OurFashion

Férfiak csillámos sminkben - avagy stílustippek a Louis Vuitton stúdió igazgatójától

2009.május.21. 15:57

fashionista

14 komment

 Paul Helbers, a Louis Vuitton stúdióigazgatója a 10 Men magazinnak fogalta össze, hogy hogyan is öltözzenek, milyen stílusszabályokat tartsanak be a férfiak 2009 őszén és telén - mindezt csillámos sminkben pompázó férfi modellekkel demonstrálta. (Nagyon érdekes az összeállítás, örökérvényűek a jótanácsok, és a fiúknak határozottan jól áll a smink.

Ti milyen stílustanácsokat osztogatnátok a többieknek?

Íme Paul Helbers listájának egy töredéke: 

1. A nyakkendőtű helye: a zakó felső gombja és a nyakkendő csomója közt félúton. 

10-men-refinery.jpg

2. A díszzsebkendőt csak lazán tömködd a zsebedbe, ne legyen erőltetve behajtogatott.louis-vuitton-10-men-mag-2.jpg

 3. Windsor csomó

10-men-refinery3.jpg

4. Viselj glittert (csillámport) valamilyen ütős inggel (A szexi Marc Jacobson biztosan jól állna)!

Forrás: the Cut, 10 Men Magazine

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.05.21. 16:25:16

vannak különleges, extrém alkalmak, amikor egy pasinak is jól áll/helyénvaló egy smink. de azért remélem, ezt nem a mindennapokra vonatkozóan mondta... én hideglelést kapnik a pasim glitteres sminkjétől :)

Hyden 2009.05.21. 16:55:55

Csupa megszivlelendő, hasznos jótanács. Mire mennék nélküle.... :P Elment az agya az embernek????
És mi van ha én nem GLAMRock sztárnak születtem???

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.05.21. 17:13:58

@Hyden: amennyire a kommentjeid alapján megismertelek, ki merem jelenteni: benned magvan a glamrock sztár potenciál :P

Hyden 2009.05.21. 18:05:35

@fashionista: Rágalom rágalom!!! :D :D :D

Lizzy01 2009.05.21. 20:29:37

na jó...rám senki nem mondhatja hogy konzervatív gondolkodású vagyok (17 évesen az emberek nem szoktak azok lenni), de szerintem egy pasi ne viseljen sminket, soha! (jó, a korrektor oké)

A képek meg szerintem elég gázosak, hogy a pasit így kifestették.
(tuti azért fog vki megragadni mert a zsebkendője lazán áll...)

beryl 2009.05.21. 21:19:18

Hyden, kicsillámozhatlak?

biztos nagyon nehéz már ezeknek a nagy neveknek is bármi újat kitalálni

kicsit Star Track feeling

Hyden 2009.05.21. 22:04:17

@beryl: Köszönöm nem, átszaladok a barátnőmhöz, és mikor nem figyel, lefejelem a sminkkészletét. :)

LuPuS 2009.05.22. 06:41:53

@Hyden: nos amikor a hölgyeken látom a csillámot ne mtudom eldönteni a reggeli smink borult rá vagy csaka acsillám bányában volt néhányan túlzásba viszik

és amennyiben pont Hyden jönne velem szemben a 4-6 villamoson biztos alárúgnék(BOCS HYDEN)

Különben a fény gyermeke vagyok (nem ártok senkinek,csak az agysejtjeimnek)

jotesz 2009.05.22. 10:05:40

én megtiltanám a bokaverdeső nacit, a színben nem passzoló zoknit, a zoknit szandállal, úgy egyáltalán, a béna sazndálokat, a hátizsákot (ha nem kirándulni mész), a bajuszt magában és a copfot, vagy a rokkeres hosszú hajat. több most kapásból nem jut eszembe.

nekem egyszer volt egy pasim, aki többet sminkelt nálam. kicsit vicces volt, mert remekül el lehetett vele társalogni alapozókról, stb, de egy idő után baromi zavaró, ha mindenki bámul...

LuPuS 2009.05.22. 13:33:51

@Hyden: most visszatérve a drasztikus erőszakhoz,a csillám és hozzá tartozó effekt maradjon meg a hölgykoszorúnak.

A férfi-t ,már azért melegnek nézik,ha testápolót használ,külön arc és kéz krémet,reggel este fürdik ,netalán még a hónaljkutyaalmot is írtja folyamatosan,nem akarja hogy amikor kinyitja a száját annak se legyen olyan szaga,mint a sz@rnak

Nem lehetne csak simán azt mondani,IGÉNYES.

Hyden 2009.05.22. 15:44:20

@LuPuS: Nyugi, nyugi :) Igazad van! Én is azt vallom hogy a férfi legyen férfi, de igényes. De a meleg férfi is legyen FÉRFI, hisz annak született. Nem? :D

beryl 2009.05.23. 09:25:23

szörnyen izék vagytok :) szerintem mindenki sminkeljen aki akar. én nem légkalapálhatok csak azért mert lánynak születtem?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása