OurFashion

Chanel tütü

2009.június.04. 14:05

fashionista

9 komment

Hogy mennyi toll kell ahhoz, hogy Karl Lagerfeld egy személyre szabott tütüt készítsen a balettgéniusz  Elena Glurdjidze-nak? 2500. Huhhhh... sőt, három varrónő több, mint 100 órán át dolgozott az applikáción.

Elena, az angol nemzeti balett üdvöskéje szerint az előadásainak sikere 50%-ban a ruhán múlik - ebben a Chanel tütüben biztosan nem fog szégyenben maradni!

Részletek Elena előadásairól, ahol ezt a tütüt viseli A hattyú halálában: chanel.com

Elena tánca a tütüben:

Forrás: Sugar Sugar

Megosztás:
9 komment

Címkék: karl lagerfeld chanel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.06.04. 16:08:33

a kép tökéletes a mester a háttérben,a tanítvány az elől...

ami lemaradt a képről,a kedves balett hölgyek kis csöpp méret mellé ,hogy a csöpp súly meg maradjon-->folyamatos lakodalmas kutya effektus vagy könnyű ebédként 8-10 cigi.hogy a ruha mindig passzoljon

kettő baletthölgy ismerős van,az ismertetést tőlük kaptam

szivárványbaba 2009.06.04. 16:40:40

ez a ruha valami mesés!!!!!
:DDDDDDDD

amúgy jómagam is balettozok.

☺Lili☺ 2009.06.04. 17:29:55

tényleg mesés a ruha, de nem szeretem a balerinákat! biztos irígy vagyok...

vali 2009.06.04. 20:12:58

Volt szerencsém megfordulni és táncolni a Táncművészeti Főiskola Perc utcai gyakorlótermében. Azokban a tükrökben, amik ott vannak, bármelyik egészséges öntudattal rendelkező honleány kövér disznónak látja magát...

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.05. 09:34:59

Ez a lány valóban hattyú volt 3'25"-ig!
A ruha mesés.Pláne,hogy kézzel készűlt!Ha elengeded magad,miközben nézed,valóban kecses hattyút látsz magad előtt!
@vali: A Perc utcai gyakorlóterem(termek) a legtutibb hely a hazában,ahol táncolni lehet-akkor még Budapest Tánciskola volt,mikor ott jártam!
@LuPuS: én is táncoltam,senki az osztályból nem játszott lakodalmas kutyát azért,hogy fogyjon!A cigaretta a többieknek megvolt.Egyszerűen nincs idő enni ennyi mozgás mellett!
@szivárványbaba: hol ropod?

Merty 2009.06.05. 09:40:55

Nekem nem tetszik sem a ruha, sem a tánc.

CassiaGermanotta 2009.06.05. 11:43:11

csodaszép! sőt megérte neki, gondolom fizetség helyett kapta a ruhát a reklámért.. mázlista!
egyébként a balerinákról meg a jégtáncosokról nekem soha nem a jó oldal jut eszembe. mindig azt látom magam előtt ahogy pár évvel később, szétment ízületekkel, tehetetlenül élnek egy tolókocsiban :S áá

Sharwyn 2009.06.06. 11:02:55

A képek gyönyörűek, a tánc viszont nekem sem tetszik. Mondjuk én mindig is idétlen táncnak tartottam a balettot.

Zevaa 2009.06.06. 16:53:50

Nagyon jól sikerült ez a ruha, és a képek is zseniálisak, ráadásul nagyon inspirálók is. (:

_ _ _ _ _ _

zevaa.com

designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása