OurFashion

Balenciaga Cruise 2010

2009.június.15. 21:46

*Bianka*

3 komment

 Klasszikus Balenciaga modellek, beállítások, sminkek, hajak és fazonok, de meglepő színek és minták és így az összhatás lehengerlő. Soha nem voltam nagy Balenciaga rajongó, most sem sikítoznék egy kirakat előtt, hogy ez nagyon nagyon kell nekem és ezekben a ruhákban szeretnék munkába és egyetemre járni, de Nicolas Ghesquiére most számomra valami maradandóbbat hozott össze, mint eddig.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macimez 2009.06.15. 22:11:23

nekem nagyon bejön(: főleg a cipők..mindig a cipők..nemtommért

LuPuS 2009.06.16. 06:44:57

Az első képen az ifjú hölgy ,a próbababa effektust adja elő,szerintem erről lassan le kellene szokniuk.Az én megítélésem alapján ezzel már mindenki kijött legalább egyszer.

Az utolsó(előtti) összeállítást eltudnám képzelni.......akárkin.Kifejezetten tetszik. :D

Hyden 2009.06.17. 13:55:00

Az 5. szenzációs. Nicolas eszméletlenül pakolgat egymásra különböző látszólag össze nem illő színű és mintájú anyagokat, úgy, hogy az összhatás mégis egy kész egész lesz, és könnyen beazonosítható. Úgy emlékszem, ő eredetileg építészetet tanult, lehet emiatt ez a struktúrált tervezés. Ő az egyik kedvencem.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása