OurFashion

Ha ilyen ruha van a pasin - menekülj!

2009.április.29. 12:11

fashionista

10 komment

Következzen egy rövid összefoglalás arról, hogy milyen ruhákat viselő pasival TILOS randiznia egy épeszű nőnek - drága olvasók, ha bármelyiket is látnátok egy férfin, meneküljetek, fussatok jó messzire, mert hipergáz mindegyik.

Szerintetek melyik a borzasztóbb?

Ha a pasi nem tudott 10 éves korában kinőni szuperhős mániájából és/vagy azt képzeli, hogy ő Batman, akkor fog ilyen pulcsit hordani - ugye nem a randiznál vele? Ha pedig esetleg igent mondanál neki akkor vállalnod kell, hogy a szerda este fejbúbig becipzározva riogatja majd az embereket a Corvintetőn.

Batman Full Image Hoodie

Mellkasszőr-póló: igen, jól látjátok, ennek a koncepciónak az lenne a lényege, hogy a pólón haj helyett a kivágásából előbukkanó szőrben "gyönyörködhetünk". Ha valaki ilyet viselne az első randin, egyátalán be mernétek ülni vele valahová, vagy azonnal lelépnétek egy jó kifogással?

T-shirts-for-hairy-chested-

Forrás: LikeCOOL, Fashion Police

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.04.29. 13:51:36

Akár ciki, akár nem, de egy buliba akkor is felvenném a Batman-es pulcsit. Természetesen randira már nem ebben mennék. Miért baj ha a fiúk nem növik ki a szuperhősmániájukat? Egyes lányok meg playboy-nyuszinak vagy Hello Kitty-nek öltöznek még huszonévesen is. A Batman-es pulcsinál jobban tetszett a Star Wars-os fehér katona ruha. :D
www.uncrate.com/men/images/2008/10/ecko-star-wars-hoodies.jpg

jotesz 2009.04.29. 17:14:27

nekem ez a pulcsi sok (a másik pólót nem is méltatnám), de egyébként meg csatlakoznék az előttem szólóhoz: az én pasim pl tele van marvel meg dc meg mindenféle képregényes szuperhősös pólóval, és szerintem nagyon vagány:)

Eki 2009.04.29. 23:30:24

batmannel nincs semmi baj sztem. a második póló kritikája jogos.

Ms Groutesque 2009.04.30. 16:02:48

a 2. rosszabb. de nekem az első sem jön be. az nem gáz, ha nem nőtte ki a szuperhős mániáját, de akkor diszkrétebb módon élje ki a rajongását.

Sziporka 2009.04.30. 16:23:23

a második marha vicces :D csak fel ne húzza senki, jáj.
de mi a probléma a corvintetővel????

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.04.30. 16:30:29

@Sziporka: semmi baja a Corvintetővel, tegnap is ott voltam, de szerintem nem is írtam róla rosszat

jaxxodeath (törölt) 2009.04.30. 21:56:35

Biztos nem vagyok épeszű, de nem értem, miért kéne menekülni az ilyen pasiktól! ha olyan, akkor még futok is utána! nekem is vannak ilyesmi cuccaim nőiben, és igenis jó érzés kitűnni a tömegből.

Sziporka 2009.05.02. 11:55:33

jaah :D azt hittem ez olyan enyhe ironikus leszólás hogy "a corvintetőn ahova amúgy is ilyen gáz emberkék járnak" :))
de akkor bocsi.

2009.05.03. 18:26:36

a második zseniális, sztem öcsémnek veszek egyet, úgy is annyira büszke a sex pázsitjára :D

br1Koo 2012.12.31. 10:18:12

Hát a cikkírónak valószínűleg borzasztóan nincs humorérzéke.. A Batmanes pulcsi poén, és nem 10 éves kornál megakadt elmét kell levonni ha meglátunk egy ilyet valakin, hanem jóhumorú embert. Sajnállak, hogy te ezeket negatívumként fogod fel..
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása