OurFashion

Love or Hate? - Marc Jacobs fürdőruha

2009.május.14. 16:35

*Bianka*

24 komment

A Saks Fifth Avenue csapata úgy döntött hogy love, amikor beválasztották ezt a Marc Jacobs fodros fürdőruhát az idei nyár 15 legtrendibb cucca közé. Nekem a fazon szerelem volt első látásra, hiszen kislányos de közben szexi és remekül lehet benne lebarnulni. Azonban a lelkesedésem hamar alábbhagyott, amikor megláttam a mintát, ami apukám egyik ingére hasonlít, amit egy '92-ben zajlott esküvőre vásárolt. A fazon viszont annyira megfogott, hogy ilyesmire fogok idén vadászni, csak valami pasztell színben.

Ti milyen fazonú fürdőruhát szeretnétek idén?

Egyáltalán vesztek minden évben más fürdőruhát?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivárványbaba 2009.05.14. 16:58:49

ez a fürdőruha mintha már lett volna egyszre a blogban...
amúgy nagyon tetszik, de én pántosat veszek

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.05.14. 17:10:07

A mintája és a színei tetszenek, de ez a fodros megoldás nem igazán, ráadásul nekem előnytelen is lenne alul.

Fannyh 2009.05.14. 17:12:53

A fodrok nekem sem igazán tetszenek, de amúgy okés.
Én minden évben veszek magamnak új fürdőruhát... Általáben egy 3szög fazonú meg egy kicsit"elegánsabb" bikinit szoktam vásárolni.

macimez 2009.05.14. 17:43:19

szerintem édes ez, a minta sem olyan gáz..sajnos sztem nincs elég nagy mellem az ilyen pántnélküli dologhoz, bár lehet ezt csak én hiszem..nem veszek minden évben, de most arra gondoltam h vmi állatmintásat szeretnék ebből is, mint minden másból épp(: mondjuk fekete alsóval..hát kiderül(:

shadow_n 2009.05.14. 18:07:58

nekem ez nagyon tetszik, szívesen vennék egy ilyet ! akár ilyen, akár más mintával, akár fodorral, akár fodor nélkül.
én minden évben eltervezem,h idén végre NEM fogok fürdőruhát vásárolni, aztán persze mindig veszek mégis egy újat...

Laylaaa 2009.05.14. 18:16:33

A fazon nekem tetszik de azok a fodrok...hááát...úgy az egésznek tényleg olyan nagymama/nagypapa hatása van.
Én minden évben veszek/kapok új fürdőruhát és már meg is van :D

Pikk Dáma 2009.05.14. 18:21:24

Én tavaly vettem ilyen fazonút, fodrok nélkül. Nagyon szerettem, hogy a vállam nem lett csíkos napozás után. És nem vagyok nagymellű, de jól áll:)

sztocsi 2009.05.14. 18:42:23

én minden évben veszek fürdőrucit, még akkor is, ha nem is megyek víz közelébe :)
nekem tetszik a forma is, minta is, a fodrokkal sincs baj, de a szülés utáni alakomhoz nem passzolna annyira :(

Lizzy01 2009.05.14. 19:05:47

Nem akarok senkit elriasztani a bikinivásárlástól, de az ilyen felső tényleg csak naggyon keveseknek áll jól/marad fenn...
Egyszer volt egy ilyesmi felsőm (csak abban táncoltunk-nevetséges volt) és a 170 centihez 40-50 kilós táncoslánykákon is elég hm...furán állt(ja, akkor 15 lehettem).:)
Inkább a csíkos barnulás!!!

LuPuS 2009.05.14. 20:50:51

http://www.jamesbondlifestyle.com/index_clothing.php?m=cl&g=cl012

2 éve vadászom ezt...

Hyden 2009.05.14. 22:13:51

@LuPuS: Ez egy La Perla???? Ezt nem is tudtam. De jól tették hogy ráadták! Azt hiszem ezért a jelenetért néztem meg az első részt. De a kedvencem mikor új szmokingot kap Eva Green-től. Az milyen vicces. :D

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.05.15. 04:40:39

aranyos!!!...akkor,ha az ember lánya ilyen szilfid!
Egyszer volt fürdőruhám,de akkor még gyerek voltam....
Úszódresszeim vannak,mert nem járok strandra,csak úszni.Az viszont a legjobb fajta:adidas és speedo
....játszunk egy kicsit:ha fürdőruhás lennék,akkor pici nadrágos alsó és merevítőkosaras melltartót hordanék,valami klassz színnel.

linanagy 2009.05.15. 08:50:39

szerintem nagyon cuki, a minta illik a fodros bájos stílushoz, de ... nekem ez még mindig nem az igazi, gyűlölöm, ha ilyen nagyon takarja a hátsót, az arany középút (se nem tanga, se nem ez a nagyibugyi) a bejövős :) úgyhogy kérjük a következőt, ez még mindig csak 7/10 pont

Nekroteka 2009.05.15. 10:06:32

@macimez: Szerintem meg pont az a jó, ha nincs túl nagy melled hozzá, ez elég hülyén nézne ki nagyobb mellű nőn, meg lógna meg minden... :S :)

☺Lili☺ 2009.05.15. 11:16:18

Cukika, de nem tudnám felvenni... Minden évben idegtépő fürdőruci vásárlás! Ami alul jó az felül kicsi, ami felül jó az alul hatalmas! Ha valami állati jól néz ki és megpróbálod összecserélni a méreteket, hogy passzoljon, akkor tutttti, hogy a pénztárnál lebukós! Tudom én, hogy vannak mix&match darabok, de azok általában fantáziátlanok...

alkaloida 2009.05.15. 12:54:42

Ez nagyon tetszik. Nekem például semmi mellem nincs, ami elég nyomasztóan tud hatni a kétszer 500 köbcentit preferáló magyar valóságban, de ezek a fodrok legalább adnak egy kis optikai tuningot. Jó ötlet, ilyet fogok keresni!

Sharwyn 2009.05.15. 14:56:03

Nekem is tetszik, de szerintem folyton attól tartanék, hogy lecsúszik, ha a vízben vagyok. :D És még a fodrokkal sincs problémám, mondjuk az alsón kicsit variálnék, de alapjában véve abszolút love.

anti és apu 2009.05.16. 21:11:46

olyan csúnya, hogy egyből lerángatnám róla! ;)

queenR 2009.05.17. 19:18:44

tetszik csak a kis mellem miatt nekem is parás lenne :/... am mindenévben veszek fürdőruhát tnap sikerült venni 2t is ami jó mert tavaly 1ben kínlódtam végig a nyarat ami annyira nem is tetszett :/ :)

CassiaGermanotta 2009.05.27. 23:32:17

messziről nézve olyan mint egy nagy zsíros bacon szalonna :D
sose vennék fel ilyet

Fürdőruha · http://furdoruha.blog.hu 2009.05.28. 09:35:24

jaja, rátapadt reggeli főzés közben.
:)
Tényleg érdekes színe van, de pl sötét bőrhöz, fekete hajhoz nem rossz...

*anette* 2009.06.12. 14:12:30

Szerintem romantikus darab! =) Bár nem a stílusom, de aranyos! =)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása