OurFashion

Nyári fiúk

2009.június.11. 18:58

**Anna**

7 komment

Azt hiszem a fiúknak alapvetően nincs könnyű dolguk, ha szeretnének maguknak valamilyen ruhát venni. A helyzet viszont talán a szandálok terén a legrosszabb. Hiszen felmerül a kérdés, létezik-e igazi jó fiúszandál. Nem nagy a választék, hiszen járhatnak flip-flopban, sportszandálban, bőrsaruban, vagy maradnak egy egyszerű elegáns, vagy sportos vászoncipőnél. Itt következik néhány igen extrém alternatíva, mint árban, mint pedig formában is. Fiúk, nyilatkozzatok, ti hordtok-e szandit, ha igen, akkor milyet?

Megosztás:
7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizzy01 2009.06.11. 21:03:38

sztem ezek igencsak átlagosak
kivéve az uccsó, mert az borzalmas. A darkosok és rockerek által hordott martens-bakancsra emlékeztet...na attól kapok frászt!

Hyden 2009.06.11. 21:14:34

Az utolsó előtti olyan mint a tavaszi LANVIN szandik. Az tetszik. A többi annyira nem, nem elég kifinomultak. Én még igazán szép férfi szandált nem láttam, de eldurranik az agyam egyszer, és veszek egy női Vagabond-ot....

zteny 2009.06.11. 21:27:00

Én nem hordok szandált, mert egyszerűen nem tetszik egy pasin.Az igénytelen kínai rusnyaságok jutnak az eszembe, amiket a férfiak nyáron hordanak.Csatlakozom Hydenhez, mert igazán szép férfi szandált én sem láttam még üzletben, csak designer darabot, természetesen nem elérhető áron. A gladiátor pasi szandálok viszont valamiért nagyon elkezdtek tetszeni a nyáron...

andygibb 2009.06.11. 22:19:21

sztem sem néznek ki jól a férfi szandálok, de annyival jobb érzés hordani ,mint egy cipőt, hogy nekem is van.
a második meg a harmadik egész korrekt, bár nem értem ,hogy a harmadikhoz akkor most nem lehet felvenni zoknit?):))

angyal9 2009.06.12. 09:00:43

@andygibb: Nem, sajnos nem. :(
És ha engem kérdezel, egyik szandálhoz sem. Egyszer már leb@sztam ezért a volt főnökömet. Ma is emlegeti.

LuPuS 2009.06.12. 11:17:16

Papucs van egy -két darab .
Egyetlen egy szandál van használatban nálam,az is terepfutáshoz

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.13. 18:56:31

Megkérdeztem a Zuramat,jött az igen velős válasz:nem vagyok én "kötsög"!!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása