OurFashion

Met kiállítás

2009.május.13. 00:58

**Anna**

3 komment

Megtaláltam a képeket a Met gála valódi miértjéről. Lecsengtek a pózoló sztárok, akiket mindenki elfelejt egy hét alatt, már nem az a lényeg, hogy ki kivel volt, mit viselt. A kiállítás a Metropolitan múzeumben igazán érdekes lehet, most fáradt vagyok további értekezésre, jó nézegetést és álmodozást arról, hogy milyen lenne élőben is megnézni.

Megosztás:
3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.05.13. 13:21:15

Hátööö...ezek alapján én nem kaptam kedvet...nem is igazán értem a "valódi miért"-et...

Petra87 · http://www.csodaskaracsony.blogspot.com 2009.05.14. 10:52:35

Hát én azonnal indulnék... GYÖNYÖRŰ!!!!
Itt több képet is meg tudtok nézni, nekem legjobban Giorgio di Sant’Angelo ruhái tetszenek... annyira könnyedek. légiesek, és nagyon ötletes ahogy kiállították őket! És hát természetesen a "Dior-létra"! Szavakat nem találok rá!! www.flickr.com/photos/metmuseum/sets/72157617836484182/

LJS 2009.05.27. 16:51:48

A LV göncök az utolsó képen a legocsmányabb darabok amelyeket életemben valaha láttam...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása