OurFashion

Így sminkelsz majd ősszel...

2009.május.20. 22:15

fashionista

11 komment

...azaz a MAC ismét nyilvánosságra hozta néhány kollekciójnak tervét.

(Egyébként most jut eszembe: a már emlegetett Rose Romance kollekcióból vettetek magatoknak valamit? Vagy bármely más márkából választottatok már magatoknak nyárra valamilyen sminkcuccot?)

Na jó, nem szaladok ennyire előre, hiszen előbb (júliusban) érkezik majd a Naked Honey kollekció ahogy azt már decemberben beharangoztam nektek. Itt végre nem a sminkeken lesz a hangsúly (persze azért lesznek szájfények, szemhéjpúderek és bronzostók is), hanem a testápolási termékeken. Lesz itt kéz- és testápoló, tustfürdő, kétféle parfüm és egy skin salve, amely olyan multifunkciósnak ígérkezik, mint az Elizabeth Arden 8 hour creamje.

 

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel most is lesz Euristocrats - a kontúrceruzákból, rúzsokból és Dazzleglass szájfényekből álló kollekció mindent tartalmaz, amire csak szükséged lehet a csábító ajkakhoz. 

A Baby Bloom is egy visszafogott kollekciónak ígérkezik amelyet a természetesség ihletett. A színezett hidratálók és ajakápolók védik a szélsőséges időjárásnak, légkondinak, szmognak kitett bőrt.

Forrás: Temptalia

Megosztás:
11 komment

Címkék: mac beauty smink

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angyal9 2009.05.21. 07:23:42

Na, nekem most nem tetszik a MAC. A mézes modellnek nagyon deform feje van. A szájas képen túlságosan előtérben van az orrlyuk. A virágos képen meg mintha fojtogatná a lián...
Ja, és a mézes testápoló nagyon jó lesz, úgy mennek rá a méhek, mint az állat...
Egyébként a koncepció jó, imádom a mézet, és szerintem nagyon jót tesz, kívül-belül.

Merty 2009.05.21. 10:10:57

Én a Sugarsweetből néztem ki magamnak azt a türkizes körömlakkot...sajnos amire eljutottam egy MAC boltba már mindet eladták.

macimez 2009.05.21. 13:24:59

nekem meg nem ad az anyu ennyi pénzt sminkre

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.05.21. 15:02:53

@Merty: úúúú, a Peppermint Pattyt? Azért kapkodták el, mert télen a Chanel kifutójára azzal lakkozták a modellek kezét, és pillanatok alatt 'must have'-vé vált az a szín :)

coco 2009.05.21. 16:08:37

mac 4ever :)
most, hogy elkezdtem profi szinten foglalkozni a sminkeléssel, rájöttem, hogy tényleg majdnem mindenben a legjobb (és messze nem a legdrágább). ár-érték arányban bőven megéri. vannak gyengébb pontjai, de összességében a legjobb.

beryl 2009.05.21. 21:28:54

macimez, toporzékolni próbáltál már?

FashionistaPista 2009.05.22. 00:24:11

a temptation kollekció visuelje egy copy(YSL ruge pure shine) amugy gyönyörü, A MAC tényleg árérték arányban a legjobb!!! fashionistaexmekkesmékáppartistapista

Merty 2009.05.22. 12:11:11

@fashionista:
Na, ezt nem tudtam...Én balga meg azt gondoltam, hogy egy ilyen furcsa szín úgysem kell a magyaroknak :D

Ms Groutesque 2009.05.22. 15:55:54

@angyal9: tényleg torzítja a fejét a kép, pedig amúgy nagyon szép arca van Heather-nek sztem.

beryl 2009.05.23. 09:30:00

na jó, töredelmesen bevallom, hogy minden évadban veszek 1-2 MAC bigyót, direktben 1 körömlakk + 3 szemfesték + 1 szájfény eladást köszönhetnek nektek most :)

☺Lili☺ 2009.05.25. 11:57:47

Tegnap voltam a MACben csak egy ajicserére de már körül sem mertem nézni! Szempillaspirált tényleg ne innen, de egyébként függőséget okoz! Színezett hidratáló kell, egy Dazzleglass kell, és szép színek a szemhéjamra! Ajjajjajj...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása