OurFashion

H&M 2009 tél lookbook

2009.június.17. 21:56

*Bianka*

6 komment

 A mai Jimmy Choo-s bejelentés után, kissé elterelődött a figyelem a ma megjelent téli kollekció képeiről. Furcsa a meleg nyár közepén hatalmas garbókat és télikabátokat, puha sálakat nézegetni, de a H&M 2009 téli lookbook fotóival betekintést nyerhetünk, hogyan fogunk kinézni a következő télen. Az első fotón látható hatalmas sál nagyon tetszik, de annyira utálom a hideget, hogy semmi hasonló ruhadarab nem tudja belopni magát a szívembe... A cipők pedig egyenesen borzasztóak!

Nektek melyik a kedvenc évszakotok öltözködés szempontjából?

 ForrásKredit: Couture

Megosztás:
6 komment

Címkék: h&m

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.06.17. 22:53:18

Az utolsó előtti képen a csaj karja tök tetszik :D Az utolsó egy az egyben Burberry-s. Én is utálom a hideget :(

Trichterwinde 2009.06.18. 09:15:13

Most, hogy végre sikerült lefogynom nagyjából 15 kilót, szeretem újra a nyarat :)
Télen viszont mindig-mindig-mindig fázom... de azért a nagy sálak gyönyörűek tudnak lenni!

Eper006 2009.06.18. 18:32:56

Hát,izé............ne nézzetek le,de a telet:) Nagyon szeretem a meleg,puha textíliákat,kockákat,szép kabátokat,mókás sapkákat:)
És persze a tavaszt:))

beryl 2009.06.18. 20:20:12

hyden, mindkettő a tiéd lehet

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.19. 09:48:53

Nem teszek különbséget az évszakok között:
-szeretem az ősz színeit,a szagát,hogy rövidűlnek a nappalok esténként megcsapja az orromat a trágyaszag a földekről.Szeretem,hogy egyre melegebben öltözünk fel a színes esőkabátokat,a nagy sálakat,a gesztenyék kobakját a kabátom zsebében
-szeretem a téli reggelek frisseségét,amikor még latyak van hó helyett,a környező házak kályháinak lehelletét.A nagy meleg télikabátokat a vastag-színes-idétlen zoknikat.A puha pulóvereket.A kutyáim szagát,mikor hazajövünk egy havas szaladásból!
-szeretem a tavasz várakozását,mikor az első napsugár hírére lehajigálom magamról a a vastag ruhákat és átmeneti kabátban sétálok Budapest belvárosában és dafke fagyit eszem.Felvehetem a kedvenc sálamat egy vastag pulcsival és mutatom,hogy én bizony nem fázom!Szeretem a szép anyagokat meggusztálni,már látom,hogy miket varrok a következő hónapokban.
-szeretem a nyarat,hogy forróság van,a szaporodó macskapopulációt az udvarunkban,a lenge finom anyagokat,a finom illatú szappanjaimat,amik érnek a spájzban,látom a ruhát ami jár hozzá.Szeretem a szántóföldek illatát és a levendulamezők nehéz liláját,amikor elfutok mellettük.Hazaérve rajzolok pár ruhát hozzá,és azon töröm a fejemet,kire adjam majd.

Marr 2009.06.19. 20:13:09

A svédeknek szólnak a cipők (is)... Imádni fogják. (A Bronxnak van nyárra a második képen levőhöz hasonló cipője, isteni az is.)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása