OurFashion

Love or Hate - Tengeri herkentyű

2009.május.17. 16:13

**Anna**

9 komment

Ha gyerekeket szeretne valaki riogatni, vagy védekezőezközt magán viselni, akkor is fantasztikus kiegészítők lehetnek Antonio Palladino tengeri állatait, vagy hüllőit mintázó ékszerek. Hiszen csak egy jól célzott jobbegyenes, és az ellenség arcán máris ott díszeleg egy több ezer dolláros rák lenyomata. De nem csak ezt a két funkciót lehet vele ellátni, hanem igazán feltűnő és stílusos kiegészítője lehet egy egyszerűbb viseletnek. Nekem egy pillanat alatt kedvencem lett a polipos ( a képen fülbevaló van) és a rákos gyűrű. Nektek hogy tetszik? Ki irtózik tőle, kinek másszon az ujjára valamelyik állatka? 

Megosztás:
9 komment

Címkék: ékszer love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.05.17. 20:14:41

Fujj, de utálom a tengeri herkentyűket. Nekem hate. :S

LuPuS 2009.05.17. 20:27:39

Nos mint étel jöhet minden formában,de ezek mint egy óvódás csoport gyurmaóra után.

Szerintem sz@r,ennél egyszerűbben nem lehetett megfogalmazni.

Laylaaa 2009.05.17. 21:23:26

Nem értem mi nem tetszik ezen nektek?! Szerintem nagyon ötletesek és kreatív kiegészítői lehetnek bárminek, modjuk egy sima fekete kis ruhának vagy ilyenek. Nekem abszolút egy hatalmas LOVE!

Hyden 2009.05.17. 22:03:06

@Laylaaa: Én nem tudom, de ha meglátnám a barátnőm ujján azt a rák izét, biztos elkezdeném csapkodni mert azt hinném bazinagy keresztespók. Azt meg ne mesélje be nekem senki, hogy az a polip sikkes lenne egy fekete ruhával. Nekem ne lógjon a fülemen egy tengeri uszadék. :( Vannak dolgok amikből nem lehet divatot csinálni... például gilisztás karkötőt sem fog senki hordani, vagy fülbemászós fülbevalót.

macimez 2009.05.18. 12:57:42

uszadék((: a polip szerintem jó dolog.
az első nem tudom, hogy kobra akar e lenni, de én imádom, nekem van kígyós gyűrűm, mert a kígyókat minden mennyiségben imádom(:

Laylaaa 2009.05.18. 14:40:19

@Hyden: jó lehet hogy a polipos meg a gekkós vagy krokodilos vagy mit tudom én hogy milyenes kiegészítő kicsit túlzás de a gyűrűk nagyon tetszenek. (:
És nem gilisztáról meg fülbemászóról van szó mert az tényleg elég, hogyismondjam...lenne :D

Lizzy01 2009.05.18. 21:13:58

tetszik a felület-kidolgozásuk, de az utolsó fülbevaló valahogy nem egy polipra emlékeztet..

CassiaGermanotta 2009.05.27. 23:27:10

@Hyden: de ötleeet! :D
Egyébként nekem strasszokkal kirakott gyíkos nyakláncom meg pókos fülbevalóm van.. eddig mindenki megbámulta dícsérte és irigyelte :)

*anette* 2009.06.12. 14:09:08

Az utolsó három, szerintem egy kicsit morbid, de az első tetszik! =)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása