OurFashion

YourStyle - Rebeka cipője

2009.május.13. 08:37

*Bianka*

6 komment

Bocsi Rebeka, hogy ilyen megkéseve tettem ki.

"Szia, nekem is van olyan cipőm, aminél megbántam, hogy megvettem. Elküldöm, hátha kirakod, és hátha valaki beleszeret...38-as, vadonatúj, 12 000 HUF. Amerikából rendeltem tavaly, de az elírt számozás miatt kicsi lett a lábamra. Üdv, Rebeka"

Megosztás:
6 komment

Címkék: cipő yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebb 2009.05.13. 13:34:17

Ó, köszönöm, hogy kiraktad!!!!! Írjatok ide, válaszolok - ha esetleg valakinek van kérdése a cipővel kapcsolatban.....

beryl 2009.05.13. 18:01:55

Rebb, vaterát próbáltad már? ott nagyobb közösségből meríthetsz

Rebb 2009.05.14. 13:19:02

Szia, ahamm, próbáltam, de semmi, most meg már megváltozott, és mindenféle díjat is felszámolnak.....Nem szeretem a Vaterát egyébként, egy idő után besokallok a sok gagyi dologtól.....

Rebb 2009.05.14. 13:22:14

Hát mindegy, ez a kockázata az amerikai rendeléseknek, hmmmmm :(

exclusive 2009.05.19. 08:20:36

Sziasztok!!!!
Engem nagyon érdekelne a cipő!
Hol lehetne közelebbről szemügyre venni?

Rebb 2009.05.25. 09:39:47

@exclusive:

Szia! Hopp, bocs, nem néztem már egy idő után a kommenteket, ezért a késés........ divat98@citromail.hu ---> ez a mail címem, összefuthatunk Pesten bárhol (egyébként a III. ker-ben dolgozom, a XIV-ben lakom)
Küldhetek még képeket is a találka előtt, ha nem vagy biztos abban, hogy tetszik-e
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása