OurFashion

Trendkörkép - 2009 napszemüveg trendjei

2009.május.12. 09:57

*Bianka*

7 komment

Napszemüveg terén szinte sosem újítok: közepesen nagy, fekete kerettel rendelkező, viszonylag szögletes modelleket szerzek be évről évre. Volt egy klasszikus Ray Ban darabom, ami nagy kedvenc volt, de sajnos nem tudok vigyázni a napszemüvegeimre. Korán halnak, így rájöttem, hogy érdemesebb viszonylag olcsóbbakra benevezni.

Aki még nem vett idén napszemüveget, annak most következzen egy kis körkép az idei trendből, a kifutók legérdekesebb darabjaiból:

1. Yves Saint Laurent az átlátszó plexi védőszemüvegeket gondolta újra fekete színben:

 

2. Stella McCartney-nak a szemüveg szárak voltak túl egyszerűek, így idén ő anyagból készítette el azokat. Ti bevállalnátok ezt az újdonságot?

 

3. Michael Kors fehér keretes modellje azért nem tetszik, mert túlságosan fekete lett a lencse.

 

4. Nálam a legrosszabb helyezést, mégis ez a műköves Lanvin szemüveg nyerte el. Több, mint borzalmas...

 

5. A Marc Jacobs által megálmodott idei darab is kissé a plexi védőszemüvegre hajaz. Szerintem ezek csak világosabb hajú lányoknak állnak jól.

 

6. Emilio Pucci napszemüvege csak az összhatás és a styling miatt tetszik. Ha nem lenne a modell haja vizes és a bőrdzseki is hiányozna, már kevésbé lenne megragadó ez a nyári kiegészítő.

 

7. Ez a Dolce and Gabbana darab nagyon kevés arcszerkezeten néz ki igazán jól. A modellen persze tökéletes, de az emberek 80 %-án több, mint vicces lenne.

 

8. A legvégére hagytam a kedvencem, ebből a körképből, én ezt a Celine napszemüveget választanám. Nem túl kirívó mégis nagyon ötletes a színátmenet és a különleges szármegoldás is. Nálam ő a befutó, és nálatok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.05.12. 10:39:52

Nem tudom én mindig a magam utját próbálom járni,mert például idén a farmer divat minél világosabb és szakadtabb a legmenőbb ,nem fogom hypozni és szét szabdalni a farmerjaimat ,de vásárolni sem.

Ugyanez a napszemüvegnél is:

www.madeinitaly-e.net/en/product/3177/Dolce-Gabbana-2028.asp


A mostani kedvenc(kis elfogultság persze):
www.eyegoodies.com/Tom-Ford-James-Bond-007-TF108-pr-16635.html

ddevil 2009.05.12. 11:44:04

Idénre valahogy megint elvetették, hogy a szélesebb szár azért nem olyan rossz, mert így oldalról sem süt a szemüveg alá a nap... Nekem széles szárú MaxMara van tavalyról, asszem idén nem leszek divatos.

pi(ci)lla 2009.05.12. 15:09:05

@LuPuS: a D&G napszemüvegek nagyon jók!:)

Nekem egy két évvel ezelőtti Armani van, nem hiszem, hogy mostanában szeretném lecserélni újabbra, de igazán nem tetszik egyik sem a fenti összeálíltásból :(

Hyden 2009.05.12. 21:49:29

Épp a minap nézegettem a napszemüvegeket, mert már idén illene lenne újat venni,de itthon sehol sem láttam szépet, neten meg nem merek rendelni, mert én azt szeretem azért előttem megpróbálni. Arénában láttam egy Tom Ford-ot és ilyen pilóta fazonú volt bőr szárral, hát mondom megpróbálom...hát mintha rám tervezték volna. Sajnálom már, hogy otthagytam. Nekem ezek egyátalán nem tetszenek, sem a kerekded vagy babapiskóta formájúak. Az baltával szabdalt fejemhez jobban állnak a szögletesek. Ezek jöhetnének szóba:

www.otticanet.com/bottega-veneta.cfm?p_codice_occhiale=B_V__91_S&glasses_type=2

www.otticanet.com/balenciaga.cfm?p_codice_occhiale=BAL_0011_S&glasses_type=2

www.otticanet.com/burberry.cfm?p_codice_occhiale=BE_4025&glasses_type=2

www.otticanet.com/christian-dior.cfm?p_codice_occhiale=BLACK_TIE_80_S&glasses_type=2

www.otticanet.com/yves-saint-laurent.cfm?p_codice_occhiale=YSL_2203&glasses_type=2

beryl 2009.05.13. 18:14:26

mindenki aki ilyeneket hord oltári viccesen fog kinézni ha a napszemüveg alatt fehér marad a bőre. majd mutiiii

beryl 2009.05.13. 18:16:01

Hyden, YSL naddon király

Laylaaa 2009.05.14. 18:11:24

@Hyden: így most vaktában szerintem a Dior a legjobb, de nem tudom, hogy az neked hogy állna :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása