volna az lenni)

A kedvenc testápolási cikkem: A The Body Shop pink grapefruit kollekciójának összes tagja

Íme a lista nektek is, töltögessétek:
Hangulat:
Ruhák&Smink:
Tervek a hétre:
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában):
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:
A kedvenc testápolási cikkem:

Megosztás:
22 komment

Címkék: hétfő körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziporka 2009.06.22. 13:57:26

Hangulat: álmos vagyok, elmentem egy sminktanácsadásra ami átverés volt, a sminkes megjegyezte hogy sírtam-e (pedig csak nem vagyok kisminkelve), zuhog az eső és szép időt akarok...ezek után mit is írhatnék? nyomott

Ruhák&Smink: fekete nadrág, fekete lakk magassarkú, törtfehér mangos ballonkabát, lilás-ezüstös kendő, fekete esernyő, fekete táska..smink semmi, de majd lesz :D

Tervek a hétre: ma megnézem a legszexisebb dán színész (mads mikkelsen) egyik filmjét, majd olasz barátokkal vacsizok egy étteremben, holnap pedig..DEPECHE MODE! És remélem, nem lesz eső.

Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): nem voltam jól aznap, itthon feküdtem, de az Anton Corbijn-t néztem meg utoljára (

Sziporka 2009.06.22. 14:11:10

hm felét küldte el...
szóval Corbijn csúcs volt, meg Ludwig Kortárs Gyűjtemény, meg Mucha, meg Capa, meg impreszionisták a Kogartban..imádom a kiállításokat:)

Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: egyiptológus, régész, dögös tűzoltó, újságíró

A kedvenc szépségápolási cikkem: nincs egy kifejezett kedvenc...de a Hawaiian Tropic naptej csodás nyárillatát imádom

LuPuS 2009.06.22. 14:12:22

Hangulat: ÖTÖs(ezt megszoktáttok már???)
Ruhák&Smink:Th cipő fekete,sötétké k Armani farmer,sötétkékk HB póló,YSL zakó.,smink nincs
Tervek a hétre: Élvezni,hogy 2 hétig főnök vagyok :D
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? MNG,MNM,PIM,LUMU,Műcsranok ,Szépművészeti ,KOGART
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:gyerek
A kedvenc testápolási cikkem:a Kedvesem

Kittylinda 2009.06.22. 14:32:18

Hangulat:Klassz!! Ma kaptam jutalmat a munkahelyemen:)
Ruhák&Smink:világoskék Stradivarius farmer, Szürke Jeans Club feliratos póló, szürke Stradivarius bolero, Fehér Humanic magassarkú. Zara parfüm:) Sötétbarna körömlakk!!!!
Tervek a hétre:Irány Milánó újra!!!!:) Kis barátomhoz:) Love
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzeumban/galériában): A Milánói Scalában voltam utoljára. Sjan a Milánói Divathétről megint lemaradtam (mindig elkerüljük egymást Milánóban:()
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:Fodrász:)
A kedvenc testápolási cikkem: Nivea Body Milk (nagyon-nagyon száraz a bőröm)

manner 2009.06.22. 15:05:42

Hangulat: alapvetően jó, bár azért némi napfénynek tudnék örülni.
Ruhák&Smink: masnis szabadidő naci, póló, kardigán, smink nuku
Tervek a hétre: ööö, egy érdekes találkozás, egy míting, elmaradt feladatok pótlása
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): semmit, szobafogságban vagyok
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: gimis koromban fotós... de végül kb az lettem, ami tényleg passzol hozzám: kutató
A kedvenc testápolási cikkem: Body Shop Mango Body Butter. mindig muszáj, hogy legyen

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.06.22. 15:09:58

@manner: nekem a mangós a Nr.2. kedvenc :) (a harmadik meg a kókuszos)

alkaloida 2009.06.22. 16:10:53

Hangulat: szabadság érzés lett úrrá rajtam, annak ellenére, hogy dolgozom. Boldog vagyok, hogy túl vagyok az államvizsgán, és nem kell azon görcsölnöm, hogy munka után még mennyit kell tanulnom
Ruhák&Smink: fekete-citromsárga magassarkú, fekete öv, sötétkék farmer, fekete garbó, fekete rövid zakó, citromsárga sál, fekete-szürke-citromsárga kockás táska. Smink: kis kőpúder, kis pír, fekete szempillaspirál
Tervek a hétre: az elmaradt nagytakarítás nem tűr halasztást, de utána főzőcskézés a barátokkal
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): nem voltam sehol, próbáltam bepótolni az alváshiányomat
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: lelkész, de aztán elég messzire kerültem ettől
A kedvenc testápolási cikkem: Burt's Bees beeswax lip balm

☺Lili☺ 2009.06.22. 19:42:55

Hangulat: dühös, mert mennék mindenfelé de nem lehet, mert lábadozom, valamint mert utálom az esőőőt
Ruhák&Smink: szürke-pink oyso vizilovas otthoni naci és felső, no smink, viszont már no alvadtvér a hajban
Tervek a hétre: otthonról dolgozás, lábadozás, kevés agyalás!!!, vasárnap kertipartira felépülés
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): csillagokat :D bocs ezt nem hagyhattam ki! semmit. legutóbb Nagy Gábor festőművész 60. születésnapjára rendezett jubileumi kiállítást láttam a munkahelyemen.
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: virágkötő, aztán véghezvittem és rájöttem, hogy mégsem az amire vágytam.
A kedvenc testápolási cikkem: the body shop body butter, most épp a málnás :) konkrétan olyan az illata, mint a málnás joghurtnak

☺Lili☺ 2009.06.22. 19:46:11

@LuPuS: olyan jó, hogy neked mindig 5ös a hangulatod!!!

theba 2009.06.22. 19:47:25

Hangulat:nagyon álmos
Ruhák&Smink:egy rózsaszín csíkos,vállkidobós retro felső,c&a csőfarmer,retro farmerdzseki,lacoste balerina-mályvaszínű és egy retro tatyó,a smink abszolút minimál: szempillaspirál,alapozó,pirosító
Tervek a hétre:hétvégén elmegyek egy jó kis buliba
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzeumban/galériában):sajnos nem jutottam el,utoljára márciusban voltam a skót nemzeti múzeumban,edinburgh-ben
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:állatorvos-lovász,imádom az állatokat
A kedvenc testápolási cikkem:alverde fehér teás-jázminos testápolója

V (V is for vanity) 2009.06.22. 21:04:50

Hangulat:EEEEEEsik!Szóval hangulat a béka feneke alatt, de közben meg hepiszánsájnbébi, mert diplomás doktor lettem:)Nagyon fura érzés,
Ruhák&Smink:Olajzöld-arany Convers, boy fit jeans(Pepe Jeans), szürke mintás póló(Topshop), fekete-arany esőkabát( H&M) Itt egész nap szakadt az eső. Minimál smink: pillák kifestve+Carmex. Egy kis Bvlgari Crystalline,hogy az illat javítson az eső okozta hangulaton.
Tervek a hétre:Utazás a tesómhoz, Pest, lánybúcsú, otthoni begubózós filmezés és olvasás.
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában):Amsterdam, Madam Tussauds (London a király!!!)
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:balerina-fogorvos-torna edző (végül orvos lettem és még mindig balerina akarok lenni titokban:) )
A kedvenc testápolási cikkem:Dove Go fresh Cool-vizi liliomos deo,tusfürdő, mert a tavaly nyárra emékeztet és Carmex forever!!!

V (V is for vanity) 2009.06.22. 21:06:56

@LuPuS: Lehet,hogy szentimentálisan és nyálasan hangzik, de ez a kedvenc testápolási cikk nagyon nagyon aranyos:)

Hyden 2009.06.22. 21:24:47

Lupus, nem lééétezik hogy valakinek mindíg 5-ös a hangulata :D :D Fostál és hánytál már egyszerre? :D

Ms Groutesque 2009.06.22. 21:27:02

Hangulat: tudatosan igyekszem pozitív lenni, különben elég rossz lenne. de így elvagyok. :)
Ruhák&Smink: sötét csőfarmer, barna, nem meleg, nyáriasabb motoroscsizma, türkizzöldes felső, skék kabát. smink: korrektor, púder, pirosító, szájfény+meggyes labello, barna+világos szemhéjpúder, egy kis szemceruza, spirál.
Tervek a hétre: Kresz tanfolyamra járás továbbra is, találkozások bnőkkel, hétvégén fesztivál, talán először megyek dolgozni, homeopátiás orvos
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): nem voltam, mert nem pesti vagyok. hűha, ez kínos, de nem emlékszem az utolsó múzeumi élményemre.
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: tetoválóművész, FBI ügynök, baleseti v plasztikai sebész, bíró, ügyvéd, meg hasonlók, egyik sem leszek sztem :)
A kedvenc testápolási cikkem: nincsen kedvencem.

LuPuS 2009.06.22. 22:51:17

@☺Lili☺: igazad van, ma csak ötös alá
a mosoly jelek nálad?

@V (V is for vanity): köszönöm ,milyen jó nekem:D


@Hyden:Szia! volt egyszer szerencsém hozzá fiatal süldőmalac koromban még a Főiskolai bulik egyikén.Most kapom vissza tőled a villamos verős kedvességemet

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2009.06.22. 22:55:30

Hangulat: izgatott a munka miatt
Ruhák&Smink: fekete-fehér csíkos ing, fekete kardigánnal, fekete csőnadrággal. (turi) smink: alapozó, spirál.
Tervek a hétre: munka, rendezkedés a lakásban, mozizás, futás
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában): otthon voltam a szüleim amatőr színi előadásán voltam
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: kommandós, ács, óvonő, filozófus
A kedvenc testápolási cikkem: gyógyszertári testápoló, és arclemosó

macimez 2009.06.22. 22:57:32

Hangulat: elegem van a vizsgákból(:
Ruhák&Smink: színes converse, bordó magno skinny jeans, kék garbónyakú póló stradis, szürke kardigán zara
Tervek a hétre: még egy vizsga holnap, vezetés, jegybeiratás, fodrász, fürdőruhavásár, ivás, vasárnap off to balaton, aztán egynap volt
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában):uuu nemis emlékszem..de színházban voltam mostanában és természetesen annak is elfelejtettem a címét pedig nagyon jó volt(:
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?: orvos, ügyvéd, anyuka, táááncos
A kedvenc testápolási cikkem: a clean and clear annak számít?(: mindig tiszta az arcom és sehol egy pattanás (: persze lehet nem csak ezen múlik hogy ez 21 éve így van

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.23. 09:07:40

Hangulat:nagyon várom a Depeche Mode koncertet!!!!!!!!!!!
Ruhák&Smink:itthoni....,nincs rajtam smink!
Tervek a hétre:edzés,varrás,munka
Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzeumban/galériában):nem voltam a Múzeumok éjszakáján nem voltam-felénk nem is tartják.Utoljára a Várban voltam Réti Zsolt fotókiállításán
Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:orvos,mert mindíg érdekelt az emberi test,de a szüleim nem támogattak,mára ez anatómia mániává szelídült
A kedvenc testápolási cikkem:Lush-Porrige szappan,Ocean Salt,Smitten,Helia-D krém normál bőrre,Garnier-szemránckrém,Baba testápoló,sima kávézacc-testradírnak,tengerisó-olivaolaj keverék arcradírnak,levendula-méz-élesztő arcpakolásnak

Hyden 2009.06.23. 10:51:42

@LuPuS: Dehogy! Csak hülyéskedtem :D

☺Lili☺ 2009.06.23. 23:55:14

@LuPuS: hállo hállo!!! én nem kötekedésből írtam, hanem tényleg jó! a kérdést meg nem igazán értem! hogy miért vannak nálam mosoly jelek? egyrészt mert kellett valami megkülönböztető a lilihez, másrészt mert mosolygós típus vagyok azthiszem... ezt kérdezted?

Eper006 2009.06.24. 10:21:56

Hát a hangulatom most épp egészen klassz,mert tegnap voltam operában,ami nagyon feldobott:)
Ruha&smink:szokás szerint bézs,mimás......smink:barackos árnyalatok
Gyerekkoromban akartam balerina és vadászpilóta lenni!
Kedvenc testápolási cikkem:Nivea Happy Time tusfürdő,olyan finom az illata!!!
7re a program:nagymama látogatás,barátnőkkel találkozás,opera.....hűű,azmár megvolt:) és buli végre valahára,mert kész vagyok a vizsgáimmal!!!!!
ójeeeeeee

Zorkav. 2009.06.25. 19:21:27

Hangulat: örülök hogy nem esik. mindjárt megyek az Íriszhez, utána meg szaunázni, mert náthás vagyok.

Ruhák&Smink: nincs smink. ruhából felkapok valami lenge szoknyát és egy fekete felsőt az új vékony fehér sálammal

Tervek a hétre: sok barátnőzés, meggyógyulás, sok könyv

Mit láttál a Múzeumok Éjszakáján? (ha nem voltál, akkor mit láttál utoljára múzerumban/galériában):
A Muchát a szépművészetiben. A Sarah Bernhardt plakátok a legjobbak.

Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?:
festő, színésznő, és régész aki dinoszaurusz csontokat keres.

A kedvenc testápolási cikkem:
nincs. ha az öcsém sétál a hátamon és kiropogtatja a csigolyáimat. Na az!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása